1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Krijg je eigenlijk een mailtje als je 360 naar je teruggestuurd wordt?
    Of is het gewoon afwachten.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Afwachten. Ik heb nog nooit een e-mail gehad. Het zal niet zolang duren denk ik, wanneer is hij verstuurd?
     
  3. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week donderdag 360 opgehaald en woensdag alweer in huis!6 dagen dus in totaal.
    Ik heb een nieuwe gekregen en dit is mijn derde alweer:mad:
    Al met al top service....*****
     
  4. Indo_ROD

    Indo_ROD Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    eh gaste k heb sinds k COD 4 er in heb gedaan maande trug, dat me xbox krassen maakt want in 2 dage zat COD disc heelmaal vol kan ik miss een nieuwe disc krijge of ben k daar telaat meeh want me xbox geeft nu stelkens unreadable disc aan en daar baal k wel van.... >?<

    /Mod Gebruik voortaan interpunctie (hoofdletters, komma’s en punten op de juiste plaatsen.) - Melbuuln
    /Mod Lees ook even de FAQ
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Donderdag pas.
    Met 3 stuks heb je nog geluk.
    Ik heb er al 8 versleten. 8)
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je kan ten eerste proberen of je hem bij de winkel kan omruilen. Anders moet je even naar xbox support bellen. Als dat niet lukt, kun je hem misschien laten polijsten.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zien de krassen er eigenlijk uit ???

    Ik heb mijn broertje Overlord uitgeleend en kreeg hem vol met krassen terug.
    Kon aan de krassen zien dat deze niet door de Xbox360 waren veroorzaakt.
    Die eikel laat de disc altijd op tafel liggen :mad:

    Kon hem bij de plaatselijk gamboer laten polijsen voor € 5 en de disc ziet er weer uit als nieuw.
     
  8. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hier allemaal dat jullie je xbox zo snel weer terug krijgen, ik heb hem vrijdag opgestuurd(vorige week) nog niks terug terwijl het een versnelde reparatie was en ik kreeg een soort van nieuwe. Maar ze zijn nu toch mijn oude nog aan het repareren. Walgelijk, dit is mijn 4de raparatie , ze hadden my een nieuwe beloofd gaan ze toch nog sleutelen aan mijn oude.
     
  9. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, 8x RoD :confused:
    Hoelang zat er ongeveer tussen voordat hij het weer begaf?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb em ongeveer 2 jaar nu.
    Deze wat ik nu had heeft het volgehouden sinds december 2006.

    De andere 7 hebben het dus allemaal begeven tussen januari 2006 en december 2006.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zo, dat doe je goed. Ik heb er pas twee versleten in twee jaar..
     
  12. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had weer wat vragen.

    Moet je ook nog op de doos aangeven wat kapot was? want ik had het ook doorgegeven over de telefoon, maar ik weet niet zeker.

    Kan je verder ook je xbox360 in een tas doen, en dan oud papier eromheen, zodat de console niet vies wordt van het oude papier. Ik wou eerst dat spul gebruiken, waar veel apparaten ook inzitten (dat belletjes materiaal wat je ook kan laten knappen) maar dat het werk van m'n ma net weggegooid :\ ?

    Dus als ik het dan goed heb:

    Doos, xbox360 erin (kaal) vulling, retourlabel op doos, en dan is de doos klaar, en dan gewoon UPS bellen?
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, je hoeft in principe niks meer aan te geven. Als je console daar aankomt weten ze precies wat ze moeten doen, tenminste als je alles hebt aangegeven. Je kan natuurlijk altijd nog een briefje bij doen, maar ik denk dat ze daar niet eens naar omkijken.

    Het verzenden kun je het beste doen in een goede stevige, neutrale doos welke je dan kan opvullen met chips, papier, luchtzakjes of bubbelfolie.

    Je doet de kale console (dus zonder accessoires) in de doos, plakt deze goed dicht, label erop plakken en UPS bellen voor een ophaalopdracht. That's all. ;)
     
  14. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nou ben ik dus niet zeker over mijn verzending heb nu al een week gewacht met verzending (ben beetje lazy). Het moet dus een neutrale kartonnen doos zijn.. Ik heb alleen een probleem met dat label, ik heb em per email laten versturen alleen het printen daarvan krijg ik ook gewoon een heel verhaaltje op het a4tje.. Ga denk microsoft vragen of ze die labels opsturen..
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Huh, wat gaat er precies mis met het printen? Leg 's uit...
     
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    NVM ik denk dat ik em nu goed heb, heb nu alleen het label op me a4tje, dan gewoon opplakken op je verpakking en klaar is kees? Ze brabbelen ook iets over een factuur moet je die dan laten ondertekenen?
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Luister... Je klikt in de e-mail op de link "Uw UPS Retourlabel ophalen.", je print het label uit op A4, je zet je handtekening en vermeld de datum, je vouwt het label op de vouwlijn en plakt het op de doos. Vervolgens bel je UPS onder nummer 0800-0991300 en maakt een opdacht tot afhalen. Wacthen tot ze het op komen halen en klaar! ;)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat dacht ik dus ook.
    Maar die UPS meneer vind dus van niet. Hij krabbelde mijn naam en datum door, en verving het met zijn naam.

    Dus blijkbaar moet die gast van UPS zijn handtekening zetten, en jij niet.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Apart, want bij mij was het juist andersom. Ik had het al vermeld en vroeg of dat wel goed was, waar de UPS-chauffeur met "perfect" antwoordde. Maar goed, laten we dan zeggen dat dat open moet worden gelaten tot de UPS-chauffeur komt. :)
     
  20. patjealfa164

    patjealfa164 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ben ook weer de volgende met de ring of death
    gisteren gebeld.
    hadden ze problemen met het systeem dus vandaag ff terug gebeld
    en heb nu de labels binnen dus ff printen en morgen bellen kunnen zehem ophalen.

    alleen gaan ze hem nu repareren of krijg ik een gerefurbisched of gewoon
    een splinternieuwe
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina