1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

1. Minder dan 1 week

15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

37,4%
  3. 2 weken tot een maand

15,8%
  4. langer dan een maand

4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    mijne staat er ook in als verzonden om 20.07uur! maandag kan ik het dus weer verwachten!

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jawel, alleen bij speciale verzendingen dit kost wel extra, dit hangt af van de verzender ( MS)
    dus misschien wordt zaterdag wel bezorgd

3. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal zeker nice zijn!

4. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    die van mij komt dus ook maandag :)

5. jiggy1965

jiggy1965 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand hoe het zit met het krassen van dvds tegenwoordig. Het laatste officiele wat ik erover gelezen had was dat ms de garantie verlengde e.d. en dat er in de nieuwe tegenwoordig rubbertjes tegen het krassen aangebracht zijn. Maar verder heb ik nog niets kunnen vinden over dat het officieel verhopen zou zijn. Wat is de kans op krassen bij de xboxen van tegenwoordig?

6. Elmar1990

Elmar1990 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox doet moeilijk met gebrande dvds. Hij zegt dan na een tijdje spelen Disc unreadable, en dat ik de disc moet schoonmaken en de console opnieuw op moet starten. Weet iemand hoe dit komt/hoe ik dit probleem op kan lossen? Alvast bedankt.

7. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als de 360 stabiel staat of ligt en je hebt een BenQ drive erin zitten, is die kans niet zo heel groot denk ik. Ik heb haast geen krassen.

Ik weet niet of het bekraste DVD's zijn en hoe de 360 met gebrande DVD's omgaat, maar het kan ook best aan je 360 zelf liggen. Die van mij doet dat af en toe ook maar dan met games. Dan is het vaak 's ochtends en moet ie eerst warm draaien ofzo, want als hij een tijdje aanstaat, is het probleem weg. Zal wel een foutje in de software zijn.

Kan ik de 360 best wel voor op laten sturen, maar zo hinderlijk is het nou ook weer niet. Ben 'em dan wel weer minimaal een week kwijt.

8. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Werken die mensen op Zaterdag en Zondag?

Want mijn status is nog (steeds) op Status: 2

9. Elmar1990

Elmar1990 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne doet het ook alleen bij de gebrande dvd. Orginele spellen doen het prima. Maar het kan best aan die dvd liggen want GTA 4 is de enige gebrande dvd die ik heb, dus ik zal het eens proberen met een andere.

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Did scherm krijg ik vaak, soms zijn de blokjes in andere kleuren en het verschilt hoe vaak ik het krijg per spel. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Ik ga morgen microsoft opbellen.

11. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels alweer 1,5 maand mijn XBOX 360 terug en hij functioneert weer naar behoren.
    Hoop dat dit zo blijft. Iemand ervaring hiermee?

12. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Je graphic card is naar de vaantjes.

Je moet het opsturen naar Microsoft. :)

13. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een rare vraag, hij kan kapot gaan of hij kan niet kapot gaan, niemand kan in de toekomst kijken.:lol:

Oke bedankt! Ik dacht eerst dat het misschien iets met de HD te maken hard, maarjah dan moet ik morgen even bellen. Wel balen want nu mis ik GTA IV en kan ik een ongeveer een week van mijn meivakantie niet spelen. Dan moet ik het maar doen met mijn DS en PC :eek:

Laatst bewerkt: 27 apr 2008
  14. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je juist gaan zeggen. :mad:

Ik heb vorig week mijn xbox moete terug sturen (CD lade zei altijd "Open Tray" vervolgens "Close Tray" vervolgens OPNIEUW "Open Tray")

Nu bekijk ik waar mijn xbox is, en hij is nog steeds in Frankfurt. Maar nog niet opgenomen in de reparatie centrum.

Dus dat wordt minimaal 15 dagen wachten tot hij terug is.

En dat is NIET leuk! (Niet als je hem nog geen 2 weken thuis hebt staan. :{)

15. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een raar antwoord... O-)

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah voor ons allebei genaaid, vooral voor een hardcore CoD 4 speler als mij, hard me er net op verheugt om in de laatste prestige te komen deze vakantie, maar dat zit er niet in.

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij vraagt of iemand ervaring heeft met dat een Xbox 1,5 maand na repartie het nog steeds doet. Je kunt zelf nagaan dat dit heel veel mensen zijn, en een paar die kort na de reparatie weer kapot is gegaan. Oftwel een rare vraag.

18. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik citeer:

Wat een rare vraag, hij kan kapot gaan of hij kan niet kapot gaan, niemand kan in de toekomst kijken. :lol:

Naar mijn mening een vreemd antwoord. Wellicht kan je volgende keer wat beter nadenken over de inhoud van je post. Deze was nogal potentieloos.

Hier laat ik het bij. Kom hier geen debat voeren. :):

Kusje.

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik citeer: Ik heb inmiddels alweer 1,5 maand mijn XBOX 360 terug en hij functioneert weer naar behoren.
    Hoop dat dit zo blijft. Iemand ervaring hiermee?

Ik heb antwoord gegeven op je vraag, bij sommige mensen is hij kapot gegaan na de reparatie en bij anderen niet, oftewel ik heb je (rare) vraag beantwoord. En begin me alstjeblieft niet over een inhoudloze post en over potentieloosheid, kijk dan eerst naar jezelf.:b:

20. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Maar gaste, nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag. :D

Werkt de repair center @ Zaterdag en Zondag? Want het is toch raar dat mijn Xbox nu in Frankfurt is maar nog niet @ repair centrum is. :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina