1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ach .. ik heb er nog een.. maar goed het kan dus iedereen over komen :)
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog een Xbox? :p

    Hoe flik je dat? 200 euro ( of zelfs hoger...) x2? xD
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah .. Ik ben 33 en krijg goed betaald ;) .. Maar goed het was mijn launch Xbox 360 .. dus het was te verwachten .... :eek:
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Maakte die ook krassen?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee hij heeft geen krassen gemaakt.. Was zelfs redelijk stil in verhouding met de andere stofzuigers die ik gezien heb ;) Even een stukje gepost op mijn blog ;)

    R.I.P. dec-2005 t/m jun-2008

    [​IMG]

    Het was eigenlijk een klein beetje te verwachten, maar vandaag was het dan zo ver. Mijn Launch Xbox 360 heeft me in de steek gelaten en starte op met de befaamde Ring of Death. Ik heb heel veel plezier gehad met mijn 360, maar eens moet je afscheid nemen. Hopelijk kan de MRT (Microsoft Rescue Team) hem nog reanimeren. Maar ik vrees dat ik hem niet meer terug ga zien. Vaarwel beste vriend.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Madam van support: als u uw 360 verkocht heeft dan is de garantie vervallen. Ja dikke doei! Heb haar haarfijn uitgelegd dat dat tegen de Europese regelgeving is (de garantie is altijd op een product en niet op een persoon. Weet het alleen niet 1000% zeker :roll: ) maar daar kon ze niks mee. ' Het zijn de regels'

    Heb haar nog uitgelegd dat als ms in zijn garantie zegt dat ik verplicht ben 1 miljoen te betalen bij een stukke 360 dat dat dan ook echt niet gehonoreerd wordt en dat iaw ms niet zo maar alles aan in de voorwaarden kan zetten....toen was ze stil :p

    Maar goed heb haar toen maar gezegd dat ik me vergist heb. ' Sorry denk er nog eens over na en ik heb hem alleen uitgeleend. Kunnen we nu verder?'

    Hehehehe toen moest ze wel. Vervolgens waren ze mijn registratie kwijt en weet ik veel wat nog meer. Dus 360 opnieuw geregistreerd en weer 100% garantie.

    raaaaaare lui daar ook.

    Contact opgenomen met de koper van mijn 360 want hij moet hier worden opgehaald. Als ik nu een nieuwere terugkrijg ruil ik hem mooi om met de mijne ;)
     
  7. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen!! Daar ben ik weer, mijn 3e kapotte xbox 360!!
    Morgen maar weer eens bellen naar microsoft en vragen om compensatie.
    Weet er iemand wat je kan verwachten als compensatie? Een game en en spel of alleen een game?
     
  8. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij maar vragen om een game en een spel, veel succes!
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2008
  9. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Een game en een spel ;) Dat is hetzelfde. Maar ik ga voor een game vragen ja.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een onderbuikgevoel of had je het echt zien aankomen?
     
  11. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey menschen, ff een vraag, ze zijn mijn xbox al een dikke maand kwijt nu, al vanaf 7 mei, en uhm...ben hier niet van gediend natuurlijk. Ik heb al gevraagd of ze niet gewoon een nieuwe konden opsturen, maar dit mocht niet volgens één medewerker. Nu zijn die mensen echt heel verschillig daar want de een zegt iets wat de andere geheim moet houden, dus nu vraag ik aan de lezers of jullie al eens een gloedje nieuwe xbox terug hebben ontvangen? En ze zijn bezig met een vergoeding, waar kan ik dan het beste naar vragen, ze kunnen mij natuurlijk niet blij maken met Kameo ofzo??
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vergoeding krijg je alleen bij een 3e rep geloof ik of bij een extreem lange afhandeltijd. Die van jou is lang, maar helaas nog niet TE lang. Ik heb al wel eens een andere 360 teruggekregen, maar die was echter ook refurbished. Nog even wachten dus en af en toe bellen met support.
     
  13. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je verwachten als vergoeding bij de 3e rep?
    Edit: ik ben namelijk van plan om zo te gaan bellen.
     
  14. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    een simpele game...
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Simpele game? Nee hoor. Gears of War, PGR 3, Viva Pinãta, Perfect Dark Zero.. Misschien wel nog meer. Plus je kunt kiezen uit accessoires, draadloze controller, wireless headset etc.. :)
     
  16. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt,, ik ga meteen bellen!:thumbs:
    Edit: De procedure is gewijzigd, ik kreeg een versnelde reperatie. Maar geen game. Bij de 4e keer kapot kreeg ik een gratis game. Hier ben ik wel tevreden mee. Ik moet trouwens ook de voeding van de xbox 360 meesturen naar Duitsland, omdat het de 3e keer is. UPS komt vanaf nu de doos bij je thuis brengen. In die doos zit een vak voor de xbox en voor de voeding (allebei beschermd). Hier plak je de label op, taped hem dicht en geeft hem weer terug aan UPS die hem naar Duitsland brengt. :)
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Shadowrun zit er ook nog tussen. Daarmee houdt het wel op geloof ik. Draadloze controller krijg je het meeste waar voor je geld mee denk ik. Tenminste als je weer wilt doorverkopen ;)
     
  18. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    shadowrun boden ze bij mij niet aan, en ook geen accesoires...
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet er ook zelf naar vragen.
     
  20. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg dat dan:p dan had ik wel wat anders genomenXD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina