Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    De Belgische helpdesk nummer wilt niet 'bellen'. :confused:
    Zegt dit nummer wordt niet herkend.

    Heeft iemand dit ooit meegemaakt en naar Microsoft gebeld? Indien ja; wat zeiden ze tegen u?
     
  2. fromixx24-7

    fromixx24-7 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag mensen. Kun je bij de klantenservice van microsoft je voorkeuren geven over wat je terug krijgt? Ik wil bijvoorbeeld een xbox terug met benq drive, falcon moederbord en hdmi, kan ik dit dan opgeven?
     
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee dat zal niet gaan lukken. Als je een xbox hebt zonder hdmi, dan krijg je er ook 1 zonder hdmi terug. Wat de drive en het moederboord betreft weet ik het niet precies, ik kreeg bij mijn eerste RROD er de benq drive bij. Welk moederboord ze erin gezet hebben weet ik niet. Wel was hij heel wat stiller dan eerst. Je krijgt dus gewoon dezelfde xbox terug als je hebt opgestuurd (evt. uitzonderingen buitengesloten).
     
  4. fromixx24-7

    fromixx24-7 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het toch ga proberen, desnoods koop ik ze om.
    Ik moet en zal een xbox met hdmi krijgen aangezien ik van plan ben een 24" beeldscherm met hdmi te kopen.
    Heeft iemand eigenlijk wel eens geprobeerd te zeggen wat hij terug wilde?
     
  5. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me helpen.. Ben ECHT gefrustreert door dit voorgeval. :/
    Heb de Xbox nog niet eens een week.
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Veel succes in dat geval. Omkopen lukt sowieso niet (wel een rijke fantasie heb je). Verder schat ik je kansen vrij klein in en het feit dat het pas je eerste RROD is, helpt ook niet echt. En wat je beeldscherm betreft, waarom sluit je de xbox niet aan via component aan? Ik betwijfel of het verschil tussen hdmi en component heel groot zal zijn op een 24 inch.

    Edit: @Stifmasta: Waarom ga je niet terug naar de winkel? Als je hem pas een week hebt helpen ze waarschijnlijk wel (mits je hem natuurlijk niet op internet gekocht hebt, dat is een ander verhaal). Heeft jouw xbox trouwens hdmi? Zo niet dan zou ik hem sowieso omruilen in de winkel. Wat het telefoonnummer betreft... Zijn ze bereikbaar op zondag? Zo wel ligt misschien het systeem eruit, iets dat wel vaker voorkomt.

    Edit 2: Je hebt wel voor 17:00 uur gebeld? Op zondag is de helpdesk namelijk bereikbaar van 9:00-17:00.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  7. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel ja zie.
    Het koop gedeelte.
    Had hem overgekocht van iemand, maar hij is NIET gerigstreert op xbox.com (heb het eergistere gedaan), hij is gekocht @ Gamemania

    Maar een vraag dat in mijn hoofd rond slingert.
    Ik was begonne te spelen rond 3:15 tot 4.30-5.00 uur zou het misschien kunnen dat het te warm was geworden ofzo? Want ik ga hem vandaag nietmeer aanraken zodat hij kan afkoelen.
    Want dashboard, Live, muziek, videos en demos speelt hij wel perfect. (Muziek en demo's op hardeschijf/ USB memorystick)
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Lijkt me gewoon dat je drive kapot is. Het makkelijkste is nu de helpdesk bellen (gewoon morgen nog een keer proberen). Ik denk namelijk niet dat het door de hitte komt.
     
  9. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    En naar Gamemania gaan?
    Zou dat een slim idee zijn? (Aloewel dat een beetje rijden is voor de dichtsbijzijnde Gamemania winkel ma efin...
     
  10. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ligt er een beetje aan hoelang geleden je vriend hem daar gekocht heeft en of je de bon nog hebt. Ik weet niet hoe moeilijk de gamemania daar in is, wij hebben hem namelijk niet:). Mocht het niet lukken toch de helpdesk bellen. Over de service van ms valt namelijk niet te klagen. Nadat je gebeld hebt, krijg je een label per post of email. Plak dit label op de ingepakte xbox (doos moet je zelf kopen) en geef hem mee aan ups. Dit is misschien een stuk makkelijker dan naar de gamemania gaan maarja.... het is jouw keuze.
     
  11. fromixx24-7

    fromixx24-7 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je een xbox360 zonder hdmi omruilen in de winkel voor een met hdmi onafhankelijk van hoe lang je hem al hebt?
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet ik niet. Is denk ik grotendeels afhankelijk van de winkel zelf. Sommige zullen moeilijker doen dan anderen. Het is misschien wel het proberen waard...
     
  13. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Daniel, moet het een specifieke doos zijn? Of mag het de doos zijn van een Xbox360 ?
    Waar kan ik dan die doos gaan kopen?
    En ik heb de bon nog.

    Want heb hier en daar een telefoontje gedaan, ze zeiden dat mijn DVD drive naar de vaantjes is, dus een nieuwe en die kosten 80€ voor de goedkoopste...
    No fun at all!! :/
     
  14. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Die drive valt gewoon onder garantie van Microsoft. De doos zelf heb ik gewoon op het postkantoor gekocht. Had de afmetingen meegenomen en gekeken naar een zo goed mogelijk passende doos. Bij het versturen (alleen het apparaat zelf, zonder kabels disc of hdd) heb ik hem in bubeltjesfolie verpakt en zo verstuurd.
     
  15. fromixx24-7

    fromixx24-7 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het dan komende week inderdaad even ga proberen.
    Ik meld het wel als het gelukt is.
     
  16. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de afmeting van de Xbox eigenlijk?
    Zodat ik al morgen kan gaan naar de postkantoor, maar verkopen ze dat dan wel in de postkantoor?
    Nog een snelle vraag.

    Als je je xbox moet opsturen, moet je die via de POST gaan sturen of komen ze die halen @ mijn huis?
     
  17. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Afmetingen (H x B x D) 30,9 x 8,3 x 25,8 cm

    In NL kun je wel een doos kopen, hoe het in Belgie zit, weet ik niet. Als je aangeeft het label via ups te ontvangen, dan komen ze het label brengen en nemen ze de xbox vaak gelijk mee. Krijg je het label via internet dan moet je de volgende dag ups bellen en dan komen ze langs.
     
  18. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    En die "UPS" zijn ook beschikbaar in Belgie? Of is dat nog een ander probleem?
     
  19. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ups is wereldwijd actief\o/ Dus dat zou geen probleem moeten vormen:thumbs:
     
  20. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel!

    Dus morgen na mijn school, zal ik direct Microsoft bellen.

    Hoe zit dat in elkaar eigenlijk?
    Alle ja wat vragen ze allemaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina