1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er eigenlijk mensen die een 1-Jaars Gold abbonement erbij kregen ter vergoeding ofzo? Want ik verwacht wél dat ze er iets bijgeven :D

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke zat een brief bij, nieuw motherboard + dvd drive. Relax dat die ook gelijk gerepareerd is want die ging niet makkelijk open zonder spel. Hij is ook gelijk een stuk stiller.

Ik heb 1 maand golg erbij gekregen!

3. stefan_360

stefan_360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MRF: 2006-08-22
    Error Code: af en toe E74
    Signaal RoF: Bij E74 4e kwadrant rood
    Probleem Omschrijving: Ik heb nu sinds gister dat mijn xbox vastloopt als ik begin te spelen, in het menu of bij het xbox dashboard gebeurt er niks. Ik hoor dan een raar piepend geluid en dan staat het beeld vast. Het gebeurde als eerste tijdens Frontlines: FoW MP demo en daarna ook bij RBSV online. Als ik mijn xbox opnieuw opstart krijg ik geen Error code of een RoF signaal. Ik heb al geprobeerd om zonder harde schijf te spelen, offline (met harde schijf) te spelen, het voedingsblok op een open doos te leggen, datum gecontroleerd maar niks helpt.:'-(. Moet ik MS bellen?

Stefan

Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  4. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Trek er maar 11 maanden vanaf ;)

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm. Ik had 12 maanden hoor... |:-

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat doe je goed. :) Ik heb van de twee keer dat hij kapot is gegaan beide keer 1 maand xbl gold gekregen. In totaal dus twee maanden. Als hij de volgende keer kapot gaat mag ik iets kiezen naar keuze.

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    E74 zou een probleem moeten inhouden met je AV kabel wat je kan nagaan, maar kan blijkbaar ook een chipset fout zijn. In elk geval duidt een flikkerend rood kwadrant op een algemene hardware fout dus je zal inderdaad beroep moeten doen op je garantie vrees ik.

8. DeepX

DeepX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige spellen die ik over het algemeen speel op mijn PS2 zijn racespellen.
    Nu ben ik opzoek naar een nieuwe spelcomputer zodat het er allemaal wat beter uitziet op mijn plasma scherm.

Als ik naar de racespellen van de xbox kijk (vooral de PGR en de Forza serie) dan spreekt een xbox mij veel meer aan dan een PS3.

Het enige waar ik nog steeds mijn twijfels over heb zijn alle problemen die jullie ondervinden met de xbox.

Ik lees hier veel over modellen van een jaar of 2 jaar oud die stuk gaan, maar kunnen jullie mij misschien vertellen of de xboxen die op dit moment in de winkel liggen verbeterd zijn? en dus minder problemen gaan hebben, of zijn er inmiddels genoeg mensen die de afgelopen maanden zo'n ding hebben aangeschaft en met de nodige ellende zitten?

Ik wil graag zo'n ding (geen elite, maar een bundel), maar twijfel nog over dat laatste, ik hoop van jullie antwoord te krijgen.
    Bedankt!

9. Pro-Gaming

Pro-Gaming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HM ik heb mijn xbox al vanaf begin 2006 en pas nu 2 jaar later heb ik er problemen mee. dus daar zou ik niet zo'n zorgen over maken. want de xboxen die nu op de markt komen zijn stukken beter. en als er al iets mis met je xbox gaat. Dan hoef je alleen even te bellen ze komen je xbox dan in 2 dagen op halen en in ongeveer 1 week is tie terug gebracht....

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De nieuwe modellen hebben minder mankementen, echter nog steeds mankementen. Volgens Tweakers ligt de huidige uitval ongeveer op 16%. De uitval blijft hoe dan ook te hoog, ook met de nieuwe modellen. Echter de service is meestal prima . Mijn 360 ben ik nu in totaal 19 weken kwijt geweest, mijn ps3 nog geen dag. Echter ik heb niet voor niks beide ;)

edit: bijna vergeten te vermelden! Ik heb eindelijk de stekker en kan weer gamen :+

11. stefan_360

stefan_360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister MS gebeld en alles uitgelegd en de medewerker zei dat het een bekend probleem was en hij gerepareerd moest worden.. Nu wachten op de stickers en dan opsturen maar. Volgens de medewerker was mijn xbox trouwens maximaal 15 dagen weg. Dit is nu nog wel te doen, aangezien RS: V2 pas over ruim een maand uitkomt;)

Edit: Weet iemand trouwens of je met dit probleem een geheel nieuwe xbox krijg of dat je oude gerepareerd wordt? zou wel mooi zijn als ik een nieuwe kreeg met een HDMI aansluiting en mijn xbox maakte ook veel geluid

Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk wordt hij gerepareerd en krijg je geen nieuwe. Ik denk dat je sowieso geen HDMI versie krijgt als je al een nieuwe krijgt.

15 werkdagen is lang, dat zeiden ze bij mij ook en hij was binnen een week terug. Ze hebben inmiddels ervaring met het repareren van Xbox 360's ;)

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    8) Eindelijk!

Hoe lang heeft het nu geduurd?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    7 weken 8)

edit: heb jij die van jou al?

15. stefan_360

stefan_360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou mooi zijn als hij binnen een week weer terug is, alleen wel jammer dat ik waarschijnlijk geen versie krijg met HDMI aansluiting}:]. Alleen hoe lang duurt het voordat de stickers er zijn en dat hij wordt opgehaald door UPS?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    UPS is een kwestie van bellen, bij mij kon het die dag nog ;)

Stickers ligt er aan. Sommigen wachten wel een week, echter de meeste mensen ontvangen ze dezelfde dag nog.

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Stel dat je een RROD krijgt, kan je dan verlangen van Microsoft of ze je 360 meteen "HDMI-compatible" maken?

M.a.w., is dit al weleens voorgekomen? Want volgens mij kan je tegenwoordig alles krijgen, als je maar hard genoeg tekeer gaat tegen die telefoniste :D

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee, je krijgt je eigen console terug of een zelfde. Dat staat ook in de ULA

19. Pro-Gaming

Pro-Gaming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm ik beld zaterdag en hij werd maandag opgehaald. stickers ??? ik heb er niks op moeten plakken. die gast van ups doet dat hij plakt een sticker erop:thumbs:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    [mod-af-mode] Microsoft moet echt heel snel de vliegende tering *censuur* krijgen! Ik wil vandaag mijn 360 aansluiten heb ik @E$&*#!! de verkeerde stekker gekregen. Ik heb, ja ja nu komt ie,ik heb een Deense stekker gekregen!! Dat heeft mijn vriendin tijdens het gesprek nog opgezocht, omdat mw aan de andere kant van de lijn glashard loog dat dit ook een Nederlandse stekker is die soms voorkomt. Toen ik haar dit voorschotelde: ow ja idd, het is een Deense.

Stelletje lapzwanzen daar bij XBOX. Kunnen ze dan werkelijk waar echt he-le-maal niks! |:- En je zou vervolgens verwachten dat ik zeer snel weer een nieuwe krijg. Vergeet het maar: ik kan rekenen op een verwachte levertijd van vier weken!

ow ja en die compensatie van 'slechts 3 maanden live': mijn probleem was niet heftig genoeg. Dit was de enige mogelijke compensatie. WAN-KERS![/mod-af-mode]

En nu ga ik lekker even een potje COD4 op mijn PS3 spelen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina