1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    1 a 3 weken..
    14 dagen gaan ze vanuit. Maar hou het maar op de 1 a 3 weken.:b:
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe zat het met die doos bij jouw Striker, je had hem binnen 2 dagen binnen toch. Hoe was het verzonden, kwam het met UPS ofzo ? Ik heb namelijk nog steeds niks, morgen bellen! :mad:
     
  3. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Jippie :mad:

    Ook mijn 360 heeft er de brui aan gegeven, ik krijg alleen nog maar het groene opstartscherm met het logo en daarover heen een schaakbord van zwarte blokjes, daarnaast zijn 2 games bekrast. Ben benieuwd wat er mee gedaan wordt.
     
  4. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik had gister xbox opgebeld en die zeggen dat je een ander tracking number krijgt.

    En wat je zei over 1 a 3 weken, de meeste mensen hebben hem binnen 10 dagen weer terug.

    Wat moet ik trouwens met dat tracking number wat ik van xbox heb gehad? Dat is een andere als die van UPS en ik zou niet weten waar ik hem voor kan gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net weer gebeld, UPS was gister pas klaar met de doos. Trackingnummer gekregen en krijg de doos pas morgen.

    En die andere gast zegt binnen 24 uur :lol:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom krijgen jullie allemaal een doos van UPS? Ik moest er zelf een regelen.
    Als ik dit zo zie werkt dat ook een stuk sneller. ;)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Want ze willen mijn voeding ook erbij, mijn drive is stuk en ze willen mijn voeding. 8)

    Zelf een doos regelen gaat veel sneller, eerst moet je nu wachten op een doos en dan weer opnieuw bellen voor hem op te halen want dat kan ook niet in een keer.
     
  8. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt pas echt leuk als je 'm voor de tweede keer terug krijgt met een verkeerde voedingskabel!!! Niet dus!!

    Ben de xbox nu al sinds eind februari kwijt. Kreeg 'm 10 maart met drie schitterende rode lampen terug. Opnieuw verzonden met voeding. Kreeg 'm 21 maart weer terug met een verkeerde netkabel (2 pins ipv 3pins). Leuk hoor, ben wel twee spellen rijker maarja wat schiet je daar mee op als je niet kan spelen. Nu maar afwachten wanneer DHL de kabel levert en of de xbox nu wel goed rerepareerd is.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mij hebben ze 2x de verkeerde gestuurd en ik heb in totaal 2 maanden moeten wachten op de juiste :+
     
  10. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat ik daar nou echt vrolijk van wordt!! Nouja, ga zo naar huis (lang leve flexibele werktijden) en dan zien we wel of DHL langs is geweest.
     
  11. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een tracking nummer voor de heen en terug reis. Voor de terug reis moet je bij M$ zijn, ff na 2 weken bellen ofzo.
     
  12. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik trouwens met dat tracking number wat ik van xbox heb gehad? Dat is een andere als die van UPS en ik zou niet weten waar ik hem voor kan gebruiken?

    En krijg ik nou op de terugweg een nieuw trackingnumber van UPS of kan ik dezelfde gebruiken?
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste goede service bij MS :+

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow, dat is echt een toffe actie. Maar in eerste instantie ook écht een domme fout. Als je een gesigneerde Xbox ziet, dan moet er toch wel een belletje rinkelen voordat je hem schoonmaakt?
     
  15. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik trouwens met dat tracking number wat ik van xbox heb gehad? Dat is een andere als die van UPS en ik zou niet weten waar ik hem voor kan gebruiken?

    En krijg ik nou op de terugweg een nieuw trackingnumber van UPS of kan ik dezelfde gebruiken?
     
  16. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    hej ik heb een vraagje mijn xbox is kapot maar woon nu in belgie weet iemand misschien welk nummer ik moet draaien?
     
  17. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Te vet :thumbs: Had ik er maar zo een
     
  18. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow dang,
    Was net aan het gamen COD 4, en kreeg in eens deze blokken in beeld, verder niets geen rode ringen of iets dergelijks. Xbox uitgezet kabels gecontroleerd en op nieuw een andere game geprobeerd na 2 minuten het zelfde effect.
    Weet iemand waar dit aan kan liggen?

    Denk de AV-kabel, mede omdat ik geen rode ring of iets dergelijks heb.

    [​IMG]
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je videokaart is aan het overlijden.
     
  20. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    das minder, garantie is nl verlopen, heb het apparaat als sinds de release
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina