1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ezekiel

ezekiel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @lenny-t mijn xbox is met dezelfde status als die van jou dus die zou ook vandaag moeten krijgen.

ik heb gister support gebeld maar ze hadden weer eens problemen om het systeem te komen dit was donderdag toen ik hem aanmelde ook al het geval gaat goed met de systemen daar.

2. ezekiel

ezekiel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net van support te horen gekregen dat hij vandaag geleverd word helaas niet thuis dus hopen dat er buren zijin die hem in ontvangst willen nemen en dat de UPS hem daar ook aanbied.

3. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Helaas is gisteravond mijn X-box 360 overleden.

Ik zat lekker condemend 2 te spelen toen ik ineens rode/paarse ruis kreeg.
    Vervolgens heb ik de cd er uit gehaald en begon de ring of light rood te worden, tenminste de rechts onder alleen.

Vervolgens heb ik de x-box ff uitgezet en vervolgens weer aan om verder te spelen, dit is mij 5 minuten gelukt toen ik weer rode/paarse ruis kreeg en hij op een zwart scherm sprong met de tekst system error :mad:

Vandaag gebeld en nou moet ik zeker 75 euro betalen + btw omdat er geen garantie meer op zit.
    Ik dacht toch echt dat de oude x-boxen een jaar extra kregen. en dat je na een eerste reparatie een geheel nieuw jaar kreeg(dit weet ik niet zeker)

Einde van het verhaal is dat ik hem wel eens anderhalve maand kwijt kan zijn.

4. ezekiel

ezekiel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heb je hem al thuis staan want je hebt in Nederland 2 jaar garantie op de Xbox en hij is verlengt voor de ROD naar 3 jaar garantie

5. kerzhakov1986

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem sinds de release, 2 december 2005, in July 2006 is hij voor het eerst kapot gegaan.

6. ezekiel

ezekiel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt een twijfel geval maar denk dat ze hem wel oppakken omdat hij al een is gerepareerd is gewoon proberen 75 euro is altijd nog goedkoper dan een nieuwe.

7. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt dan dat je garantie in july 2006 is ingegaan? Beetje vreemd van MS

En op de RROD zit 3 jaar garantie, jouw eerste Xbox uit 2005 is nog niet eens 3 jaar oud dus hoe wil Microsoft beweren dat je geen garantie meer hebt?:confused:

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    omdat hij geen rod heeft, maar een system error. En je garantie telt vanaf de aankoop datum, als hij kapot is gegaan, krijg je geen extra garantie

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb me 360 inderdaad net weer binnen gekregen :+

10. kerzhakov1986

Leuk Bevonden:
    0
    Maar elk defect hoort toch onder garantie te vallen?
    Bovendien is mijn x-box al eerder kapot gegaan door ROD.

Als ik het goed begrijp dan hebben alle x-boxen voor het hele ROD Gebeuren 3 jaar garantie gekregen, volgens mij was hier nog geen sprake van in Juli 2006.

Het is dan toch zo dat mijn x-box nog steeds 3 jaar garantie heeft met welk defect dan ook?

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    nee, alleen op de rod heb je 3 jaar, op de rest blijft 2 jaar, en die zij al voorbij bij je

12. kerzhakov1986

Leuk Bevonden:
    0
    wat een stomme regel als je het mij vraagt.

13. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n 360 zojuist alweer teruggekregen, hebben ze best snel gedaan allemaal. Ik zag ook een kaart voor één maand Gold erbij zitten, dus dat is helemaal mooie service. :)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    echt belachelijk dit. MS naait je imo gewoon waar je bij staat =(

15. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet het niet zeker maar toen mij xbox de laatste keer kapot ging en op 3/4 januari opgehaald werd door ups en toen kreeg ik hem terug op 12 of 13 januari. Ik keek paar dagen terug weer op die xbox service site waar je kan zien hoelang je garantie hebt en toen stond daar tot 12 april. Aangezien ik mijn xbox ook van de launch zou ik geen garantie meer moeten hebben (behalve op de ROD). Dus hieruit zou dan blijken dat je na reparatie 3 maanden garantie krijgt. Dit weet ik niet zeker hoor.

16. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag mijn X360 terug thuisgehad, nuja niet echt mijn X360 een splinternieuwe met de BenQ drive zoals ik gevraagd had, overigens heb ik gistermorgen al de vergoeding voor m'n 2de kapotte xbox gehad namelijk Forza 2, nu hopen dat deze het eventjes uithoud :)

17. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    mijne vandaag ook weer de ring of death...=(
    krijg binnenkort doos e.d thuis gestuurd moet zelfs adapter en kabel mee terug sturen...

hoop dak um voor 29 april trug heb:)

18. Shizzel

Shizzel Guest

Bijna zeker van wel, het duurt meestal maar 1,5 week. Je kan alleen de pech hebben dat mensen die de hot-towel trick blijven gebruiken, de consoles nu ook terugsturen, zodat ze een goede werkende console hebben voor GTAIV.

19. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Frahel als je een versnelde levering hebt kan je'm zelfs op 4 werkdagen al terughebben, erg snelle service toch wel imo

20. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    dat zou nice zijn:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina