1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    Met de Philips bedoelen jullie toch de BenQ drive? Want mijn BenQ is anders niet zo stil als jullie zeggen :'-(.
    En je kan je maandje Gold gewoon activeren, het stapelt op namelijk. Je hebt dan gewoon een maand Gold + de paar dagen die je nog had.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    \o/ Ik heb m'n xbox 360 terug! En ze stonden al om half 10 hier aan de deur. :D Het heeft precies een week geduurt tot dat ik hem terug kreeg. Dat is opzich best netjes. Alleen jammer dat het juist vorige week op de 28e moest gebeuren, net voor GTA 4... :9
     
  3. ritzzz

    ritzzz Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je altijd een hitachi drive heb gehad die klinkt als chinook helicopter die opstijgd dan is zo'n benq drive behoorlijk stil.
    En hij is gewoon de stilste uit de reeks.

    als je met onderhoud op je xbox met bij harddrive op x x rb lb x x bedoeld dan is het nog niet verholpen.
    Ik had er ook moeite mee maar gewoon effe wat kutten en eventueel je router opnieuw instellen dan moet het toch echt wel lukken.
    Staan je instellingen in de router op automatisch??
    Zo niet deze op automatisch zetten.
    Anders MS bellen gr ritz
     
  4. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een afwezigheid van enkele maanden mag ik mij vandaag weer in dit topic melden. Wilde vanochtend ff een missie in GTA4 doen, kreeg echter geen beweging in Nico. Na opnieuw opstarten kon ik een kwartiertje spelen, daarna zwart beeld. Weer opnieuw opstarten, 2 seconde spelen (ongeveer) en een blauw beeld (wel afwisseling dus). Kreeg na uitzetten de xbox niet meer aan met de draadloze controler. Wel met eentje met een draadje, enkel en alleen om 3 rode lampjes op te zien lichten.
    Dit wordt de 4e keer dat ik (tijdelijk) afscheid moet nemen van mijn xbox. De laatste keer ben ik 'm bijna 9 weken kwijt geweest. Hoop deze keer korter... Binnen 48 uur komt als het goed is UPS langs met een doos. Wanneer dat is een verrassing kennelijk. Wel jammer voor mijn vrouw, moet ze morgen (en misschien overmorgen) de hele dag binnenzitten met dit mooie weer om te wachten op de UPS meneer (of mevrouw).

    zucht...
     
  5. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    De drive van mijn 360 Arcade pakte vandaag helemaal geen spel meer, hij geeft nu steeds de melding unplayable disc of er blijft open tray staan.

    Dus gebeld naar de helpdesk en de labels komen via de mail. Vriendelijke duidelijk sprekende nederlander aan de lijn (is wel eens anders) die het prima afhandelde, maar ik moest even van hem onnodig proberen of de 360 zonder HD ook de meldingen gaf. Duh, mijn lens oid is gewoon kapot. Kon ik 'em weer aansluiten..

    Mijn (spare) Premium met Hitachi over component doet het eigenlijk verrassend goed moet ik zeggen. GTA zonder problemen en hij maakt ook niet zo heel veel herrie als ik dacht. Hebben ze toen er zeker ook een nieuwe fan ingezet ofzo. Wat me ook opviel de Samsung drive van de Arcade gaat snel en een beetje met afwijking naar links open en deze Hitachi gaat rustig en gewoon recht open.

    Ik hoop maar dat ze hem goed nakijken en repareren, want net pakt ie wel met schrapend geluid een spel, 1 uur later :confused:
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mmh.. bij mij is die helaas nog niet terug.. misschien dat ze nog later kunnen komen, en hopelijk morgen.
     
  7. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op de website van UPS (met de traceernummer).
    De datum van levering zou erop moeten staan.
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet echt ergens vinden van wanneer ze m leveren.. er staat wel van ''Verzonden of
    gefactureerd op: 07/05/2008''. en aangezien ik nog niks ontvangen heb vandaag.. wordt het (hopelijk) morgen
    status staat trouwens ook op : factuurgegevens ontvangen

    edit// ik zie dus net dat mijn xbox om 20:11 pas uit frankfurt is vertrokken :+
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2008
  9. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal zal hij dan morgen of overmorgen aankomen.
     
  10. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren xbox teruggekregen kan ik niet meer op xbox live komen de test voor xbox live is failed staat er maar voor dat ik hem heb opgestuurd was dat nog niet en ging het zonder problemen
     
  11. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet waarschijnlijk alles even opnieuw instellen op je xbox. Nadat ik m'n xbox ook had teruggekregen moest ik m'n xbox weer opnieuw instellen (kloten) zodat hij weer werkte met m'n draadloze adapter en dus weer verbinding kon leggen met het draadloze netwerk in ons huis.
     
  12. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    is al allemaal gedaan maar het ligt niet aan internet denk ik
     
  13. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vanmiddag de mail met de labels, maar als ik op de link klik krijg ik een error :confused: Zit een fout in de link denk ik, maar dat is niet echt zinnig aan te passen.

    Heb al even gemaild, wacht ik even af en anders maar weer bellen.

    Of verschijnen die labels niet meteen en kan ik die ook met het nummer dat ook in de mail staat op de UPS site opvragen?

    Ik heb hier niet echt ervaring mee, de vorige keren werd de 360 gewoon binnen 2-3 dagen opgehaald.
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Me xbox is vanmiddag binnengekomen :D. nu heb ik alles aangesloten blablabla, maakt die dus ook geen verbinding met internet... hij geeft over alles confirmed aan behalve bij XBOX LIVE. dan vraagt die of ik wil opdate, doe ik gewoon '' yes update now'' gaat die heel even naar het volgende venster, dan kapt die ermee, en zegt die dat het niet lukt :confused:.. dus.. wtf ?

    edit// nu geeft die dus bij xbox live : failed ... aan
    edit2/ nvm.. na beetje klote doet die t al ;) *gaat aan gta4
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2008
  15. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe heb je het gemaakt ik heb er ook last van
     
  16. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    De 48 uur zijn inmiddels verstreken, nog geen UPS gezien :{ Toch maar weer even bellen. Helaas, foutje de order was niet doorgekomen naar UPS. Maar nu had ze het direct aangepast en maandag krijg ik de doos. Maar dat is toch pinksteren? Oh ja, dan dinsdag. Ik zeg "das lekker, de andere drie keer kreeg ik op de dag zelf een email met de labels en belde ik direct UPS voor een afspraak. Nu staat mijn xbox hier straks na bijna een week nog". "Tja", zegt ze, "nieuw beleid, omdat u ook de voeding mee moet sturen krijgt u een doos van ons, en als ik u een email met de labels stuur heeft u die ook pas dinsdag :x". Dat begreep ik niet helemaal, maar het had ermee te maken dat ze eerst de huidige order moest annuleren en dan pas later een nieuwe voor de email aan kon maken etc. etc.

    Dus maar weer wachten of UPS inderdaad dinsdag een doos komt brengen... Maandag kan ik in iedergeval bellen voor een tracking nummer zodat ik dan direct zaken kan doen met UPS.

    Gelukkig kan ik van het weekend een xbox lenen. Kan ik direct zien of GTA de oorzaak van de defecte xbox was 8) of dat het toeval was...

    zucht...
     
  17. bezem

    bezem Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag net dat ik vanochtend een mailtje had gekregen dat m'n xbox weer onderweg terug is. Exact een week geleden hadden ze hem opgehaald.
    Hopelijk wordt die morgen bezorgd. Voorlopig zeer tevreden over de service van Microsoft. :)
     
  18. Melfice

    Melfice Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees dat heel veel mensen een doos opgestuurd krijgen.
    Mij werd verteld dat ik een neutrale doos moest zoeken, en daar de Xbox in moest doen. (Doos, formaatje 3 geloof ik, bij het postkantoor gekocht)

    Is dit een normale variant als je je Xbox moet opsturen, or ben ik zoals altijd weer eens de uitzondering?

    Enfin, mijn Xbox is... *checkt*
    HEY! Volgens de Xbox service website is hij eindelijk ontvangen op het service center!
    Maar goed, volgens UPS is hij nog steeds "Teruggezonden naar afzender".

    Eens zien of hij snel weer terug is, en of ik er voor moet betalen. De persoon heeft daar niks van gezegd, dus OF ik heb nog garantie (ik zou niet meer weten wanneer ik hem gekocht heb. Vorig jaar misschien, maar misschien ook al wel het jaar ervoor...) OF ik heb een gratis reparatie door middel van een technische knock-out. ;)

    Afwachten maar.
     
  19. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan kijken of je garantie hebt op http://service.xbox.com

    Maar aangezien je hem vorig jaar hebt gekocht heb je er vast en zeker nog garantie op.
    Maar die statussen kloppen niet echt hoor.
    Je zou best even bellen naar Xbox support om te vragen waar je xbox op het moment is. (Bij mij duurde het 5 dagen vooralleer de status "onderweg naar repair centrum" omschakelde naar "Apparaat ontvangen in Repair centrum", best snel even bellen!)
     
  20. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje,

    Mijn Xbox 360 geeft net RROD aan, dus morgen even Microsoft bellen voor reparatie. Alleen 1 probleempje:

    Ik heb hem 2ehands gekocht en de vorige eigenaar heeft de Xbox 360 opgegevens als verhuizing (staat dus nu op mijn adres onder zijn naam). Gaat dit problemen geven, of gaat Microsoft niet moeilijk doen over namen en ID's enzo?

    En zou iemand mij kunnen uitleggen hoe de procedure in zijn werking gaat van ophalen etc. (Ik heb ooit een topic gezien over dit op XBW, maar kan hem niet meer vinden)

    Thx alvast.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina