1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week donderdag is mn 360 wederom vastgelopen, na de eerste keer werkte hij gewoon weer de volgende dag en heeft het uiteindelijk nog 2 weken volgehouden. Nu dan toch maar gebeld want kreeg een RROD, het is nu alleen zondag en ik heb nog steeds geen mail van UPS gehad, kan dit zo lang duren?
     
  2. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Even kort vraagje, hopelijk kan iemand mij even vertellen hoe het gaat.

    Als UPS je Xbox in het pakket komt ophalen, moet je dan iets van je ID laten zien of iets? Of komen ze alleen even het pakket ophalen en zijn ze dan weer weg? Dit vraag ik omdat de Xbox onder een andere naam op mijn adres staat. Ik hoop dus dat er geen situaties komen waarin dit naam/adres van toepassing is.

    Iemand?
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Doos afgeven en weg zijn ze.
     
  4. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    En voor de rest ook geen tramelant met naam/adres vergelijking of wat dan ook? Niet dat ik de boel probeer op te lichten :p maar zo is het veel envoudiger dan de Xbox 360 weer terugbrengen naar de oude eigenaar zodat die alles kan afhandelen.
     
  5. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de gegevens wijzigen, maar dat weet je al denk ik.
    Gewoon je eigen adres etc ingeven.

    Als je Xbox support belt, vragen ze je postcode, gsm nummer en waar je woont.

    En wat betreft UPS, die trekken het zich niet eens aan.
    Zoals eerder vermeld, handtekening en weg zijn ze.
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xbox is vandaag ook dus doodgegaan -_-. ik heb hem anderhalf jaar ofzo. maar ik weet niet precies of ik de klantenservice moet bellen of dat ik gewoon naar de winkel terug moet gaan. Het probleem is dat hij met opstarten vaak niet verder komt dan het xbox teken en als hij wel verder komt loopt het spel vast. en soms krijg ik de rrod.
     
  7. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je het beste eerst naar de winkel terug kan gaan kijken wat hun zeggen (misschien krijg je een nieuwe xbox) dat doen sommige winkels weleens
     
  8. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Service, why?

    De winkel zal NET hetzelfde doen als u.
    Ze zullen ook Xbox support bellen, + die doen nog moeilijker in ruilen/reparatie etc.

    Beste is gewoon Xbox Support opbellen, afspraak met UPS maken en 2 weken wachten.
     
  9. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu mailtje van Microsoft gekregen voor me verpakkingslabel die ik moet uitprinten en daarna UPS moet bellen.. maar weet iemand hoe ik die label kan openen? :confused: Ik heb een paar links in die mail meegekregen maar geen 1 geeft mijn label weer, alleen maar wat informatie en paar links met errors..... werkt weer lekker
     
  10. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zou je email eruit moeten zien.
    (Heb een en ander eruit gehaald)

    Wat jij moet kiezen is: Retrieve Your UPS returns Label & Get the Reciept (waarom reciept, dat is je bewijs materiaal dat UPS je Xbox is komen ophalen)

    Indien het niet helpt, bel UPS opnieuw op (toch een gratis nummer) en vraag voor een nieuwe label, ze zullen je vast helpen!
     
  11. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor het helpen, maar het probleem ligt hem juist bij als ik op die link klik (in het nederlands tho).. Ik krijg namelijk dit te zien als ik die link open:

    Error: Unable to retrieve the UPS Label information. Please check the retrieval link.

    Wat kan dat zijn o_O
     
  12. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa het is weer zover.
    me Xbox 360 heeft weer een RoD, altijd lekker.
    het is foutcode 0020 dus waarschijnlijk overhitting wat best raar is want als ik mijn 360 na een dag ongebruikt weer aanzet is die dus gelijk overhit

    of is hier wat anders aan de hand iemand hetzelfde probleem? :confused:
     
  13. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent bellen naar UPS voor aanvraag van nieuwe code! :b:
     
  14. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog even gezocht op google naar dezelfde error en ik kon nog vrij veel erover vinden. Een kerel had MS gebelt en die zouden hem een label toesturen, dus ik denk dat ik morgen ook nog even naar MS bel. Mocht dat niks uithalen dan bel ik naar UPS.
     
  15. Yabyahoo

    Yabyahoo Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,

    Gisteravond heeft mijn hart even 6 slagen overgeslagen... Terwijl ik met een vriend de nieuwe gameplay trailer van Gears of War 2 zat te kijken, krijg ik ineens (Out of nowhere, Xbox stond nét aan) zwart scherm, heel kort wat verticale (groene) lijnen, en vervolgens de Ring of death....

    Na de Xbox uitgezet te hebben en 1 minuut te hebben gewacht, heb ik hem vervolgens weer aangezet en.... No problems at all, hij startte gewoon weer op, heb nog even Halo 3 online gespeeld e.d.

    Is dit een voorbode van wat er nog komen gaat? Zou ik hem nu al op moeten sturen naar MS? (De kans is niet zo heel groot dat het aan de voeding lag btw, en zéker niet aan de temperatuur....)

    ps. Toen de Ring of Death werd weergegeven, knipperde het centrale groene ledje heel snel, dit heb ik nog niet gezien bij andere ROD's, iemand een idee?

    Mvg,

    -Yabyahoo
     
  16. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat ik nou niet echt de beste ben in knippen en plakken maar het probleem waar ik nu tegenaan loop is wel erg knudde :p

    Ik heb nu die label weten te krijgen (door verandering van de link met paar cijfertjes) en ik heb nu dus die label voor me liggen. Echter, er staat dat je rechts van die label moet vouwen.. maar als je dat doet wat moet je dan met die handtekening/datum doen wat je hebt omgevouwen?

    Oftewel, kan iemand mij uitleggen hoe ik die label nou moet vouwen/plakken/knippen? Ik snap er weinig van iig.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er is veel onduidelijk hierover heb ik gemerkt, maar goed lees even dit door. ;)
     
  18. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah thx voor de link, daar is het iniedergeval wat duidelijker. Als ik het goed begrijp kan ik dus gewoon de label alleen eraf knippen en die op de doos bevestigen zonder die handtekening/datum label en de rest van die pagina. Ga ik hem morgen maar opsturen :)
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mijn Xbox speelt GTA IV en Saint Row niet meer af. Ik krijg steeds de melding: This disc is unreadable.
    Overige games geen problemen mee:confused:
     
  20. HydruzZ

    HydruzZ Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bij de MM een Panasonic 94 cm Plasma tv gekocht --> RROD|:-
    Gisteren was hij nog oververhit en nu begeeft ie het ineens...
    Ach, snel opsturen die handel, zodat ik weer lekker van m'n tv kan genieten_0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina