1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vaak bij de buren. UPC werkt niet met het postkantoor, dat is TNT ;)

Als je vaker er niet bent gaat ie naar het depot. Wil je zeker weten dat ie bij de buren wordt afgeleverd, dan kan je het beste een briefje op de deur plakken.

2. thysen

thysen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben over het algemeen weinig thuis en moet er niet aan denken dat ie weer terug word gestuurd. begin nu echt weer jeuk te krijgen. bedankt

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Niet teruggestuurd naar Duitsland, maar naar een plaatselijk depot van UPC. Daar kan je je 360 dan afhalen.

4. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees met grote vrezen, dat mijne het ook weer gaat begeven aangezien hij al krakende geluiden gaat maken en echt heel warm wordt. =(|:-

5. thysen

thysen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat wel snel op het moment. mijne is afgelopen maandag opgehaald en is nu klaar met de reparatie. heb hem hopelijk morgen weer in huis en anders maandag.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    UPS ;)
    UPC is een provider van internet/telefonie/tv ;)

Mijn 360 is iig net teruggekomen. :)
    Precies op tijd: 13:05. :+
    Ze hebben het moederbord vervangen.. Ik ben benieuwd.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    oeps.....en ik zeg het zo te zien blijkbaar stelselmatig fout.... my bad...working en surfing tegelijk...

8. thysen

thysen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry heb dyslexie :'-(

ben je hem lang kwijt geweest

bezorgd ups ook op zaterdag of alleen door de weeks?

9. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    de mijne was maandag ochtend om half 11 gearriveerd in duitsland.. hoop toch stiekem mijne ook morgen te krijgen maar zal wel niet :mad:

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Precies een week. :)

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    1 keertje had ik mijn xbox op maandag op laten halen, was de volgende ochtend al in duitsland en op donderdag was ik al weer aan het spelen :D

maarja, dat was met de xbox1.

12. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou echt de enige die zo lang moet wachten op zijn xbox? 18 feb aangekomen in duitsland

13. flygirl

flygirl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je bent niet de enige. Mijne was 13 februari aangekomen in Duitsland. Maja ze zeggen 15 werkdagen. Baal wel omdat hij de week ervoor ook al in Duitsland was en hem stuk terug kreeg.

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ook maf. Die van mij is een werkweek in Duitsland geweest en ze hebben alles vervangen (moederbord, ventilators en DVD-Rom Drive). :confused:

15. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje:

Welke DVD Drives van Xbox 360 maken krassen?

Toch geen Hitachi LG, of wel?

16. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik in dit topic heb gelezen zijn het met name de Samsung drives die het begeven en zo af en toe ook de Hitachi, maar wel in mindere mate ;)

De BenQ maakt zeker geen krassen.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Bij mij loopt Saints Row steeds vast, ik vind het maar vaag. Er zitten niet super veel krassen op enzo? Andere games draaien wel goed?

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Beide kunnen krassen veroorzaken en in eerste instantie werd er vanuit gegaan dat de Samsung beter zou zijn, maar achteraf is gebleken dat deze vaker voor krassen zorgt. Bovendien heeft die van Samsung last van meer kuren (o.a. stilvallen en foutmeldingen). Die van BenQ is op dit moment het beste en maakt sowieso geen krassen.

Het kan te maken hebben met een vervuilde cache. Probeer deze te legen en laat even weten of het heeft geholpen. Cache legen doe je als volgt:
    Xbox Dashboard > System > Memory > HDD > Y > X X > LB RB > X X > Yes

19. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was 27 februarie jarig en k heb gister een kadootje gekregen van MS; De enige echte RROD, Jawel!! Ik heb foutcode 0102 en zal dalijk na school ff bellen dat ze hem kome ophalen. K was gister dus underrtow aan het doen want had geen zin meer in Halo en toen liep ie vast en hoorde ik een klikje fzo. Mja k dacht hij loopt wel vaker vast, uit -> aan. Liep hij vast halverwege het opstarten van het xbox rondje logootje. En weer zon gek tikje. Toen weer uit-aan (ik vreesde al het ergste) en toen kreeg ik 3 rode ringetjes. Balen :mad: !!

Oja, k heb hem al vanaf het begin. Heb ik nog steeds garantie? Ja toch want iedreen heeft 3 jaar en de lauch was 2 december 2005...?

Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Je hebt standaard 2 jaar garantie plus 1 extra jaar op de RoD. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina