1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is gisteren ook weer terug na 2 keer kapot gegaan. maa® ik heb een nieuwe(replacement) voor terug gekregen!
    Is dat nu een nieuwe of ook gewoon een gebruikte xbox?
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gozer bel nu de helpdesk dan krijg je zo'n computer aan de lijn in eerste instantie, deze zegt dat de huidige reparatie op MAXIMAAL 5 werkweken ligt.

    Maar goed ik weet niet waar het overgaat en waarschijnlijk microsoft zelf ook niet dan. Maar gelukkig weet jij het wel! :x

    En ik heb enige ervaring helaas met reparatie, 3de keer en op het moment is hij ook weg voor reparatie, dus weet niet wat je allemaal "stoer" loopt te doen! Kinderen.....

    Idem?
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  3. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke vanaf nu verklaar ik ook UPS officieel retard ! :)
    What the hell deed mijn xbox nu in frankrijk ?
     
  4. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt wat je zegt dat die computer dat zegt, maar als je het goed weet zeggen de mensen bij de helpdesk max 20 werkdagen, ik neem aan dat hun het beter weten dan een computer. Ik heb net zelf ook weer even gebeld met ze al voor de 33ste x (ongelogen) en ze gaven aan dat het in de com,puter verkeerd ingesproken is geworden. Dus max 20 werkdagen is een reparatie.

    Voor een paar weken terug was dit nog 15 werkdagen en een paar maanden terug 25 werkdagen, waarom ik dit allemaal zo goed weet, ik heb mijn 6de xbox360 alweer....

    Heb dus enige ervaring met de Helpdesk zowel de Nederlandse als de Buitenlandse
     
  5. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, gister om 17:00 is mijn 360 opgehaald door UPS. Vanochtend om 10:16 is de 360 aangekomen in Duitsland!

    Hopen op spoedig herstel ;)
     
  6. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    In de week dat ik de PS3 kocht ging mijn Xbox nog erger tekeer dan normaal. Hij was al maanden bezig met het bekrassen van bepaalde spellen (niet eens allen) en maakte dan een 'tak-tak' geluidje waarna het spel bleef vasthangen.

    Ik was heerlijk over gebouwen aan het klimmen met Assasins Creed waarna die wéér bleef hangen. Maar deze keer was mijn hele spel gewoon kaduuk. Hij startte hem helemaal niet meer op!

    Ik dus bellen, blabdieblah en kreeg labels per e-mail waarna ik mijn Xbox inpakte in een Duyvis doos (mocht niet in de originele verpakking ... Zit ik al die moeite te doen dat ding te bewaren ... enfin) 's Ochtends bellen vooor UPS, zouden tussen 2 en 4 komen. Om exact 2 uur werd hij opgehaald. Netjes!

    Nu vraag ik me alleen af wat ik met mijn kapotte spellen aanmoet. Mediamarkt gaf me een brief dat ik deze ook kon terugkrijgen?
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hier vind je alvast wat over het 'disc replacement' programma van microsoft voor beschadigde games. Er staat daar wel dat dit enkel geldt voor spellen uitgegeven door MS zelf, maar het lijkt me vreemd mochten ze je niet kunnen verderhelpen met andere, op dezelfde manier, beschadigde discs. Misschien vallen deze onder de garantie van de respectievelijke game-uitgever zelf?
     
  8. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, mijn 360 staat altijd horizontaal thuis. Gisteren ging ik op bezoek bij iemand die de 360 wilde aanschouwen, en vanwege ruimte gebrek moest ik hem verticaal neerzetten. Blijkt ineens dat de drive niet meer open gaat in de verticale stand! :\
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ongeveer hetzelfde probeem heb ik toch al redelijk vaak gehad, maar dan juist omgekeerd. Bij mij staat hij normaal verticaal, soms blokkeert echter de disctray. In dat geval moet ik hem naar (links) boven drukken en dan gaat hij normaal terug gewoon open. In het begin dacht ik dat ik het probleem zou oplossen door hem horizontaal te leggen, maar vreemd genoeg blokkeert hij dan praktisch altijd.

    Zal wel gewoon een ouderdomskwaaltje zijn, ik denk dat de garantie al wel is verlopen anders had ik misschien wel overwogen hem te laten repareren. Het is wel eens vervelend maar zolang het niet te vaak voorvalt, en (nog) steeds gemakkelijk te verhelpen is stoor ik er me nog niet te erg aan.
     
  10. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Een compliment voor microsoft want verleden week is mijn xbox 360 opgehaald door ups en ik hem vandaag al terug. Dat is dus precies 1 week.
    Me moederboord is vervangen tenminste dat staat op de brief die ik erbij kreeg.
     
  11. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Je garantie is pas minimaal verlopen na 2 jaar.
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor, is die nu weer kapot! Heb anderhalf dag kunnen spelen!
     
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou bellen als ik jou was, je hebt 2 jaar garantie, dus zeker tot december nog. Moet je wel snel zijn.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2007
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ah bedankt. Maar in dat geval wat is er eigenlijk waar van het verhaal dat je i.p.v. je eigen gerepareerde, of een nieuwe, console dikwijls gewoon een andere gerepareerde terugkrijgt? (Die misschien veel intensiever is gebruikt of met minder zorg is behandeld waardoor hij, ook al is hij hersteld, door de sleet binnen enkele maanden terug stuk is)
    Want buiten dat disctray probleem heb ik namelijk nog nooit problemen ondervonden met mn console, ik zit er nu niet bepaald om te springen om in een vicieuze cirkel terecht te komen van gerepareerde consoles die constant teruggestuurd moeten worden. Ik stel het me waarschijnlijk nu wel wat te negatief voor, maar wat is hiervan waar?
     
  15. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is net weer teruggebracht door UPS!
    Op 20 november is hij opgehaald, en nu na 10 dagen is hij weer terug...!

    Ik heb trouwens me eigen Xbox terug, ik had gebeld omdat ik problemen had met het opstarten van de Xbox (E-74), maar ook omdat mijn Xbox kleine krasjes heeft gemaakt op een game van mij....

    Op de brief staat dat ze alleen het moederbord hebben vervangen, dus geen nieuwe drive :confused::{
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat hun nieuwe 'rage' ofzo..

    Ik had een drive error en kreeg er ook een nieuw moederbord in.

    Anyway, net weer de supportlijn gebeld, aangezien het toch niet normaal is dat hij naar anderhalve dag nadat ik hem terug had, hij weer kapot is!

    Zit nu in de versnelde procedure.. 15 werkdagen, ipv 20.. jippie..

    Nu maare weer wachten op de labels..
     
  17. vinny ams

    vinny ams Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    defect

    Nou na twee jaar toch kapot, gelukkig nog garantie tot 22 januari\o/.

    Zij gaf code 0201 aan eerst drie rode kwadranten en toen dag later alle 4.

    Mooi ingepakt in een doos kreeg zelf commentaar van de vrouw dat zei niet eens zoveel aandacht kreeg.

    Afwachten maar.


    Status van uw pakket
    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 27/11/2007 10:20 's morgens AFGELEVERD
    27/11/2007 7:05 's morgens WORDT AFGELEVERD
    27/11/2007 4:28 's morgens AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 27/11/2007 1:35 's morgens VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 26/11/2007 10:35 's middags AANKOMSTSCAN
    AMSTERDAM,
    NL 26/11/2007 7:30 's middags VERTREKSCAN
    26/11/2007 5:11 's middags HERKOMSTSCAN
    DE 21/11/2007 10:50 's morgens FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN


    Traceerresultaten verstrekt door UPS: 30/11/2007 8:41 's morgens ET
     
  18. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    gelijk een date geregeld? ;)
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    mooi klote voor je man, ik heb dus hetzelfde :D
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Zou kunnen wat je beschrijft, maar je hebt een error en dat hoort niet. Dus ik zou gewoon bellen hoor.

    15 werkdagen is niet versneld, dat is de normale tijdsduur :) Tenminste toen ik hem 2 weken geleden stuurde zei die mevr. dat het max. 15 werkdagen zou duren.
    Ik had ook een drive error, maar heb gen nieuw moederboard gehad, maar een benq drive erin.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina