Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Je stroonkabel, je AV kabel, je usb aansluitingen, je netwerkkabel.

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan komen je aansluitingen niet meer uit....

Ik weet niet hoe jij je xbox plaatst? Maargoed, ik bedoel dus dat je de zijkant van de xbox, waar je hem op legt als hij platligt, beter van de ondergrond kan houden i.v.m. de warmte die de xbox aan de zijkant produceert. Dit kan je dan doen door ONDER (aan de rand) de xbox een soort strips ofzo te plaatsen waardoor het midden los is van de grond.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  3. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    De xbox heeft aan die kant al rubberen voetjes, punt is dat aan de onderkant geen lucht bij de binnekant kan komen, omdat boven die bovenplaat een dichte ijzeren plaat zit.

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. De GROTE zijkant. Niet de kleine zijkant waar je hem opzet als je hem verticaal neerzet. Wil je het nou niet snappen ofwat?

5. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij moet je gewoon even goed op je xbox gaan kijken. Zowel het grijze rooster dat onderop zit in de verticale positie, als de grote witte kant die onderop ligt in de horizontale positie, hebben rubberen voetjes.

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Verdorie, hij heeft nog gelijk ook :eek:. Nog nooit gezien, lijkt echt op de xbox bij me thuis gewoon vlak op de plank ligt, maargoed...

Mijn fout dus! Sorry Slurpgeit :D

7. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreselijk daar bij xbox !! 18 feb mijn xbox aagekomen in reparcentrum met versnelde procedure dus ze zijn verplicht HEM vandaag optesturen en nee hij licht nog in de reparatie,de man die ik vrijdag belde zij dat ik vandaag aan de telflink kwaat moest worden, dat is me niet gelukt. Meer teleurgesteld in het slechte werk van dat reparcentrum! ze zouden hiervoor een boete moeten krijgen! ietst beloven maar niet nakomen

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kon je niet kwaat worden aan de telefoon? Ik zou ook serieus niet weten hoe dat moet!

Maar over het algemeen krijg ik positieve verhalen te horen van iedereen over de xbox-service!

9. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Kwaad worden is niet zo moeilijk. Even je stem een paar minuten lang verheffen en zeggen dat je ze gaat claimen of juridische stappen gaat ondernemen. Geheid dat er volgende dag een mannetje van UPS voor de deur staat met een gloednieuwe xbox :cool:

10. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    had de mijne binnen een week terug, het kan dus ook weleens misgaan jammer genoeg

11. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Ze waren gewoon bang van je errie, dat jij je stem ging verheffen en ze uit ging schelden voor alles wat los en vast zit 8)
    Daarom. ;)

12. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Ze waren gewoon bang van je errie, dat jij je stem ging verheffen en ze uit ging schelden voor alles wat los en vast zit
    Daarom.

Ze waren gewoon bang van je herrie;), dat jij je stem ging verheffen en ze uit ging schelden voor alles wat los en vast zit
    Daarom.

13. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    :lol: :p geniaal.
    Ontopic: ze bang maken helpt echt

14. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Errie=Herrie klopt wel :) hoe ken je me zo goed man haha

15. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer gebeld:) een uur aan de telefoon gezeten en met een jonge gast over worstelen en games gehad. WAS wel tof! maar niet tof dat mijn xbox er gewoon nog niet is

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, kijk ff naar de post van Lenn93, hij had juist kwaat getypt...Dat bestaat niet, daarom zei ik beetje cynisch: ik zou ook niet weten hoe dat moet :thumbs:

Gewoon flink boos worden, wat ook wel mag. Daarmee haal je het maximale uit de situatie!

@ lenn93
    Een uur bellen en het over worstelen en games hebben....Maar nog is er geen duidelijkheid over je xbox? Heb je nog geen baard in de keel ofzo? Gewoon KWAAD worden!

17. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, goedzo! Boos worden op de enige mensen die je kunnen helpen! That's the spirit!. Die mensen bij de helpdesk kunnen er ten eerste ook niks aan doen, ze doen alleen hun werk. Ten tweede is het gewoon ronduit asociaal.

Als je op iemand boos wil worden, bel dan het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het reparatiecentrum. Dat gebeurt namelijk niet door microsoft zelf. En ja, ik ken het bekende verhaal maar al te goed: "jullie zijn mijn aanspreekpunt, en dus verantwoordelijk", maar het minste wat je kan doen is op z'n minst vriendelijk blijven.

Ikzelf werk in een winkel, en mensen die beginnen te schreeuwen, of de bijdehand gaan uithangen help ik sowieso een stuk minder goed tot helemaal niet. Ik en mijn collega's lachen 's avonds om mensen zoals jullie.

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Lach maar lekker de hele avond dan...Ben blij dat ik niet in een winkel werk ;)

Zij zijn verantwoordelijk en als je dan voor de 3e keer ofzo een kapotte xbox hebt, dan ben je gewoon flink pissed! Zij zijn het enige communicatiepunt richting Microsoft en dat weten ze ook als ze daar gaan zitten. Natuurlijk niet meteen over de zeik raken binnen 5 minuten maar je moet echt wel laten weten dat je het hier niet mee eens bent en niet als een mak lammetje ja en amen zeggen.

Je ziet gewoon dat het effect heeft want meerdere mensen krijgen een vergoeding als ze even boos worden. Niet compleet afzeiken meteen maar als je 4x al een kapotte xbox hebt dan mag je wel boos worden denk? Of als ze weer een verkeerde stekker opsturen?

19. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    poe...
    vandaag eindelijk, na een week of 5 wachten, mijn nieuwe cd van halo3 gekregen, (vorige versie, was door een "gerepairde" 360 binnen een week kapot gekrast).
    Nieuw, doosje erbij (ander dan het orgineel), boekje alles erbij dus opzich wel heel netjes, alleen jammer dat ik er zo belachelijk lang op heb moeten wachten

20. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, het enige waar ze verantwoordelijk voor zijn is dat jouw xbox in het reparatiecentrum aankomt, en weer terug.

Dat kan je ook doen door gewoon normaal te praten, daar hoef je niet boos voor te worden.

Ik ken mensen genoeg die gewoon door normaal converseren met veel minder moeite een vergoeding kregen.

Tuurlijk mag je boos zijn, maar dat is niet de schuld van degene die de telefoon opneemt.

Ik heb zelf genoeg keer met de helpdesk aan de lijn gezeten. Ik ben alle keren vriendelijk geholpen. Mijn xbox is elke keer snel en goed terug gekomen, en ik heb zelfs een gratis controller en faceplate gekregen omdat ze kapot waren. En dat allemaal zonder ook maar 1 stemverheffing. Het zijn ook gewoon mensen die daar zitten, niet praatrobots die jij even de huid kan volschelden in de hoop geholpen te worden.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina