1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je even? Vind het namelijk echt niet normaal.. :'-(

Hier mijn geschiedenis:

14 November: Xbox loopt de hele tijd vast.
    16 november: UPS haalt de 1e keer mijn defecte 360 op.
    23 november: 360 is weer bij mij thuis om vervolgens na anderhalve dag weer kapot te gaan.

Daarna weer supportlijn gebeld om hem weer op te laten halen. Ongelooflijk verkeerd gegaan met de labels, waardoor de 360 anderhalve week later pas weer door UPS wordt opgehaald.

7 dagen later krijg ik een opgeknapt ding van iemand anders terug. Deze overlijdt dezelfde avond nog.

Weer supportlijn gebeld. Krijg nu een compensatiegame en de labels worden weer verstuurd. Volgende dag opgehaald door UPS. Ook werd er mij verteld dat ik hem binnen 10 werkdagen weer gemaakt en thuis zou hebben. De 10e werkdag besluit ik om er maar eens achteraan te bellen. Blijkt dat ze hem vergeten waren te maken, ofzoiets.

Nieuwe belofte gekregen. Hij zou uiterlijk deze vrijdag er zijn. Heb nog niks ontvangen, dus weer gebeld.

Krijg te horen dat er geen update van de technische dienst is, en hij vandaag of morgen er moet zijn. Anders moest ik maar weer bellen.

Ook heb ik de compensatiegame nog niet ontvangen..

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    8)

kan er weinig anders over zeggen.

edit: toch wel. Neemt contact op met Microsoft Nederland. Als het zo uit de hand loopt willen zij nog wel wat voor je doen.

En misschien zijn jij of je ouders lid van de consumentenbond?

3. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik vindt t trouwens vreemd dat je weer iemand anders zijn xbox krijgt. Mijn serienummer bepaald toch alles? Ik heb die toch geregistreerd? Dan krijgt iemand anders mijn xbox360, en dan staan mijn gegevens bij de registratie-code vermeld!

Of plakken ze mijn serienummer weer op die "gemaakte" xbox!?

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, jij bent wss zowat de enige hier, die het nog erger heeft gehad! :)
    Anyway, wacht vandaag en morgen nog af. Heb gelukkig nog wel andere dingen te doen dan 360'en :9

Alhoewel dat wel anders is geweest O-)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ze zetten de gegevens gewoon over ;)

@ Yakuza: bij ms helpen ze je zeer vriendelijk en correct.

6. Destructive Meteor

Destructive Meteor I'm Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dat met drie rode lampjes of als ie oververhit is?

7. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had de laatste tijd last van vastlopers. Nu geeft hij 3 rode lampjes aan. Ring of death natuurlijk.

Heb hem bij Wehkamp gekocht, moet ik hem daar kapot melden of direct bij MS? Moet ik bellen of mailen?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ligt er een beetje aan wanneer die gekocht is ;)

Binnen twee weken altijd de winkel bellen, anders beter Ms.

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij wehkamp hebj e wel standaard 1 jaar garantie, volgens mij.
    heb daar begin vorig jaar ook gekocht, ik heb zelfs awt extra betaald voor 3 jaar garantie.
    je kan altijd bellen, want ik neem aan dat het bji wehkamp korter duurt dan bij MS, bellen kan geen kwaad.

zorg er voor dat er geen kans is dat ze een fout kunnen maken,
    heb neit al te beste ervaring met ze...

Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  10. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wehkamp direct een nieuwe sturen? Of doorsturen naar MS voor reparatie? Dat zou betekenen dat wehkamp er alleen maar tussen zit.

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat moet je gewoon via de helpdesk van Microsoft regelen tenzij het binnen een periode van 14 dagen valt, dan krijg je een nieuwe van Wehkamp en dat is bij meer winkels zo. De meeste winkels hanteren een omruilperiode van 14 dagen. ;)

12. Destructive Meteor

Leuk Bevonden:
    0
    Had ook ring of death en nu net terug naar bol.com gestuurd, ze zullen het morgen wel ontvangen en dan afwachten, want soms deed mijne het wel, maar dan alleen tot het spel was opgestard. Als je het dan ging spelen liep hij vast in het eerste filmpje. Soms kwam er ook meteen een ring met 3 rode lampjes, echt vaag. Nog niet eens op gespeeld=( Dus stel zij testen het en hij komt bij hun tot het menu, wat zullen ze dan doen?
    1 ) terug sturen
    2 ) door testen of de game ook werkt (als hij niet werkt een nieuwe sturen, kon je om vragen, en als hij wel werkt terug sturen)
    3 ) de xbox houden en geld terug storten

Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  13. _NIELS.A_

_NIELS.A_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt echt helemaal gek van dat ding... Binnen 2 maanden heb ik nu al 3 keer die ring of death gehad... dat is toch niet normaal :confused: Kan je nou geen nieuwe eisen, of op een andere manier compensatie krijgen? :confused:

14. bakkerj

bakkerj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alweer een probleem met m'n 360
    nu krijg ik geen beeld meer, af en toe geluid terwijl die gewoon opstart. heb al met de kabel van iemand anders geprobeerd aan te sluiten, werkte ook niet. op een andere scart poort geprobeert ook niks. en heb de rode,witte en gele kabel in de zij uitgangen van de tv gedaan ook geen beeld. iemand nog een idee wat ik kan proberen of wat het probleem kan zijn?

Edit: Heb geen HDTV dus het knopje staat ook op TV! (toch bedankt voor tip!)

zie nu ook dat als je heel dicht op de tv zit het sneeuwt :confused:. (allerlei witte pixels heen en weer)

Edit 2: heb xbox support gebeld die weten het ook niet. :'-( xbox mag weer max. twee weekjes op vakantie in Duitsland. :'-(
    wel weer compensatie: wireless headset voor m'n broertje \o/

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  15. Destructive Meteor

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een schakelaar, die kan je op TV zetten en op HDTV, als je het op TV zet, moet je de gele, rode en witte in je tv doen. Bij HDTV moet je (een HD tv hebben en) de groene, blauwe en rode aan de achterkant (bij mij dan) erin doen en de rode en witte (die aan de gele zitten) er vlak naast, die zijn voor het geluid. Je moet de schakelaar dan op HDTV hebben staan en anders op TV.

16. ArjanC

ArjanC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu druk bezig Oblivion te spelen en sinds gisteren doet ie er enorm lang over om te laden en loopt regelmatig vast..
    Iemand hier ervaring mee?
    Is dit iets waar ik me zorgen om moet maken?
    Ik heb het met andere spellen nog niet meegemaakt..

Arjan

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het zou eventueel door je CD kunnen komen. Maar volgens mij was hier een tijd geleden rond de release van Oblivion ook al iets over geweest. Volgens mij moest je je cache legen en vervolgens zou hij niet lang meer laden en/of vastlopen. Ik zal dit even voor je opzoeken. :)

Edit; gevonden:

Dus: Houdt “A” ingedrukt bij het opstarten van de game tot je “Bethesda” ziet staan. Zo verwijder je het Cache geheugen en heb je er minder last van. Succes! :)

Laatst bewerkt: 13 jan 2008
  18. ArjanC

ArjanC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super! Ik ben nog niet zo bekend met dit forum..

Arjan

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb het nu even in mijn vorige post verwerkt, daarin staat het antwoord. Succes!

20. ArjanC

ArjanC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig!! Dat werkt! Bedankt!

Arjan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina