1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Zozo , verleden week op donderdag 08-05 om 15h30 Boxje afgehaald door UPS.
    En vandaag 14-05 om 14h45 weer netjes afgeleverd...
    maar 6 daagjes weggeweest en dat met een verlengd weekend tussen...
    Well done microsoft....

    Ik heb mijn label in een plastiek kaftje op de doos geplakt,zo kon hij niet onleesbaar worden...
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  2. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij maakt het echt niks uit, ik heb hem gewoon afgeknipt en niks aan het handje.
     
  3. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vandaag ook weer de xbox-service gebeld. Nu een andere methode!
    Ze sturen mij een doos (met een bijgevoegd document waarin een nummer van UPS is vermeld, zodat ik die kan bellen voor een afspraak) waarin ik de 360 kan deponeren.

    Dit is al de 2e keer dat ie wordt gerepareert, ben t wel een beetje zat nu op zich. Laten ze iedereen gewoon een nieuwe Elite-box geven, die schijnen veel beter te zijn! Scheelt ze heel wat vervangende moederbordjes en dvd-drives!
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien zijn ze nu goedkoper uit, anders moet bill gates zijn reet afvegen met 50 euro briefjes, ipv 100
     
  5. HydruzZ

    HydruzZ Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke bedankt!

    Waar kan ik - als mijn xbox onderweg is - zien hoe het ermee staat? Hoe kom ik aan die codes van MS en van UPS?
     
  6. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is krijg je een mailtje met daarin een referentie nummer gekregen (of tijdens het bellen), dat kun je gebruiken op xbox.com en dan hoef je alleen je postcode en je referentie nummer te geven en dan kun je het al nakijken.

    Edit: Als je de weg naar t reparatiecentrum wilt zien moet je met het trackingnummer van ups op ups.com kijken.
     
  7. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is me Xbox in Frankfurt aangekomen.. maar na ongeveer hoeveel uren/dagen kan ik me status bij Xbox.com zelf bekijken? Ik heb me referentienummer nu al paar keer ingetikt maar staat nog steeds dat ie niet bestaat :/ Terwijl me Xbox nu al dik 12 uur in Frankfurt ligt.
     
  8. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag is mn xbox omgeruild denk ik want ik heb een nieuw serienummer wel snel want heb m pas woensdag opgestuurd
     
  9. janzoepenman

    janzoepenman Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi mensen,

    Het volgende, ik heb sinds woensdag een Xbox360 en er was niks mee loos de eerste 2 dagen, toen gister wanneer ik hem aanzette opeens het powerledje groen bleef knipperen, de dvd-speler wilde niet meer ejecten. Wat kan er aan de hand zijn? DVD speler aan gort? Zou ik de Microsoft service lijn al moeten bellen? Ik heb hem net een paar dagen en nu al stuk.
     
  10. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik zien wat er precies gerepareerd/vervangen is nadat je xbox voor reparatie is weggeweest? De mijne is nu weer retour naar Nederland maar op de xbox site staat niks vermeld over een reparatie.
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    er zit wel een briefje bij je xbox, en dan staat iets aangevinkt, maar soms is er niks aangevinkt, of soms alles. dus eigenlijk kun je het dus neit weten.
     
  12. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt het servicecentrum ook op zaterdag
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey mensen, ik heb een probleem met GTA IV.
    Hij loopt namelijk om de 3 seconden even vast. Gewoon een soort van lag zeg maar, dit is gewoon in de singleplayer.
    Vanmorgen deed ie t nog perfect en nu loopt ie dus telkens even vast.
    Alle andere games doen het wel gewoon, dus daarom denk ik dat het aan het spel ligt)

    Nou had ik toen ik het spel kocht ook al een probleemple met de disc: kreeg nammelijk telkens een dics-unreadable eroor. toen heb ik de stekker eruit getrokken en toen deed ie t weer. Maar nu helpt dat dus niet.
    Weet iemand wat dit kan zijn, ligt dit aan mijn spel of aan mijn xbox? Het lijkt ook alsof hij soms een wat harder geluid maakt dan eerst:confused:

    En als het aan mijn disc ligt, moet ik dan naar de winkel maar na 3 weken zullen ze me geen nieuwe meer geven lijkt me:x
     
  14. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan even duren, bij die van mij stond bij UPS al 2 dagen dat hij afgeleverd was in Frankfurt maar bij xbox stond nog niks, vervolgens kreeg ik 3 mails achterelkaar dat hij ontvangen was, gerepareerd is en weer verzonden is.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Probeer ff je cache op te schonen: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=113210
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    UPS heeft vrijdagmiddag mn 360 bij huis opgehaald.
    Op de site service.xbox.com kan je de status van je xbox checken dmv een serviceaanvraagnummer (dit is het referentienummer neem ik aan?) + postcode. Maar op de een of andere manier kent ie die combinatie niet. Normaal moet dit toch gelijk werken of duurt dat een paar dagen? En ik hoor toch ook een mailtje te krijgen over de status?

    Daarnaast hoor ik op de site van UPS de xbox te kunnen traceren. Het enige wat ie aangeeft is dat ze een pakketje naar me hadden opgestuurd om de xbox in te deponeren.

    Normaal gesproken worden die pakketjes toch ook wel op zaterdag naar Frankfurt, het reparatiecentrum, gestuurd?
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Zaterdag werkt UPS niet.
    maandag vordert de status weer.
     
  18. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel je postcode en die letters erachter los van elkaar geschreven ?:p Dus niet bijv ''8902KL'' maar ''8902 KL''. Ik ging namelijk ook zo de hele tijd de fout in ^^
     
  19. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkte het ook niet, wat wel werkt is om op je geregistreerde xbox (serienummer) te klikken en dan zie je ook de status van je reparatie inclusief de UPS tracking code die als link werkt.
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA 4 naar de haaien

    Nooit ergens last van gehad tot ik gta 4 speelde van de week

    hij staat gewoon stabiel horizontaal in me tv meubel

    opeens gekraak spel vol diepe krassen en bij call of duty laad hij opeens ook sommige mappen niet meer.

    dat ding maakt wel degelijk krassen ook al beweeg je die console niet.

    dus stuur em morgen op!!!

    Rommel 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina