1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een paar vragen.

    Is het normaal dat de tracking van UPS zegt dat de tracking niet valid is?
    (Vandaag dan niet)

    Werkt UPS op Zaterdag? :D
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631

    Het hoeft niet persé een Microsoft game te zijn. Als de 360 krassen maakt moet je gewoon bellen en het maakt echt niet uit welke 360 game er in zit.. Of ze hem vernieuwen weet ik zo niet. Maar gewoon bellen en het vertellen ;)
     
  3. ritzzz

    ritzzz Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Deed mijne vanmorgen ook en een paar uur later stond er dit:

    Type: Pakket
    Status: Ontvangen factuur gegevens
    Verzonden naar: HEERLEN, NL
    Verzonden of
    gefactureerd op: 03/05/2008
    Service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    Indien u aanvullende traceergegevens wenst, meld u dan aan bij Mijn UPS.


    Traceerresultaten verstrekt door UPS: 03/05/2008 11:55 ET

    dus jah is normaal gewoon effe wachten en alles komt goed anders haal je oude xbox eens van zolder :thumbs: heb ik ook gedaan gr
     
  4. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Oude Xbox heb ik niet. :p
    Maarjah, dat is dus afwachten.
    Staat er ook bij of er een voorspelling is wanneer hij zou moeten aankomen?
     
  5. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb naar xbox gebeld kreeg iemand aan de lijn die alleen engels en duits kon
    ik moet een formulier invullen en 15 euro betalen omdat het geen spel van microsoft is dan wacht ik liever een paar maanden dan komt er een nieuw spel van uit en koop die wel voor ps3
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik heb dus het idee dat mijn Xbox met Hitachi Drive krassen maakt. De geluiden die die maakt (geluid dat ie CD's bekrast) hij maakt een hoop herrie. Mijn spellen hebben allemaal ronde krassen. Ik ga dus nu de klantenservice terugbellen :)
     
  7. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Fuck! Dit geloof je toch niet!?
    Mijn xbox is net terug (+/- een week) van reparatie, hebi k net tijdens GTA 4 WEER een RROD

    Godver fokking domme :mad:
    Nog ff en ik ruil hem in voor een ps3..
    word hier nogal moe van
     
  8. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal die verhaaltjes over 2e hands Xboxen e.d. eens even de wereld uit helpen. Zelf heb ik een 2e hands Xbox gekocht, voordat ik enkele problemen had heb ik meteen gebeld naar Microsoft om mijn gegevens daar te laten registreren. Ik had de gegevens van de 1e eigenaar, en die gaf ik en het was goed.

    De mevrouw vertelde mij dat ik alle sinds garantie had voor een RoD(3 jaar), en die kwam dan ook een paar weken later. Ik twijfel er waarschijnlijk ook wel aan of het echt zo is dat als ik bijv. krassen zou hebben dat ik dan geen garantie zal krijgen, maar daar heb ik gelukkig geen last van.

    Hoop dat het jullie nu duidelijk is :thumbs:
     
  9. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel ik heb ook een 2de handse Xbox360 gehad, 1 week later had ik al prijs met de DVD-drive (gaf steeds: Tray Open, Tray Close en zo voort..)
    Nu had ik de geluk dat die gast het nog niet geregistreerd werd, dus was de xbox onder mijn naam.

    Nu heb ik dat probleempje goed en snel kunnen oplossen.
    En naar het schijnt heeft UPS het pakket verzonden op 04/05/2008 6:25 AKA vandaag :D

    De vrouw zei dat het hoogstwaarschijnlijk zal worden omgeruild.
    Dat wordt nu dus afwachten. O-)
     
  10. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem.
    Mijn xbox is net gerepareerd, nieuw motherboard en nieuwe dvd speler erin (BenQ). Nu wil ik net GTA IV spelen en doet die het niet. Hij geeft minimaal 6x "Disc unreadable, please restart console" in de Intro, en allemaal op het zelfde moment.

    Wat moet ik doen? De winkel waar het spel vandaan komt kan ik morgen pas heen gaan, die zullen hem wel niet vervangen. Wat doet Microsoft zelf met dit probleem, ik heb ook krasse op Fifa 08, maar die werkt nog. Als die niet meer werkte kon ik een nieuwe krijgen bij EA en moest dan administratie kosten betalen ofzoiets, want EA had een omruil regeling...

    Kan iemand me vertelle hoe en wat? Please!

    P.S. het krasje komt wss door de xbox want is perfect in een ronde, alleen hij is niet zo heel "lang/groot"
     
  11. Elmar1990

    Elmar1990 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 dvd-drive is waarschijnlijk niet meer goed. Orginele spellen en spellen zonder krassen doen het prima, maar zodra een gebrand spel 1 krasje heeft krijg ik die irritante error ''This disc is unreadable''. Is dit probleem weg als er een nieuwe DVD-drive in wordt gezet? UPS komt hem deze week ophalen:p
     
  12. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook niet de bedoeling dat je spelletjes brandt, kan best wel eens een soort van beveiliging zijn aangezien je originele spellen het wel doen.

    Ik zal mijn Arcade ook maar op laten sturen. Als ie net aan staat duurt het even voordat de 360 een spel leest. Diry disc errors, put it in a 360 console, open tray als er een spel in zit, wordt nu tijd voor een nieuwe drive.

    Nu heb ik nog een reserve 360, een gefixte Premium, weet iemand of die het gewoon doet op de voeding van de Arcade (175 w)? De Premium gebruikt 203 W dacht ik. Kan dat? Dat ik niet iets beschadig bv wanneer ik dat zou proberen. :eek:
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Me ups traceer gegevens staan (helaas) nog op '' AFGELEVERD '' vanaf woensdag. hopen maar dat dit volgende week anders is en ik hopelijk volgende week weer kan spelen ^^
     
  14. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem had ik ook. (Met open tray etc..)

    Gewoon opsturen.

    En wat betreft die 175w, ik weet het niet echt, maar het zou kunnen dat er problemen kunnen ontstaan.

    Ciazzz.
     
  15. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Net is GTA hier 3 keer vastgelopen, 2 freezes en 1 dirty disc error! Disc is gewoon als nieuw! Verder regelmatig last van popup. Deze (4e 360!) is net 3 dagen terug van reparatie! Ze hadden het moederbord vervangen, nu moet dus maar de dvd-drive eens gefixt worden! Nu maar weer opsturen ter reparatie...
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mijn xbox 360 staat al vanaf de 29e op afgeleverd (in Duitsland)?? Waarom duurt het zo lang?
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Aangezien ik het met Forza ook had, en nu weer na GTA: Ik krijg tijdens het spelen van GTA regelmatig foutmeldingen (cd niet leesbaar). En nu zitten er krassen op de cd. Heel vaag, ik had dit ook al met Forza, maar andere spellen zijn krasvrij. Echt een gek probleem. Waarom hebben niet al mijn spellen krassen? Komt het nu door GTA of door de 360?

    Dus ik zit met vragen:
    - Waarom zet mijn 360 niet in alle spellen krassen?
    - Doen GTA en Forza iets anders met laden o.i.d waardoor de kans van krassen groter is?
    - Wie is de schuldige; de spellenmaker of de consolebouwer?
    - Zijn er trouwens meer gamers hier die hetzelfde hebben als mij?
     
  18. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Verplaats je je Xbox terwijl hij aan het spelen is?
    Maar om al je vragen te beantwoorden.
    1. Dat vraag stel ik mezelf ook..
    2. Ik geloof het niet, het is alleen een CD die door de lens moet gelezen worden.
    3. Dat kan de xbox zijn.
    4. Mijn is in reparatie, door andere redenen dus ik weet het niet.


    Enfin snel een vraag aan iedereen.
    Hoe lang duurt het vooralleer UPS ze terug opstuurt? Heb al sinds gistere: Status: Ontvangen factuur gegevens Niet nice. :mad:

    @AntraXxX Je xbox is niet de enige die gerepareerd moet worden. :)
    Bel eens naar Xbox support, want die statussen zijn niet echt up-to-date.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  19. Monro

    Monro Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    De aflevering van mijn 360 is op 5 mei, vandaag dus. Maar aangezien ik niet de hele dag thuis ben, zou ik graag willen weten van iemand die er al ervaring mee heeft hoe laat de Xbox ongeveer wordt bezorgt.

    En weet iemand wat dit inhoud?
    AMSTERDAM,
    NL 05/05/2008 4:53 WORDT AFGELEVERD
     
  20. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het steeds in het begin van de middag, zo rond 1400-1500. Ik zou er niet van uitgaan, kan best bij jou weer anders zijn.

    Welkom op het forum trouwens ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina