1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nou en, het moederbord van me GamePC is toch ook krom omdat er een koeler van 1kg op zit, en me videokaart pcb staat ook krom omdat er daar een koeler van jewelste op zit. Maar daarom doet ie 't nog wel prima..

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nou heb dus vandaag M$ gebeld en dit is de deal geworden:

Ik krijg een nieuwe xbox 360
    Ik krijg het spel Gears of War
    Ik krijg een Wireless headset.

En dat zonder boos te worden, alleen maar zielig doen :+

Hopen dat hij snel terug is, ik wilspelen!!!8)

3. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg daarnet het volgende toen ik m'n xbox aan wou zetten:

/ \
    \ / (Knipperent)

Dit was nadat ik m'n xbox een tijdje horizontaal had neergezet.
    Nu zette ik hem verticaal neer, en hij deed het direct weer !
    Het maakt dus niet uit hoe je hem neerzet.

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Was de AV-kabel wel goed ingeplugd?

En als je logisch nadenkt kom je er gewoon achter dat hij horizontaal het veiligst ligt. Hij zal verticaal ook wel prima functioneren hoor, maar zolang je de mogelijkheid hebt om hem neer te leggen, waarom niet?

Echt zonde dat je je xbox niet op mag maken om zelf zulke dingen te vervangen, dan had ik ff wat verse en duurdere koelpasta erop gesmeerd en wat fans geplaatst.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zijn ze daar fucking blind. Ik wist het, binnen gekregen vandaag. Mijn eigen, maar een fucking verkeerde adapter, die kabel die naar me xbox van achter ingaat is een hele andere. Fucking teringzooi, straks bellen.

Ik wist het gvd, ze kunnen ook nooit wat goed doen. :mad:

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bij mij hebben ze nog nooit wat fout gedaan hoor. Er zullen vast wel wat 'domme' mensen daar zitten ja, maar dat ze nooit wat goed doen.. Het komt toch goed? :)

7. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nja als ze niet weten wat voor kabel ze moetenn opsturen naar iemand uit NL. Dan noem ik dat wel behoorlijk dom. Maar ik had een keer mijn voeding stuk en toen had ik binnen een week een nieuwe voeding.

Maar dat is natuurlijk nog steeds een week te lang.

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dus omdat JIJ dat meemaakt maakt het voor ANDERE niet uit? Het bevestigd alleen maar meer dat de xbox verticaal de verbindingen kapot trekt.

Leg jij je xbox horizontaal, dan is de druk weg, en komt alles los. Zet je hem weer rechtop, komt er weer druk op te staan, en wordt er net weer een verbinding tegen elkaar gedrukt.

Met andere woorden, het maakt wel degelijk uit. Enne, bel microsoft alvast, want deze xbox houdt het niet lang meer uit.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Binnen maximaal 15 werkdagen een nieuwe, maar hij zei dat het veel sneller zal zijn. Dit omdat mijn Xbox ook zelf binnen een week alweer terug was. Heb nu een 2 Pin, moet een 3 Pin. Deze is voor Amerikaanse Xboxen zei hij.

Echt, het is dat ik nog wacht tot dat de PS3 wat goedkoper word want dan weet ik het wel. Games van de 360 zijn top! Echt, die komen boven de games van de PS3 uit, maar heb alle vertrouwen verloren in de console zelf.

10. Veno Xavier

Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst ook een 2-pin voeding volgens mij is die 3-pin gewoon een nieuwere versie ofzo.

11. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed voorspelt, hij is daarnet inderdaad overleden ;)
    Zal straks Microsoft bellen om hem te laten ophalen.
    Doe ik er dan verstandig aan om te kiezen voor zo'n Philips cd-drive ?

12. Veno Xavier

Leuk Bevonden:
    0
    haha kiezen:lol:

13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik krijg bij elk spel dat ik nu in mijn xbox stop de melding: To play this disc, put it in an Xbox 360 console. Oftewlijk mijn xbox is gek geworden en weet niet meer dat hij zelf een xbox 360 is.|:- Iemand enig idee hoe dit komt? Ik zat zelf te denken dat de lens naar de klote is ofzo. Zal ik microsoft maar gaan bellen hiervoor? Word dan de derde keer alweer.:mad:

Edit: Na een 20 aantal keer opnieuw call of duty 4 erin te hebben gedaan doet hij het weer. Tog hoop ik dat dit niet veel vaker meer voor gaat komen. Zal ik alsnog Microsoft bellen?

Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  14. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan het beste microsoft bellen inderdaad. Bij mijn 3de keer (nu dus) kreeg ik een Wireless headset en een spel naar keuze :)

15. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    UPS geeft de volgende status aan:
    Wat is UPS Saver? En wat voor uitzondering is er gemaakt?
    Waarom staat er ,50 KG??
    En hoe kan het dat de facturerijng op 7 april is gemaakt? Het is vandaag de 4e.... Iemand ideeën?

Status:

16. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, maar op jouw gamepc is je heatsink (hopelijk) normaal vastgemaakt, niet met 2 vage klemmen die de druk niet goed verdelen.

17. Daimler Freak

Daimler Freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, ik had nog zo gehoopt hier geen bericht meer te hoeven posten van een opgestuurde Xbox maar toch. Gister gebeld en vandaag opgehaald. Het betreft hier een brakke DVD-rom station. Eergister kreeg mijn Xbox het niet eens meer voor elkaar om een DVD'tje op te starten en rond te laten draaien. Ook de nodige Disc-errors gehad (vooral bij Saints Row). Overigens, nog steeds over de klantenservice niets dan lof. Welwillend om mij te helpen en hij bood mij gister uit zichzelf een spel aan (uiteindelijk voor Gears of War gekozen). Hoop dat ik er nu 1 krijg waar ik eens gedurende lange tijd veel plezier aan kan beleven.

18. Frank6892

Frank6892 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mijn controller zijn de stickjes helemaal glad van het gamen, zit daar nog garantie op ofniet?

bestaat er ook iets anders om dat tegen te gaan?

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je sticks werken toch nog gewoon? Ze zijn niet kapot, dus heb je geen garantie. De enige manier om dat tegen te gaan is minder gamen, of minder ruwe duimen te hebben. ;)

20. Veno Xavier

Leuk Bevonden:
    0
    hydraterend zeepje gebruiken ofzo?
    Denk idd niet dat je er garantie op hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina