1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten je wel hebben hè? :eek:.

2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm klote, mijn xbox loopt nu vaak vast en dan krijg ik een geblokt scherm zoals een schaakbord, de helft is blauw en de ander bevat de gewone graphics van de xbox 8) maar ff Microschoft bellen dan!

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    :eek: Dan heb je inderdaad wel pech ja! 8) Ik zou er zelf geen geduld meer voor hebben. Mja, hier doet ie het gelukkig nog (even afkloppen :+).

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Naja hier dus niet meer. Hij leest nu echt na 40x pas de disc. Hij is gemaakt op 10-02-06 en ik heb hem in april gekocht. Dan is mijn garantie toch nog niet verlopen? Ik wil nog even de vakantie afwachten omdat ik dan tijd hem om te spelen. Na de vakantie heb ik tentamens en alles dus dan kan die mooi een paar weekjes weg. Helaas...

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het gaat om de datum van aankoop. Ze konden bij mij precies in het systeem zien wanneer ik 'm gekocht had. ;)

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Gelukkig. Je weet het maar nooit met dat soort dingen. Dan wacht ik nog maar even tot na de vakantie en als die ze echt niet meer lees wordt het eerder. Kan ik weer eens verder met mijn psp en ds. En heb ook nog zat dvd's liggen en het weer wordt weer iets beter. Dus genoeg te doen. Alleen jammer dat de stickers er wel af moeten...

7. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook en toen ik hem weer aanzetten had ik de RROD :'-(
    Wacht nu alleen op mijn sticker van UPS :{

Ik had ook nog gevraagd hoe lang je garantie had en die vrouw zei dat als je hem weer terug krijgt weer twee jaar garantie krijgt.

Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Da's waar. Ik vond het alleen wel grappig dat ze me precies kon vertellen wanneer ik 'm gekocht had zonder dat ik dat ergens had opgegeven. Bij de aankoop van een console wordt dat gelijk geregistreed om gesjoemel te voorkomen. ;)

Trouwens wel bizar dat jij nog altijd geen RoD hebt, terwijl jij helemaal bijna dat ding verkracht met al die speeluren! 8)

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt. Je garantie wordt steeds verlengt. Dat is maar goed ook aangezien je vaak niet eens een goed werkende 360 terug krijgt.

Precies als ik minder speel nokt die ermee. Dacht dat mensen alleen last hebben van afkickverschijnselen =(

En zo veel speel ik niet O-) :+

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hoe kan het trouwens dat sommige lang op de UPS-labels moeten wachten. Toen klaar was met het gesprek kreeg ik binnen een uur een e-mail van UPS waar ik de labels kon afdrukken. :confused:

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geen idee, ligt misschien aan de medewerker. :+

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ik had een dame met een leuke en vlotte babbel. Welke had jij, een ouwe brombeer? :+

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb serieus op het punt gestaan om dat ding kapot te gooien....rukapparaat.

14. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Damn heb nu al een week de ROD , Doet het af en toe nog is maar ik moet nu dus naar xbox bellen en dan vragen of ze hem op willen halen? of heb ik dat verkeerd begrepen.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    check de startpost ;)

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tjemig zeg........ :emo:
    Echt niet normaal meer, ronduit bedroevend. Het is gewoon een rukproduct met een rukhelpdesk. Wat een stelletje kneuzen daar zeg. Weet er inmiddels alles van! Maar dit is echt een dieptepunt zeg.....

17. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zult het niet geloven maar ik heb mijn xbox voor de 4de keer afmoeten staan aan het Reparatiecentrum:
    Een jaar geleden door: Ring of Death en bekraste spellen.
    6 Weken geleden door: Bekraste spellen en vastlopend scherm
    3 Weken geleden door: Vastlopend scherm
    Nu: Vastlopend scherm ,

Alles is eruit gehaald en een keer vervangen en niks helpt!
    Nu krijg ik gewoon een hele nieuwe.
    Ik baal hier echt zo van en de mensen van XBOX baalden ook als een stekker voor mij omdat ze bij de 3de reparatie eigenlijk al een nieuwe zouden geven maar toen hebben ze bij het reparatiecentrum toch nog een poging gedaan om 1 onderdeel eruit te halen. XBOX regeld nu voor mij dat ik binnen 10 werkdagen een nieuwe binnen heb.
    Zouden jullie het weten wat nou het probleem is van mijn XBOX
    Waarom zou hij naar 3 reparaties nog vast kunnen hangen.

Ik vind het echt ongeloofelijk. Voor mij is de lol van het gamen er al lang af!

Alvast Dank voor reacties!

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Still Alive: Red Ring of Death

[yt]9vZyA2kWPf4[/yt]

wtf! 8)

19. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    dulle wat d8 je van dat ze miss de gele lampjes door rode vervangen hebben en laten knipperen?

20. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    hmm nee lijkt me niet, vage shit dit hoor haha

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina