Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik gebruik dezelfde code gezien ik nooit een andere code heb ontvangen. Maar het is wel logisch idd dat er een nieuwe tracking code wordt gebruikt bij het retourneren. Vond het al verdacht dat het zo lang duurde voordat UPS in actie kwam. ;) Toch vreemd dat ze niet ff een mailtje sturen dan.
     
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik heb de mijne vandaag terug. In totaal is hij 1 week weggeweest.

    Moet m nog aansluiten om te testen, en daarna gaat ie naar mijn broertje...

    Enigste vage vond ik dat bij de reparatie omschrijving het vakje other stond aangevinkt!? Maar wat houdt dat dan in!?

    maar okay hij is iig weer terug!

    @exiqe je krijgt wel een andere code voor het retourneren! Je moet op xbox.com maar eens inloggen en dan kijken naar de status van je geregistreerde xbox. Als je dan op status van reparatie klikt kun je alles volgen. Daar staat dan uiteindelijk ook een code van ups bij. Het duurt meestal wel 2 dagen voordat die code ook bij ups actief is(als er een zondag bij zit 3 dagen).
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  3. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Bedankt deMon340 voor de tip om te kijken bij status van reparatie. Ik weet nu dat mijn xbox morgen geleverd word. Ik voel me nu al niet lekker dus denk dat ik morgen dan ook maar thuis blijf van school.:+
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    K*t! Hitachi!

    Maar...

    Dan heb ik erg geboft dat mijn Games geen krassen hebben.
    Zelfs na ruim een jaar geen enkel krasje.

    Edit: Als je je console opstuurt voor reparatie is de kans dan groot dat je driver ook vervangen wordt?
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoho, volgens mij is het toch echt de Samsung die de meeste krassen maakt. Als we Kassa mogen geloven is dat degene zonder stootkussentjes. :eek: Mijn Hitachi werkt al sinds december 2005 zonder problemen!
     
  6. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaa hoor heb de eerst cd met 360 grade mooie kras erop!!! die nu niet meer werkt.

    Als cd afspeel krijg ik pas een error na +/- 5min

    heb dvd's afgespeelt en spel om te kijken als die niet bekrast werden maar dat was niet zo...

    heb nog ½ maand garantie zouden jullie hem wel of niet opsture?

    vondt het nogal vreemd (moet er wel bijzeggen dat ik heb zoon 10cm verplaats heb)
    Ik ben bang dat dat de rede is maarja ook bang dat het weer gebeurt alleen dan bij een nieuwe game

    BTW ik heb een Hitachi.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  7. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0


    Je moet je Xbox nooit verplaatsen wanneer de CD-Drive bezig is...hij draait nogal veel toeren en elke beweging is er 1 teveel :)

    Het is moeilijk om te zeggen of het door je Xbox is gebeurt of door je actie...

    Ik denk persoonlijk door je actie, zelf heb ik het ook gehad met COD4, die draaide en toen heb ik hem verplaatst en niet zo een klein beetje ook, maar bij mij zijn alleen de kantjes van de CD een beetje ''bijgeschaaft'' maar doet het verder nog 100%.

    Ik zou heb proberen om naar MS te sturen dan doen ze er iig nog wat mee en krijg je een jaar extra garantie :)
     
  8. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk zelf ook door me geweldige actie :mad:

    Maarja als die het verder prima doet hoef die van mij niet naar MS
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  9. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0

    Bellen is het beste naar het nummer 0800 023 3894 of +31 202036606 als je mobiel belt.

    De rest wijst vanzelf en maakt het erger dan het is, en vooral niet vertellen dat je hem zelf hebt bewogen (de Xbox).

    Zeg dat je aan het spelen was en opeens maakte je CD-Drive een raar en hard geluid, je deed je Xbox uit en weer aan, je CD deed het niet meer en toen je hem eruit haalde zaten er krassen op.

    Succes:thumbs:
     
  10. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    deze week niet extreem veel tijd denk dat ik maandag even naar winkel loop waar ik hem gekocht heb.. en die kunnen hem opsturen naar MS of beter om eerst even te bellen?
     
  11. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0

    Als die er wat mee doen duurt het veel langer, als je zelf belt ben je 20 min aan de telefoon, je krijgt een e-mail of brief (kan je zelf kiezen) met stickers die je op de doos plakt waar je je Xbox in doet.
    Je belt UPS die komt hem tussen een bepaalde tijd halen, en maximaal 3 weken later heb je je Xbox weer terug.

    Kost geen geld alleen misschien een uurtje tijd ;)
     
  12. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaat die denk ik maandag op de post :) in ieder geval bedankt
     
  13. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed plan! Graag gedaan!
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan niet mooier zeg. M'n Elite doet het niet meer, besloot ik om m'n oude premium even aan te sluiten om de Turok demo te checken vanmiddag. Heb m'n premium alweer een tijdje terug en heb er sindsdien niet zo gek veel op gespeeld, had namelijk een Elite (die dus niet meer werkt). Blijf ik het volgende scherm krijgen...........

    [​IMG]

    :emo:
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je hebt ook alle geluk van de wereld he Kameo. De xbox 360 is blijkbaar niet dé console voor jou. :+
     
  16. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht ik genaait was met mijn bekraste cd maar hier kan ik niet tegen op:x
     
  17. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week kreeg ik de Ring of Death, dus ik bel op woensdag 9 jan Microsoft. Die avond nog een mailtje van UPS gehad. Dag daarna om 15u UPS gebeld, diezelfde dag werd mijn Xbox om 17u opgehaald. Volgens traceringssysteem op UPS.com was hij op vrijdag 11 januari om 6u 's ochtends in Frankfurt.
    Vandaag kwam ik om half 4 thuis, stond mijn Xbox er al weer! Het heeft dus (zonder zaterdag en zondag) vrijdag, maandag... 2 dagen gekost om mijn Xbox te repareren!
    Heil aan Microsoft (en UPS)!

    Terwijl ze bij de klantenservice mij hadden gemeld dat het 2 tot 3 weken kon duren. Eerder 2 tot 3 dagen! _O_
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wordt het ook niet tijd om er sowieso één te verkopen? Want de hoeveelste is het nu al? 8)
     
  19. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox nog steeds niet terug...vorige week 10 januari was die in Deutschland...hoop hem ook deze week te mogen ontvangen :D
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat denk je van allemaal? :)
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina