Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan zou je op je aankoop bewijs moeten kijken, maar ik denk dat jij die niet hebt. Achterop de console staat wanneer je console is gemaakt/geproduceert. Zou je dat even kunnen opzoeken?

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Er staat 2005-10-20.

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Lullig.....dan heb je geen garantie meer op je disclade :eek:

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die van mij is van eind 2006, die maakt zowiezo krassen. En volgens mij is er een kans dat de consoles vanaf rond 2005 krassen maken. Mocht er een lichte ronde kras op je Assassin's Creed komen, dan weet je waardoor het komt en kun je Microsoft bellen.

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn tweejarige garantie is al verlopen ;)

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik zie geen liche kras rond mijn AC, maar er zon wel 2 kleine goeie krassen op mijn cd. Ik probeer wel die tandpasta manier.

Nog een vraagje: Kan je ook je xbox op sturen en dan betalen voor die reparatie?

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je bedoelt als je garantie is verlopen bij je xbox 360, of heb je het over de originele xbox?
    Het eerste gaat alvast wel. En ik neem aan van wel maar ben niet zeker dat ze ook nog een repairservice hebben voor de originele xbox. Veel betrouwbare informatie vind ik daar niet direct over terug precies.

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je xbox echt zeker weten krassen maakt en hij valt buiten de garantie, maar wel binnen de drie jaar RROD garantie. Dan kan je de gok nemen en hem zelf laten overheaten d.m.v. handoeken o.i.d.. Dan opsturen met die RROD en hopen dat ze samen met je moederbord meteen ook je disc-drive vervangen }:]}:]

Erg optimistich hoor, want misschien doen ze dat niet en zit jij met een verneukte 360 :'-(:'-(

9. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of je belt ff of je nog garantie hebt. Never try never fail.

10. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Is ie al onderweg trug naar mij want ik snap er geen hol van van al die scans..

Er staat geretourneerd aan zender (ben ik dat) want eronder staat geretourneerd aan Weiterstadt, DE

Dit is de reis:

HERNE-BOERNIG,DE
    11/03/2008 6:40 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
    11/03/2008 6:40 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT

FRANKFURT,DE
    10/03/2008 9:29 RETOUR NAAR ZENDER
    10/03/2008 7:02 WORDT AFGELEVERD

FRANKFURT,DE
    08/03/2008 4:40 AANKOMSTSCAN

NURNBERG,DE
    07/03/2008 21:12 VERTREKSCAN

EINDHOVEN, BEST,NL
    06/03/2008 18:10 HERKOMSTSCAN
    06/03/2008 9:46 AFHAALSCAN

Bij xbox/support staat nog steeds; Servicecentrum wacht op apparaat.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  11. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus hij komt aan in franckfurt en vertrekt in nurnberg???:confused:

12. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    FF op datums letten, hij begint vanuit onderen in Eindhoven :p

13. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is van het versturen naar het repaircenter voor de terug komst moet je een ander refferentienummer hebben. Je moet dan bellen naar de helpdesk. Btw xbox.com/support is volgens mij niet erig precies met die dingen want sommige mensen hadden hem al thuis en stond er niet dat hij was afgeleverd.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  14. reborn

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is het bijgewerkt en staat er apparaat verzonden naar klant, mijn serienummer is niet veranderd. Heb ik dan dezelfde xbox of kan ik dat pas zien aan het serienummer op de xbox zelf. Ja ik heb een nieuw referrentienummer gekregen maar die doet het nog niet. (staat ook dat dat 2 dagen kan duren voordat die code het doet, miss heb ik hem dan al thuis ¬¬)

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als het serie nummer niet veranderd is, dan heb je je eigen xbox 360 teruggekregen

16. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn 360 is daarnet opgehaald. Na bijna 2,5 jaar trouwe dienst had hij de geest gegeven. Vanochtend overhandigd aan de loonslaaf van UPS. Hopen dat hij snel terug is.

17. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Xbox 360 terug ontvangen van reparatie..

Gelijk maar even goed gestest of ie helemaal goed werkt.. ongeveer 10 uur Lost odyssey gespeeld, zonder ROD... dus ik ben tevrededen!

Service van Xbox (ondankt dat het apperaat de eerste x niet goed was gerepareerd) toch goed.. 2 maanden live gehad en Forza 2... goede compensatie!.. oja ik heb Forza 2 te ruil...;)
    iemand intresse?

18. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 is op de een of andere manier uit zichzelf hersteld van een Ring Of Death.

Het ging zo:

1. De xbox begon vast te lopen met alle spellen, op een gegeven moment kreeg ik de ROD.

2. Ik heb de klantenservice gebeld, UPS label toegemaild gekregen.

3. Na een dag wilde ik proberen of hij het misschien deed en ja hoor, geen ROD meer. Spellen deden het weer.

4. Nu is het weer van voren af aan begonnen, spellen zijn onspeelbaar maar (nog) geen ROD.

Als ik nu UPS bel om hem op te laten halen en ze komen er bij het repaircentre achter dat er geen ROD meer is, wat dan?

Het is mijn 2e xbox die nu kapot is, deze is gemaakt rond september 2006. Heb ik nu garantie vanaf deze datum of vanaf de aankoopdatum van mijn eerste xbox (januari 2006)?

Alvast bedankt!

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mijn tip, laat hem overhit raken en stuur hem dan op. Het klinkt heel raar, maar als je console geen games meer leest en hij geen RROD heeft is er niets anders aan te doen. Je hebt nu zowiezo nog garantie.

20. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar stel dat het toch voor die eerste geldt (uit januari 2006), dat is meer dan 2 jaar geleden nu. Dan is dus de enige mogelijkheid zelf die overhitting te veroorzaken.

Als het vanaf de tweede geldt (lijkt mij wel logisch), heb ik gewoon nog garantie op alle problemen, dus dan hoef ik niet per se een ROD te veroorzaken maar kan ik hem toch ook opsturen met de mededeling dat hij geen spellen meer kan afspelen?

Oja: oververhitting is toch niet hetzelfde als ROD of heb ik het mis? Dacht dat daar weer een andere foutcode voor was (2 rode lampjes oid of anders gerangschikt)?

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina