1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Fox NL

    The Fox NL Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, heb ik weer.

    De strum-knop van m'n Guitar Hero 3 gitaar is stuk; hij blijft op naar boven hangen.

    Gebeurde vanochtend opeens toen ik in het menu aan het scrollen was.

    Iemand die weet wat ik hiermee moet doen?
     
  2. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je bij de red octane of activision zijn, die kunnen je gitaar vervangen.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Lol, mijn 360 voor de tweede maal kapot. Even kijken wie ik nu ga martelen. Heb dartpijlen: misschien op een foto van Bill mikken? ;):cool:

    3/4 rrod. :mad::mad:
     
  4. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is ook weer kapot, voor de 2e keer. Alleen die lijn die je dan moet bellen doet het niet, dus wat nu??
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Denk gewoon blijven proberen zal er zo wel weer zijn denk ik.
    Worden trouwens bekraste dvd's door microsoft ook omgewisseld. Dus als je 360 krassen maakt dat je de spellen nieuw terugkrijgt of dat je een vergoeding krijgt? Iemand heeft dat probleem nl.

    btw Yellow: 32 minuten :+
     
  6. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij doet dat nummer van MS het ook niet, mijn xbox herkent alle spellen als DVDs en als ik een game erin doe dan komt er in 9 verschillende talen te staan; "To play this disc, put it in an Xbox 360 console."
     
  7. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff! Xbox dood...

    De ene keer start hij op dan zitten er allemaal zwarte strepen door me scherm: Horizontaal om en om, en verticaal onderbroken stukjes. (Dit zie ik bij het Xbox logo, tijdens het opstarten.) Ik heb het 2x bij CoD4 gehad, na paar x opnieuw opstarten deed die weer normaal (2 dagen geleden was dit) Net nog CoD4 gespeeld nix aan de hand, doe ik net Fifa2008 erin, krijgt ook dit probleem.

    Ik heb hem opnieuw opgestart weer zelfde probleem, nu heb ik ook al een paar keer foutmelding gehad met 1/4 rechtsonder rood brandend, (Error 74).

    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.

    De fifa CD zit inmiddels een perfecte halve circel in.

    Het rare is dat het Xbox Dashboard PERFECT is, als ik tijdens het spelen op de Xbox Guide knop druk dan komt dat ding links, Dat is ook gewoon perfect. (Perfect / Normaal)

    Het enige wat is dat ik sinds dinsdag een nieuwe TV heb, en dat ik hem sinds dien aansluit via de bijgeleverde component kabel, voorheen een B-merk VGA kabel.

    Ik heb eventueel foto's...

    Iemand bekend met dit probleem? Enig idee wat de oorzaak is?
    Enige optie is waarschijnlijk opsturen naar microsoft, enig idee hoelang ik hem dan kwijt ben:mad:

    Please help me:'-(
     
  8. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    bellen naar microsoft en het voorleggen dan moet je'm opsturen en ben je'm 4 tot 15 werkdagen kwijt
     
  9. The Fox NL

    The Fox NL Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik ook al, maar die geven maar 20 dagen garantie ofzo (of 90 bij een speciaal iets), en dat dan ook nog alleen in US, Canada of UK :confused:
     
  10. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja daar was ik al bang voor:mad: Nogal kut! Naja inmiddels start die helemaal niet meer op en krijg ik iedere keer:

    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.

    En zo knipperd het lampje bij de uit knop: (rechts onder rood)
    / \
    \ /


    Ik heb inmiddels een andere Component kabel gebruikt, daarbij werkte hij ook niet.
    Wat houdt dit probleem precies in? Word dit repareren of krijg ik een nieuwe?
     
  11. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt waarschijnlijk repareren.
     
  12. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm das dan minder, had wel nieuwe wille hebbe. kep nu Samsung DVD speler... en geen HDMI, dat hebbe de nieuwste wel...
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina