1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    moest mijn voeding en al ook meesturen
     
  2. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest alleen mijn Xbox meesturen zonder HDD enzo enzo... Alleen heb ik de email nog niet ontvangen en de klantenservice heeft problemen dus ze kunnen vandaag me niet helpen, moet morgen of overmorge terug belle!
     
  3. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Hoelang duurt het meestal voordat je die doos krijgt thuis gestuurd?
     
  4. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    Crap, kreeg net de RROD tijdens het spelen van CoD4 Online.
    De eerste 3 lichtjes brandden. Toen ik hem weer aan probeerde te zetten viel zelfs de stroom in mijn kamer uit :confused:.
    Even aakijken, ga nu weer spelen, eens zien of de stroom nog een keer uitvalt als ik nog de RROD krijg.
    Hoop dat hij wegblijft nu, maar die kans schat ik klein in.

    Edit: Weer de red ring of death, weer viel de stroom uit :\
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  5. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een nieuwe Xbox gekocht bij xboxhome. Er zit een Samsung drive in, ben ik nou genaaid?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ligt eraan wat voor pakket je hebt gekocht, bij een type falcon ben je vrijwel verzekerd van een BenQ drive.
     
  7. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    203 Watt voeding, Samsung drive. Is dit normaal? Dat ik een console krijg die bijna anderhalf jaar geleden is geproduceerd?
     
  8. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Bwa samsung drives vallen mee denk ik.
    Ik kreeg een nieuwe console (gefabriceerd aug '07) nadat mijn launch console weer kapot was.
    Met de nieuwe zat er weer een hitachi in net zoals mijn eerste en ik denk da ge pas echt genaaid zijt als ge redelijk wa gamed en een hitachi-drive hebt.
    Anyway de voorbije elf maanden is mijn xbox 3 kapot geweest.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2008
  9. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoop eigenlijk dat ik ook een nieuwe krijg. Mijn xbox heeft het sinds dec 2007, 4 keer begeven. En wat diegene 2 posts hierboven betreft: Ja je bent met je xbox genaaid.
     
  10. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n xdoos heeft het zojuist begeven, straks maar eens even bellen. Hij geeft bij de code 0021 aan, lekker onbekend dus. Het gebeurde dan ook toen ik m aanzette. Zag het al langer aankomen. Ik heb m trouwens bij de release gekocht, en het is de eerste keer dat ie kapot gaat. Dat is wel 'geluk' hebben op zich.

    Maar als ik bovenstaande posts goed begrijp kan ik ook gewoon vragen om een BENQ-drive? Ik heb zo'n hitachi nu.

    EDIT: ik heb inmiddels via de site van microsoft een reparatie-verzoek ingediend (zondagmiddag). Heeft iemand ervaring met hoe lang het ongeveer duurt voordat je een mailtje met adreslabel & datum waarop de doos wordt gebracht krijgt?
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  11. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben mijn Xbox die een RoD had precies 6 dagen kwijt geweest :)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vroeger toen het veel drukker was met de defecte consoles duurde het bij mij rond de twee weken.
     
  13. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het vragen maar alles hangt af van wat men in duitsland beslist, als je xbix voor de 2de of 3de maal kapot is gaan ze hier eerder rekening mee houden, maar vragen staat vrij natuurlijk
     
  14. Liquid 2k7

    Liquid 2k7 Winnezonderstrijd

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is gister voor de 4e keer kapotgegaan (cry..)

    ik snap er geen k*nker van, want hij staat op een chille plaats en telkes is er wat anders kadoek. Deze keer me cd-driver.
    watgebeurter: ikz it te chille op rainbowsix:vegas2 en ineens gaat me cd/driver vreemde geludien maken , ik zet dus gelijk me xbox uit. nja afijn zet em weer aan druk de cd er opnieuw in. gaa diej lade weer open. druk hem dicht gaat weer open. (gvddddddddddd.) dusj ik doe wat andes erin
    blijft die dit keer wel dicht, maar geeft die unplayable disc weer. Nu gaat die nog maar een paar cm open.

    tot nu toe, heb ik alle keren +2 weken op men xbox moeten wachte. heb vorige keer wel gratis GoW + wireless headset van gekregen. nja fijn. maar wth ik snap er gewoon niets van. zijn mensen bekend met dit probleem .
    p
    plus: respectos voor de man (danny) diej ik deze keer aan de lijn had) propz

    peace
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2008
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    En nu ff ABN Please. je lunt er niks aan doen, en hopen dat je nog garantie hebt, aangezien het geen ROD is maar een dvddrive error.
     
  16. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb net gebeld met xbox support, altijd klantvriendelijk en ga binnenkort (na het ontvangen van mail) afspraak maken met UPS.
     
  17. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn 3e 360. De vorige 2 zijn overleden aan rode cirkels|:-. Aanschaf van de 1e 360 was met de launch (02-12-2005).

    MFR Date : 2006-02-08
    Error code : Disc is dirty or scratched....
    Disc-drive: Samsung

    Probleem omschrijving;

    Sind een paar maanden maakt m'n dvd-drive veel kabaal met lezen. Soms in de spellen krijg ik de "Disc is dirty or scratched...." error. In de spellen worden er vaak bepaalde stukken levels niet geladen, zwarte velden krijg ik dan op het beeld.

    Na inspectie van de spellen, dvd-discs, zijn kleine korte krasjes te zien die veroorzaakt zijn door de dvd-drive.

    Xbox support;
    Eigenlijk heb ik geen garantie meer hierop. Garantie na een gefixte 360 is 90dagen. Maar voor mij maken ze een uitzondering*). Ze nemen de 360 terug voor inspectie. Moet ook wel vind ik omdat al 3 spellen (licht) zijn bekrast. De UPS doos wordt opgestuurd.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  18. gabelotti

    gabelotti Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd tegen het ombouwen van de consoles geweest, maar sinds ik elke week een nieuwe spel moest kopen omdat die helemaal bekrast werd en unreadable en aangezien mijn xbox van 1januari 2006 is, heb ik uiteindelijk besloten om mijn xbox360 omtelaten bouwen nu kan ik dus als een spel beschadigt gelijk weer een nieuwe branden. Wat vinden jullie hiervan? Ik vind toch wel dat microsoft dit aan zich zelf heeft te danken want ik blijf niet elke x weer spellen van 60euro te kopen die na een week kapot zijn.
     
  19. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou contact hebben opgenomen met microsoft dat hij zoveel kraste dan had je heus wel een nieuw dvd drive erin gehad...
     
  20. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    nu heb je jezelf genaaid, als ie nu defect is heb je geen garantie meer, kameraad had hetzelfde met zn console
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina