1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, die van mij vond het na ruim 2 jaar trouwe dienst ook wel welletjes! Dat wordt dus opsturen.

    edit: Is al bekend wat de 0020 code inhoudt? Die heb ik namelijk te pakken.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    officieel is t volgens mij nog niet bekend wat 0020 is maar op teamxbox forum vond ik

    "0020 means the motherboard is bending which results in the GPU getting 'disconnected'"

    voor de rest veel verwijzingen naar oververhittings problemen, kweenie of dat je moederbord zou kunnen vervormen o.i.d
     
  3. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is weer terug, heeft er exact een week over gedaan van ophalen tot bezorging. Goede service:thumbs:
     
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is net godverdomme 2 weken over de garantieperiode, en dan gaat die stuk. :mad:

    Weet iemand of MS je xbox toch repareert? Ookal is het met een vergoeding van mijn kant?
     
  5. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoelang was de garantieperiode precies? 2 of 3 jaar?

    Heb zojuist 3 rode lampjes :mad: (Code 0102)

    Fijn!
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Als je de 3 rode lampjes hebt gewoon opsturen, daar heb je namelijk 3 jaar garantie op: iedereen heeft dus tot minimaal 2 december 2008 garantie.
     
  7. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb idd al gebeld :)

    Krijg nu een label opgestuurd en dan kan ik hem opsturen :)
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf! Ik had net alleen dat er maar 1 rood lampje was, nu zijn het er 3. Morgen maar even bellen dan.
     
  9. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu dus de UPS mail gehad met die Retourlabel, maar ik snap er de ballen van.

    Er staat dat je iets moet uitprinten en vouwen langs de stippellijn. Ik heb de afbeelding die bij de Retourlabel zat opgeslagen en uitgeprint, maar zie geen stippellijn :?

    En is het dus alleen de 360 in een doos doen, en op de doos dit Retourlabel plakken of nog meer?
     
  10. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha remco, die van jouw ook gesneuveld ja. Toevallig dat die van ons gelijk kapot zijn gegaan. Ik ben trouwens aan het afstuderen in doesburg :eek:

    in die mail moet je op de 2e link klikken. UPS retourlabel ophalen. Daar staat bij mij een lijntje met hier vouwen.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  11. remy the reaper

    remy the reaper Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Informatie over mijn defecte console.
    MFR Date : 2007-05-25
    Error code : 0102 (dit is dus die sein code die ik krijg met dat knipperen)
    Signaal RoF : 1, 3 en 4 knipperen rood.
    Probleem omschrijving : Ik heb de RingOfDeath wat valt er nog meer over te zeggen. Eerst liep hij vast tijdens GTA IV toen liep hij de hele tijd vast overal. Toen ik em daarna meerdere keren aan en uit zette kreeg ik de ROD, maar dan met alle 4 knipperend ik ging naar dit forum en volgde te tip op, dat ik em gewoon een tijdje moest laten afkoelen. Dat deed ik dus en zo'n 22 uur ook nog wel maar toen ik em weer opstarte liep hij weer vast en na een paar keer aan en uit zetten kreeg ik de ROD weer alleen deze keer de "hardware failure". Nu klingt mijn 360 anders bij het opstarten en gaat hij niet naar het menu maar blijft me tv scherm gewoon zwart. Natuurlijk gaat de ROD ook branden en ik kan me 360 nu wel helemaal in elkaar slaan maar dan vervalt denk ik mijn garantie.

    Wat moet ik nu??
     
  12. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Print de label, knip de instructies eraf. Hou alleen de datum + handtekening vakje over en de label zelf. Vouw op de lijn (scheiding van handt+datum en de label) zodat de handt+datum naar binnen zit.

    Plak label op een doos en klaar. Zo heb ik het iniedergeval gedaan en ging gewoon goed voor de heenweg.


    @ Remy the reaper:

    Bel microsoft zou ik zeggen. Je hebt nog garantie. Gaat je ongeveer 7 tot 10 dagen duren.

    -------------------------------

    Ik heb overigens vandaag weer update gehad over mijn xbox. Vrijdag wordt hij bij mij geleverd! Kan niet wachten. Echter hoop ik wel dat me xbox het niet na een week weer begeefd :/ Ik ga gewoon vollop GTA IV spelen (heb nog wat in te halen). Ik hoor erg vaak dat Xboxen in elkaar lopen bij het spel GTA IV dus wel even oppassen.. Erg irritant om als het ware naast een tijdbom te zitten die het elk moment kan begeven.
     
  13. Timson

    Timson Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT,
    DE 22/05/2008 0:43 VERTREKSCAN
    FRANKFURT,
    DE 21/05/2008 17:30 HERKOMSTSCAN
    DE 21/05/2008 0:13 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    Status: In transit
    Gewijzigde aflevering: 26/05/2008


    Betekent dit dat hij pas 26 mei terugkomt? terwijl er gisterochtend al stond 'verzonden naar de klant' bij microsoft..=(
    Ik zat namelijk op vandaag te hopen:)
     
  14. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mn 360 vorig jaar bij Dixons gekocht. Nooit problemen mee, maar kreeg gister mn eerste RRoD.
    Fftjes gebeld en ik mag m zo 1 op 1 omruilen :) Betere service dan Microsoft ;)
     
  15. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang van wel, bij mij stond hij gister op "In Transit" maar afleverdag ook gister, je zult dus nog ff moeten wachten.
     
  16. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je 18+ moet zijn om een UPS pakket aan te mogen nemen? Morgen komt namelijk mijn Xbox 360 terug en dan is alleen me zusje van 10 thuis :/. Als alleen een ''ouder'' iemand het pakket mag aannemen en tekenen dan skip ik school maar voor een dagje. Ik heb al wel genoeg gewacht op me Xbox dacht ik zo!
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja wat dat betreft is dixons een top winkel, service is altijd prima in orde.
     
  18. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb m ook bij de dixons gehaald, gewoon met de bon terug inleveren en je krijgt zo een nieuwe mee \o/
     
  19. Timson

    Timson Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ik krijg hem nu ook morgen terug, status is net veranderd van 26-05 naar 23-05.
    Alleen dikke kans dat ik morgen niet aanwezig ben, oftewel er is dan niemand om het pakketje aan te nemen. Weet iemand wat UPS dan doet? bij de buren afgeven of komen ze een andere keer weer? ik heb geen zin om tot na het weekend te wachten :mad:

    _O_
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat mijn Xbox 360 eraan is. Was straks Race driver: GRID demo even aan het spelen. Toen bleef hij vasthangen. Ik heb het toen maar uitgezet. Nu start die traag op en blijft hij hangen bij GTA IV al in begin. Vrees dus dat de grafische kaart stuk is. Ik heb nu maar alles afgekoppeld en cache eens schoongemaakt. Op Dashboard geen probleem maar een als ik GTA IV opstart. Hopelijk gaat alles zo vlot als de vorige keer bij microsoft service als ik moet bellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina