1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat met dat systeem wat eruit ligt is bullshit. Dat hebben ze ook wel eens tegen mij gezegd toen ik de status van mn reparatie wilde checken. Als ik direct daarna weer belde kreeg ik iemand anders eraan die gewoon in het systeem kon.

    Laat je dus niet bezeiken en bel gewoon nog een keer, want hun systemen draaien prima.
     
  2. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Tier 2 is de baas van al die mannetjes die daar aan de telefoon zitten, hij staat net wat hoger, en ik kan me herinneren, iik was vorig jaar erg boos, toen op een gegeven moment had ik te horen gekregen van zo'n mannetje dat ik Tier 2 moest gaan spreken, Die heeft mij toen ook opgebeld, echt grappig, en hij beloofde me van allemaal leuke dinge, toen heb ik ook een gratis controller gekregen en een spel, YEY
     
  3. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dat bij je 1e keer of was het toen ook al vaker gebeurt dat je 360 kapot ging ?
     
  4. beefunit

    beefunit Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is ook doodgegaan, nu was men vraag : moet je ook je HD mee opsturen of mag je hem eraf laten ?
     
  5. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je HS eraf halen!
     
  6. vinny ams

    vinny ams Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    en weer terug wel een andere x-box maar het doet het allemaal weer

     
  7. brinkie1990

    brinkie1990 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond is mijn xbox overleden :'-( Het is een rode ring maar het 2e dingetje knippert niet rood. die is gewoon zwart.

    wat moet ik nu doen? waar moet ik heen bellen? wat voor informatie moet ik dan opgeven etc?
     
  8. Sherman

    Sherman Guest

    Lol ja een kratje bier. Nee ik heb geen spoedreparatie, maar volgens mij maakt dat niks uit. ik lees hier dat mensen met gewone procedure hun xbox in een week terug hebben dus. Ik heb wel het voordeel dat mijn faceplate groen is :9 misschien repareren ze hem dan eerder. :)

    Ik weet niet of tie al in reparatie is, want die biatch van microsoft heeft hem voor mij geregistreert, hij is dus niet aan mn live-account gekoppelt, en dus kan ik het niet op service.xbox.com checken. ;)

    Jasper.
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    dit is dus de ring of death, je meot naar microsoft bellen
     
  10. brinkie1990

    brinkie1990 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik dan nog bepaalde serienummers ofzo geven? en wat is het nummer :$
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    startpost gelezen? staat het nummer ;)
     
  12. brinkie1990

    brinkie1990 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zag het net :$ :p. Ik hoef dus geen serienummer van me xbox ofzo op te geven. want dat wordt me niet helemaal duidelijk uit de startpost
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    jawel dit moet wel, en je xbox meot geregristreet staan onder jouw naam, anders wordt het ook wat moeilijker, want ik heb mijn 360 2e hands gekocht, en nu meot ik zijn adres enzo geven en dan wordt het op mijn naam gezet
     
  14. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet mn 360 aan. Ik doe pro evo in de drive. Ik krijg een melding van de dashboardupdate. Ik voer de update uit. Ik krijg de ring of death te zien :'-(
    Ik heb em trouwens al vaker gezien deze week, maar toen was het telkens effe 15 tot 30 minuten wachten en ik kon weer spelen. Nu lijkt het erop dat ie echt overleden is.
    Edit: Het is de code 0020 (Not yet known, possibly overheating)
    Nouja, lekker microsoft lastig vallen.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hehe, bier it is :b::b::b: maare je kan ook bellen voor een status update! Heb nog nooit gehoord dat bij iemand service.xbox.com werkt trouwens :{
     
  16. Danillo

    Danillo Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook hier al heel gauw mijn xbox terug gekregen. Vorige week de 24e opgehaald, de 25e is ie afgeleverd. Vandaag precies een week later een nieuwe xbox ervoor in de plaats gekregen. Top service dus, al had ik hem nog lang niet terug verwacht na het lezen van dit topic. Maar goed, kan ik eidenlijk aan Assassins Creed beginnen :)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ondertussen ook een klein weekje aan het wachten(2de maal xbox binnen). Hopelijk heb ik hem ook spoedig :).
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    en die van mij is vanmiddag voor de 2e x aangekomen in Frankfurt..
     
  19. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je de xbox naar duitsland sturen dan voor reparatie gaat dat ook gewoon via het 020 nummer of moet je dan ook naar duitsland heen bellen heb namelijk ook de ROD en las dat het in duitsland sneller gaat met reparatie.

    alvast bedankt
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    bel naar de helpdesk
    je krijgt dan labels
    je laat je xbox ophalen door ups
    de xbox gaat automatisch naar duitsland
    je krijgt je xbox terug
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina