1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pro-Gaming

    Pro-Gaming Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat bedoel ik niet.....
     
  2. Pro-Gaming

    Pro-Gaming Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel hoe lang duurt het voordat mijn 360 terug is. als er dit staat

    Status: Teruggezonden naar verzender
    Geretourneerd op: 13/02/2008
    9:56
    Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
    Getekend door: VOLL
    Service: STANDARD
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat betekent alleen maar dat hij op 13 februari is aangekomen in Duitsland, dat wordt namelijk als verzender gezien.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik begon gisteren opeens waar vastlopers te krijgen (bij verschillende games).
    Ook leek het alsof er iets mis was met de grafische kaart, want zodra de game was vastgelopen begon het beeld te verspringen, kwamen er gekleurde vakjes tevoorschijn enz.

    Een tijdje geleden had ik al de RoD, en naar aanleiding daarvan hadden ze me een nieuwe voeding opgestuurd.
    Nu wilde ik net die nieuwe voeding aansluiten om te testen of het toch dat was, en niet de grafische kaart.
    Kom ik erachter dat die idioten me de verkeerde hebben gestuurd. :mad:

    [​IMG]
    Links is de nieuwe, en rechts de oude.

    Dat wordt weer bellen. :{

    Het vreemde is wel dat ik tijdens/na die vastlopers geen RoD kreeg. Terwijl ik dat een paar dagen geleden wel had. Maar toen speelden de games nog gewoon door 8)
    [yt]9vZyA2kWPf4[/yt]

    grmbl |:-

    //edit: gebeld, en ze komen em toch ophalen.
    Nogmaals grmbl |:-
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi genaaid dan met je voeding :confused:. En wel strange trouwens dat je gewoon door kon spelen, is het dan niet gewoon een waarschuwing ofzo dat hij uit kan gaan vallen? Of misschien iets met de kabels ofzo?
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Deze kunnen tenminste nog beide voorkomen. Mij hebben ze een deense stekker voor IN die voeding gestuurd. Wat een stel malloten daar ook |:-
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als het iets met bv. de AV kabel was zouden er 4 rode lampjes en een beeld zijn.
    Was het iets met de voeding, dan had ik geen stroom meer gehad.

    Weird... :{

    Vervelend: Tijdens het gesprek vroeg hij of ik ook vastlopers had gehad zonder HDD, en tijdens het kijken van een DVD.
    Beide had ik nog niet geprobeerd. Toen ik even in de wacht stond had ik snel de HDD losgekoppeld en een DVD erin gepleurd. Dat ging best prima...Totdat ik had neergelegd; toen liep de 360 alsnog vast. |:-

    Nu vraag ik me af of ik dat nog moet doorgeven, of niet?
    Hij zei eigenlijk dat het niet echt nodig was om dat te testen, aangezien ik die 3 rode lampjes een tijdje geleden al had gehad. Dat was blijkbaar genoeg reden om de 360 op te sturen.

    Wat raad je mij aan?
    Terugbellen en doorgeven, of zal ik het ze zelf laten uitvinden in Duitsland? :9
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zelf laten uitvinden, het gaat toch niet goed overkomen bij het rep.centrum :)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :thumbs:
    Bespaart mij weer een telefoontje. :+

    Wel lullig voor mijn zusje dat dit net nu gebeurd. Ze had net (na heel lang twijfelen) 3 maanden Live Gold gekocht zodat we Halo samen online konden spelen.
    ALS Live al wordt vergoed, zal ik het krijgen. En zit zij met een verloren maand.

    Zij liever dan mij :+
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    psies, kapot is kapot. volgens mij is t nu toch zo dat je bij rrod nieuw moederbord krijgt
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Krijg je tegenwoordig dan na een reparatie te zien wat ze hebben gefixed?

    Ik had btw bij de laatste paar vastlopers geen RoD.
    Dat had ik alleen in bovenstaand fillmpje (kon doorspelen), en +/- 2 weken geleden (kon niks doen).

    Ik hoop wel dat ze het moederbord vervangen. Ben ik gelijk van al het 'gezeik' af.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je krijgt altijd te zien wat ze gerepareerd hebben in de vorm van een bijgesloten brief, erg netjes. Verder is de compensatie iig erg mager. Ik moet drie maanden wachten en krijg ook 3 maanden terug.....:confused:
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik kreeg een bon erbij met daarop wat ze hadden vervangen

    @Kevf, ik was hem 7 weken kwijt en kreeg 1 maand :p
     
  14. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet heeft ups de 360 meegenomen. Gisteren gebeld en vandaag opgehaald. Ik kon zelfs gisterenavond laten ophalen maar ik had nog geen pakket etc. Hopelijk word ik niet genaaid en het maakt me niet uit of ie over 15 dagen komt, als ie maar nooit meer uit het niets kapot gaat.
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog Maximaal 10 Dagen te gaan voor mij :)

    Hopelijk krijg ik het nog vóór de vakantie terug :D
     
  16. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen ik heb nu mijn xbox opgestuurd en staat er dit bij mijn trackingnummer:Type: Pakket
    Status: Afgeleverd
    Afgeleverd op: 18/02/2008
    10:16
    Afgeleverd aan: WEITERSTADT, DE
    Getekend door: VOLL
    Service: STANDARD

    Ik zou een nieuwe krijgen dus vanuit waar krijg ik een nieuwe toch nietvanuit het reparcentruM? anders zou dit wel veranderen en dit staat er nu 1 dag dat wat ik niet heb getypt
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gewoon een nieuwe uit het reparatie centrum. De kans is er ook dat je een andere console krijgt die niet nieuw is.
     
  18. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dus vorige week woensdag RoD,meteen gebeld met MS de volgende dag kwamen ze hem alweer ophalen toppie service hoor :) Ze hadden tevens ook gezegd dat het 15 werkdagen zou duren. Nou oké, geen probleem.

    Gisteravond had ik dus even gebeld naar MS. Ze zeiden dat ik hem uiterlijk woensdag terug zou krijgen. Dus ik snel even mijn UPS tracking gegevens erbij gepakt:

    Type: Pakket
    Status: Afgeleverd

    Afgeleverd op: 15/02/2008 9:36
    Getekend door: VOLL
    Vestiging: WARENANN.
    Afgeleverd aan: WEITERSTADT, DE
    Service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    En dit:

    KOELN (COLOGNE),
    DE 18/02/2008 6:37 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE

    Hij is nog niet eens op z'n retour toch? Of zit ik nou zo mis.

    Dan nog dit:

    * Apparaat: Xbox360 Hardware
    * Serienummer: ...4005
    * Status van de garantie: Valt nog onder de garantie

    # Status van de reparatie:Geen uitstaande reparatie

    Iemand die mij kan helpen?

    Wie dit bericht bekend voorkomt, ik heb hem ook gepost op xbox.com forums:)
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  19. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die status van de reparatie zien?
     
  20. stefan_360

    stefan_360 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vraag ik me ook af. Ik heb al op de xbox site bij support gekeken maar daar kan ik mijn xbox niet registreren, dan komt er een foutmelding. Ik heb wel mijn xbox geregistreerd toen ik MS belde maar als ik dan op de site van xbox.nl kijk en inlog met het email adres dat ik aan MS heb doorgegeven staat er dit:

    Apparaat niet weergegeven?

    Als er geen geregistreerde apparaten in de tabel worden weergegeven, kunt u Meld je af en u vervolgens aanmelden met een ander Windows Live ID-account. Elk geregistreerd apparaat wordt gekoppeld aan de Windows Live ID die werd gebruikt bij het registreren van het apparaat.


    En ik las op andere forums dat MS een email stuurt maar die heb ik ook nog steeds niet gehad..
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina