1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    Pff, heb na een week nog steeds geen doosje voor mijn Xbox ontvangen, dus ik denk dat ik het label gewoon uitprint, en hem lekker zonder de voeding ernaartoe stuur.
    Ik had dinsdagavond wel een mailtje dat er iets via DHL naar mij verstuurd is, maar ik heb ook een nieuwe controller aangevraagd omdat die van mij kapot is. Weet iemand of dit voor de Xbox of voor de controller is?
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    wtf, ik heb opeens probleem E74, is iets met de AV Cable. Wat kan ik doen?
    Nieuwe kopen?

    edit:
    then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.
    Is dit erg?

    edit:
    had gebeld, ze zeiden dat het 80 euro kost om te repareren, maar je krijgt wel een jaar gratis garantie.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  3. armadillo360

    armadillo360 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had daar ook last van maar gelukkig heb ik mijn normale garantie nog. Na een week had ik mijn xbox terug en hij is nu stiller dan toen ik em kocht. Waarschijnlijk omdat ze ook de dvd drive hebben vervangen (die kon in verticale stand niet open behalve als er een disc in zat).

    Al met al heel tevreden over de service.
     
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

    Hayabusa Halo: Forceer dan gewoon een echte Ring of Death, door hem te heet te laten worden voor een lange tijd.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Beste is om gewoon nog een keer te bellen naar Microsoft, anders krijg je misschien gezeik. Had na een week de doos ook niet binnen, gebeld en de volgende dag was hij er. Hij was namelijk nog niet verzonden.. :'-(
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Heb even gekeken, en dat iets verstuurd was, was de controller (referentienummer kwam overeen).

    Fiasco, heb jij ook de labels via de email gekregen, maar ook gelezen dat je een doos kreeg toegestuurd? Ik heb namelijk net een afspraak gemaakt met UPS via internet om de doos op te halen, waar ik het nieuwe label op heb geplakt.
    Als alles goed gaat wordt hij gewoon gerepareerd en weer goed opgestuurd.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mijn excuses als dit al een keer tegen je gezegd is, haal gewoon een doos bij de locale supermarkt.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bij mij werd de doos en de labels samen gebracht met UPS, toen ze eenmaal gekomen waren hebben ze meteen mijn Xbox ook meegenomen.
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Daar gaat het me niet om, heb zelf nog een repair-doos met speciaal paddingspul erin van Microsoft zelf, maar blijkbaar moet je bij een 2de reparatie je voeding ook meesturen, en die past niet in die doos; daarom wilde ik ook wachten op de nieuwe doos van Microsoft zelf.
    Maarja, het duurt me te lang, en aangezien het toch niet aan mijn voeding ligt (al uitgetest) stuur ik hem gewoon zonder voeding op; dat support-gastje kon niet eens zien dat het mijn 2de reparatie is, dus zoveel maakt het dan toch niet uit.

    Ik zie wel wat er gebeurt.
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb geen gerantie meer dus!
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Weetje het zeker? Op een RRoD krijg je 1 jaar garantie erbij!
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    Je kan gewoon zorgen dat hij een echte RROD krijgt door hem erg heet te laten worden, en op de echte RROD krijg je 3 jaar garantie: iedereen heeft tot december 2008 dus garantie.
     
  13. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik mij eigenlijk nog afvroeg: Moet ik nog betalen voor de reparatie nu die in duitsland is als hij weer wordt teruggezonden?
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat bedoel je precies? Onder garantie is het ophalen, repareren/vervangen en vervolgens afleveren geheel kostenloos.
     
  15. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat eigenlijk...danku!
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn vorige 360 verkocht en de nieuwe eigenaar meldt zich vandaag in mijn mail. Hij is stuk!!!!!

    Dankjewel Microsoft voor het kundig repareren van mijn 360. Stelletje rukkers, dat is keer nummer 3.

    Probleem: geen garantie meer, maar wel specifiek op mijn naam omdat die dus twee keer eerder heen is geweest.

    Dan kan ik, neem ik aan, de 360 zeker het beste via mij weer laten opsturen.

    Niet te filmen dit.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Ik zit nu ook met precies dezelfde situatie.
    Die 360 is inmiddels in Duitsland
     
  18. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Hayabusa Halo hoelang heb je hem dan? je hebt 3 jaar op rrod en 2 jaar op alles!
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG]

    Na bijna 3 jaar trouwe dienst, gaat hij ook naar de Xbox hemel :):
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0

    Rest in Peace Xbox 360 :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina