Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  2. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het slapen gaan heb ik men xbox gecontroleerd, of er een cd inzat en kreeg onmiddelijk 3 rode lampjes te zien (RROD). Xbox herstart en blijkbaar geeft hij die dus niet meer. Is de kans groot dat hij nog terug komt, die RROD?

Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik gek genoeg ook laatst. Maar bij mij is het niet meer teruggekomen, maar dat was een paar dagen geleden. Misschien dat het kan terugkomen... Je weet maar nooit

4. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    bij een maat van me is er vanavond iets raars gebeurd met zijn xbox360. Hij was COD4 aan het spelen en ineens ging de DVD drive heel snel draaien en een raar geluid maken. Hij heeft toen de xbox360 gelijk uitgezet. Toen weer aangezet en COD4 schijfje eruit gehaald, nu blijkt dat de buitenste rand heel raar voelt. Maar nu komt het, de DVD Drive gaat niet meer dicht, want als je het knopje indrukt om de lade dicht te schuiven dan gaat tie daarna weer automatisch open. Die is dus verrot gegaan. Ik vraag me wel af wat er nu echt precies is gebeurd waardoor die dus kapot is gegaan

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, sinds gisteren heb ik ‘m terug en ze hebben goed hun best gedaan. Het moederbord, ventilators plus DVD-Drive is vervangen en jawel… door een BenQ. \o/ M’n console is echt veel stiller nu en in idle hoor ik ‘m al helemaal niet. Ze hebben alleen ook goed hun best gedaan met het verdeuken en bekrassen van m’n console waar ik al bang voor was en daar ben ik uiteraard minder blij mee. =( Ook zat er overal zwarte troep op wat ik er gelukkig weer af kon krijgen. Mooier is die er dus niet op geworden, maar wel beter (tenminste tot nu dan) en ik hoop dat-ie het weer even een tijdje vol gaat houden! :)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wie o wie weet waar je de corky-fucking-retard-of-the-year-award kan bestellen? Want dan stuur ik die direct door.

Ik heb namelijk WEER de verkeerde kabel gekregen!

Voor de mensen die mijn verhaal niet kennen:

- 31 december gebeld voor een nieuwe voedingskabel
    - 6,5!!!! week later een buitenlandse kabel gekregen die niet past!
    - Gisteren weer een kabel gekregen en WEER de verkeerde. Tis eentje met twee gaten.

Ik heb ze alles uitgelegd tientallen keren, kunnen die lui dan ook echt niks en dan ook niks goed! Echt werkelijk waar niet te filmen. Ik kreeg deze keer wel een relaxte kerel aan de telefoon en hij handelde het goed af. Voor de pijn krijg ik Shadowrun opgestuurd en de kabel is binnen 10 werkdagen binnen. Werkelijk waar..........

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom krijg ik niet Shadowrun? :'-(
    Ik heb meer pijn gehad dan jou?
    Inclusief het ontvangen van een 2-gatig monster kabel! :mad:

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even serieus, dit is geen grapje? :emo:
    Damn, wat een bedroevend zootje daar zeg. Wist dat het erg was, maar ZO erg..... |:-

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Heb jij ook de verkeerde kabel gekregen?

@ Kameo: was het maar een grapje.....en de keuze van spellen was ook nogal bedroevend. De kerel verontschuldigde zich er van tevoren voor :x

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Excuus, niet de verkeerde kabel, maar het verkeerde voedingsblok. Ik heb helemaal geen kabel ontvangen.

(dit is die wat jij eigenlijk nodig hebt?)

Tel daar mijn honderden vorige reparaties bij op, en ik vind dat ik ook wel een Shadowrun heb verdiend.

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Anders stuurt Kevf jouw toch de kabel op die hij heeft ontvangen? Of moet je die weer terug sturen, Kevf?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Dulle: idd moet ik die kabel jouw kant op doen. Krijg je helemaal gratis en voor niks :)

(met uitzonder van de verzendkosten)

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom stuur je uberhaupt je voeding en kabel mee op?

Als de mijne kapot gaat dan rip ik er zoveel mogelijk vanaf voordat ik hem opstuur, kan er ook minder kapot/kwijt gaan. En die voedingblokken/kabels hebben ze daar ook wel hoor.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waar maak je dat nou weer uit op? :confused:

Kabel was gewoon stuk. Evenals de voeding van Dulle ;)

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk was die dus kapot gegaan, en heeft microsoft de verkeerde opgestuurd, niet één keer maar meerdere keren. 8)

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Aij, dan vatte ik het even verkeerd op ;)

Sorry! Het is nog vroeg :)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Regel één: Alles van je 360 kan stuk
    Regel twee: Waarschijnlijk gaat alles van je 360 stuk

O-)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik stuur je ff een PM. :)

//edit: Trouwens super dat je dit doet :thumbs:
    Anders kon ik weer weken wachten op een kabel van MS, en dan ook nog eens de verkeerde krijgen.

Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoedde al zoiets ja! :x|:-

De mijne doet het voorlopig nog, heb hem nu iets meer dan twee maanden. Hij maakt af en toe wel een beetje een raar geluid, weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar dit is daarna ook meteen weer weg.

Als hij stuk gaat ga ik wel ff flink tekeer aan de telefoon...Te belachelijk dit, dat MS het gewoon nog niet helemaal heeft gemaakt.

20. thysen

thysen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee wat upc doet wanneer je niet thuis bent met de aflevering. Kan de xbox door de buren worden aangenomen of brengen ze hem naar het postkantoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina