1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    oja ik zie het maar ik had op een ander forum gelezen dat dit iets met douane was maar ik weet het niet zeker want douane zit tog meestal bij de grens en frankfurt en herne-boering liggen tog wel best ver van de grens af
     
  2. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel we zijn beiden niet zeker, dus is het best op een antwoord te wachten van een ervaren persoon. :D :9
     
  3. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja hope dat ups ook op koninginnedag bezorgt hebbe we um michien morge terug
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat is dan het probleem? Zit er een grote ronde kras op je cd? Zoja, dan komt dit door je Xbox. Is dat niet het geval, even teruggaan naar de winkel en een nieuwe halen.
     
  5. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn is helaas nog in status 2
    Dus ik geloof niet dat mijn zo snel zal terug komen.
     
  6. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit heb ik vandaag ook al een paar keer meegemaakt,gelukkig deed ie het net ineens wel gewoon 2 uurtjes achter elkaar...
     
  7. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien een stomme vraag maar wat is status 2
     
  8. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de site van xbox service gaat.

    (http://service.xbox.com) dan kan je volgen waar je Xbox is naar maten van Statussen

    Status 1 : Wanneer uw reparatieopdracht is verzonden, verandert de status in Reparatieorder verzonden. Dit betekent dat de order in de wachtrij staat om te worden verwerkt.

    Status 2 : Nadat de reparatieopdracht is verwerkt, verandert de status ervan in Servicecentrum wacht nog op apparaat. U kunt zelf bepalen hoelang dit proces duurt! We leveren u een lege doos per pakketdienst. Wanneer u de doos ontvangt, dient u uw Xbox te verpakken volgens de opgegeven instructies. Stuur het naar ons terug via de opgegeven pakketdienst.

    Status 3 : Apparaat ontvangen door het servicecentrum. Het repareren of vervangen van uw Xbox kan tot twee werkdagen duren.

    Status 4 : Apparaat verzonden naar de klant.
     
  9. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Xbox .. zei de winkel zelf al en Xbox doet er namelijk zelf niks aan dus maandag terug naar Free Record Shop en hun zouden er dan wat mee gaan doen.
     
  10. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox staat nu al een week en een dag op status 2 is da normaal
     
  11. Murdock_NL

    Murdock_NL XBOX360 User

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik mijn status zien? ik neem aan op service.xbox.com maar als ik daar mijn referentie nummer invul, zegt die dat dat nummer niet bestaat! ook kan ik mijn xbox niet registreren, krijg dan de foutmelding neem contact op met xbox support!

    iemand enig idee of ik wat fout doe?
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, het kan (althans in mijn tijd) 15 werkdagen duren. Nog eventjes geduld dus. Ze zijn nu steeds eerder met repareren dus wellicht heb je hem eind van deze week al.

    Probeer het eens op de site van UPS. Anders eventjes bellen naar de Klantenservice van MS.
     
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Die site werkt niet goed, ik kon er ook nooit op, dit geven ze op de servicedesk ook toe. Gewoon de servicedesk bellen, die kunnen je de status zo vertellen.
     
  14. ritzzz

    ritzzz Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de 22ste (dinsdag) mijn xdoos opgestuurd want het apparaat maakte op alles krassen wat maar rond was de laatste paar weken.
    Woensdag was hij aangekomen in duitser-land.
    Heel leuk kreeg ik gisteren mijn GTA lV binnen heb al het hoesje bekeken de handleiding gelezen............ik had echt gehoopt dat mijn doos al binnen zou komen.........BALEN!!
    Mijn MS kunnen ze alleen zien dat hij is aangekomen en er is als het goed is nog niks mee uitgevoerd.
    Wou ik effe delen met jullie
    Fijne dagen iedereen

    * status van de garantie: Valt nog onder de garantie

    * Status van de reparatie: Apparaat ontvangen door het servicecentrum
    * Naam van vervoerder: UPS

    Apparaat ontvangen door het servicecentrum. Het repareren of vervangen van uw Xbox kan tot twee werkdagen duren.

    uuhm dit is raar ik wou jullie laten zien dat ik op status 2 stond dus ik knip en plak de text staat er nu ineens apparaat ontvangen hopelijk is dit goed nieuws
    gr ritzzz
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Net op de UPS site gekeken en mijn pakje getraceert. en daar staat dat die al vanaf deze ochtend is afgeleverd in frankfurt :D
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  16. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    das toevallig mijne sinds vandaag ook en ook dinsdag gestuurd mischien kome ze wel same terug :p
     
  17. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    De 24ste is mijn Xbox opgehaald geweest door UPS, maar nu (raar maar waar) staat mijn XBOX nog steeds op status 2?

    Efin, nu nog een vraag.

    Is de kans groot dat ik een xbox zou krijgen met HDMI? (Ik heb de 1ste model die van de launch was overgekocht, raar dat die jongen die toen niet had geregistreert op zijn naam, heb ik het nu lekker op mijn naam staan. :9)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, de kans is zeker niet groot. Ik denk niet dat je nu een HDMI type krijgt.
     
  19. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, maar toch, als het maar gemaakt terug komt. O-)
     
  20. ritzzz

    ritzzz Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wel grappig zijn als ze op de zelfde dag terug zouden komen.
    Ken niet wachten tot ik gta erin kan duwen....als hij hem tenminste niet weer gaat bekrassen ahaha.
    Hopelijk krijg ik nu een goede benq drive die lekker stil is gr ritz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina