1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hou je toch, ik heb dat ook wel een beetje.

Ik heb tijdens het game juist snel klamme handen en dat is ook vet irritant:9

2. Frank6892

Frank6892 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit er nu eelt op van het gamen:p, dan maar overstappen naar een nieuwe controller

3. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    wel als je het spel veel te makkelijk vind dan moet je maar is wanten dragen, dan slijtje controller niet en is het lekker moeilijk xD

4. Sunblade NL

Sunblade NL Elite Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    haha lol.
    ik heb dat ook wel een beetje maar ik heb er geen last van.

5. bvg720

bvg720 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    opsturen

als die ups meneer komt met die sticker dan neemt die direct je x360 mee ook? of brengt die alleen die sticker mss domme vraag en hoe verpak je je 360 het best?

en werken die mensen van ups in de weekends?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als de UPS komt, dan nemen ze de Xbox 360 mee. Hiervoor moet je een blanko doos nemen waar niets op staat en waar je Xbox 360 in past. Vervolgens plak je de labels (sticker in jouw zin) op de doos waarin de Xbox 360 zit. Nu ondertekent de Chauffeur wat en kan de console richting Duitsland!

Of de UPS ook in het weekend werkt weet ik niet, misschien op zaterdag?

7. bvg720

bvg720 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snelle reactie thx kheb nog een vraagje omdat ik heeeeeeel verlegen ben enzo had ik mijn moeder laten bellen terwijl ik erbij stond(kben 16j) maar nu is het toch allemaal verwarrend want mijn moeder zegt mij dat er eerst een papier wordt opgestuurd met de dagen waarin ze zouden kunnen komen? maar normaal komen ze toch binne de paar dagen als je belt ? er word toch niets afgesproken?

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wel, je moeder heeft gebelt naar de UPS. Normaal gesproken zou ze een datum moeten afspreken daar. Maar, nu zij zegt dat je een brief thuisgestuurd krijgt met daarop een aantal datums wanneer zij langs kunnen komen, zou ik daar even op wachten.

9. bvg720

bvg720 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kvind het raar dat ik aan de telefoon niets gehoord heb van een brief wel van iem met een label/sticker kga er vanuit dat men moeder gwn denkt dat ze een brief gaan sturen maar gwn vergeten is dat er iem met een label/sticker komt binne de zoveel dage maar ik maak me gwn zorgen over het feit dat de x360 nog geen doos heeft enzo dus als er dan toch iem komt is hij niet klaar om mee te nemen en moet ik langer wachten
    (en ik hoopte om hem voor 29 april terug te hebben voor gta4)
    EDIT: oops ik had je post niet goed gelezen correctie mijn moeder heeft gebelt naar de reparatiedienst van MS niet naar ups ofzo zoals jij denkt

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Even ter verduidelijking dan; Als het goed is krijg je de labels toegestuurd via e-mail. Althans, dat was bij mij het geval. Vervolgens zul je een afspraak moeten maken bij UPS. ;)

11. bvg720

bvg720 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan wordt het wachten totdat die in je brievenbus valt. ;) Mocht hij niet komen dan moet je even contact opnemen met Microsoft. Ik denk dat het van de week wel binnen komt.

13. bvg720

bvg720 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik hoop het bedankt

14. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    per post duurt wel een poosje langer als ik het me goed herinner, een buurjongen heeft het is zo gedaan en geloof dat hij toch 4 of 5 dagen heeft moeten wachten eer de labels aankwamen.
    Kan ook zijn dat het de uber snelle post van België is offcourse *sarcasme uit*.

Best gewoon afwachten tot donderdag ofzo en als er nix binnenkomt nog is bellen

15. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie avond,
    Vraagje: M'n 360 geeft disk error na half uur spelen, 360 voelt heet aan , maar geeft geen rrod. tevens krast hij, Opsturen? en wat is de kans op een nieuwe?? (hij is van mei 2006 DVD drive = de rechter op de foto in de threat)

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  16. Shizzel

Shizzel Guest

Gaat hij ook niet meer aan?
    Anders moet je hem in handdoeken doen en een tijdje aanlaten, RROD verzekerd ;).

17. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar dacht ik ook al aan . hij gaat nog aan maar heb nu al 2 keer gehad dat ik z'n endurance race van forza2 doe en de eerste keer kapte hij 10 ronde voor het einde en de tweede keer 8 ronde voor het eind...

18. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    als hij ook krast zoals je aangeeft kan het zijn dat MS dit als een totall loss ziet, maar als de fabriek er anders over beslist gaan zegewoon bijna alles vervangen hangt van hun beslissing af zeg maar

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon Microsoft opbellen en hem op laten halen. Hij krast plus hij geeft disc errors. Lijkt mij genoeg redenen zo.

20. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Hoi,

Ik heb hier bij mij een probleempje.
    Toen ik mijn 360 aanzette knipperde port 3 rood licht. Ik zette het uit en deed hem weer aan. Ik kon gewoon verder spelen. Later kwamen er 2 vrienden en dan hoort port 1,2 en 3 licht te geven (groen licht, als de controllers aangesloten zijn), maar alleen 1, 2 en 4 gaven licht en niet port 3. Wat moet ik nu doen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina