1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen, hier een vraag, ik heb een aantal dagen geleden een Ring of Death gehad, ik natuurlijk gelijk bellen na Microsoft, ze zeiden dat het gratis is om gerepareert te worden en dat ze me e-mail nodig hadden, ik heb hem gegeven en ze zeiden dat ik een mailtje over 2-3 dagen kreeg, ik heb nu langer dan 5 dagen gewacht en heb nog niks, is dit normaal of ... ? ik ga namelijk zometeen ff bellen want ik wil wel me xbox360 gerpareert. alvast bedankt!
     
  2. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Baertje,, heel erg bedankt man!! Dit heeft me geholpen!
    Weet je hoe grappig, UPS stuur nu een lege doos vanuit Duitsland naar mij, ik moet in de doos mijn Xbox 360 doen en dan weer terugsturen naar Duitsland.
    Lekker snel :)
     
  3. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit is niet normaal, gewoon bellen. Er is gewoon iets fout gegaan.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Pfoe.. na een jaar lekker gamen, kreeg ik dus ook gister-avond 3 rode lampjes.. na een half uur nog eens geprobeert, en gelijk bij opstarten 3 rode lampjes.. vanmorgen weer .. Dadelijk maar even Microsoft bellen.. lekker een dikke maand niet gamen :mad:
     
  5. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    kan meevallen had hem binnen 2 weken alweer terug...
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat valt inderdaad ook mee. Je moet gewoon beetje geluk hebben.
    08000233894 , is dit 't correcte nummer wat ik moet bellen van MS?
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja.
     
  8. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    zie startpost!;)
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    oja ,waar kan ik mijn serienummer vinden ? ( haha lekker slim, ik weet 't ... )
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    of is dat 't nummer achter op de xbox.. onder die streepjescode ;)?
     
  11. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox weer terug: Blijkbaar was er iets fout met het moederbord, gelukkig hebben ze ook de dvd-drive vervangen, deze ging namelijk uit zich zelf soms dicht als ik hem wou openen. Valt mij alleen iets op, namelijk dat als ik op mijn xbox tik het net lijkt alsof er binnenin iets los zit, dit hoor ik ook een beetje als ik de dvd tray weer sluit. En hij is helaas maar ietsjes stiller dan voordat hij gerepareerd werd.

    Iig erg mooi dat ik er nog een maand live bij gekregen heb, aangezien morgen mijn huidige abonnement afloopt. En eindelijk weer Rockband spelen, dat heb ik namelijk maar 2 dagen kunnen spelen voordat mijn 360 kapot ging.
     
  12. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    en het is weer zo ver, mijn xbox hield er net ineens mij op...
    ik kreeg net tijden het spelen van rbs: vegas 2 ineens een vastloper, dus ik zet mijn 360 uit, probeer ik hem weer aan te zetten, komt ie niet meer van het opstart scherm af...

    Dus straks maar eens even bellen, ik heb alleen geen rrod, dus hoop dat dit nog wel binnen de garantie valt.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Alleen de RROD valt binnen 3 jaar garantie. De overige defecten hebben een garantie van 2 jaar.
     
  14. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik, en is meteen ook het probleem,
    hij geeft helemaal geen error of defect oid hij start alleen niet verder op...
    ben benieuwd, probeer nu even de stroom er af te halen en te kijken of ie het dan doet, en anders toch maar eens even bellen.


    edit: had de stroom er ongeveer 10 min. afgehaald, vervolgens weeraangesloten, krijg ik ineens rrod, dus kwam niet eens heel slecht uit }:], ga ik bellem met de support, tijdens het bellen moest ik kijken naar de kleur van het lampje op de voeding, dus ik de 360 weer aan doet ie het ineens wel weer 8)
    Vervolgens maar gewoon door gegaan met het maken van een afspraak voor een reparatie, want dit lijkt me nooit echt lang goed te kunnen gaan...

    edit2: en binnen 5 minuten loopt de 360 weer vast, en start weer niet meer op...
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Aangezien ik gister de bekende ring of death kreeg en hij het de 10x erna ook niet deed, en vanmorge/vanmiddag ook weer rrod kreeg .. heb ik net maar even naar microsoft gebelt. Ik kreeg een hele fijne man aan de telefoon. Volgens mij had die zoiets van, ohjee alweer iemand met dat kutprobleem, haha volgens mij kunne ze nu ook wel een bandje maken voor problemen met ring of death.. 9 van de 10 keer komt toch weer iemand met dat probleem. Maargoed dat terzijde.. Ik krijg de Labels per email gestuurd , moet zelf voor een doos zorgen.. en UPS bellen.. ik kan natuurlijk pas bellen wanneer ik de labels heb ontvangen. daarna dus afspraak maken met UPS, hoelang duurt dat ongeveer? is het zo van als ik bel.. dat ze hem dan volgende dag komen halen?
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal wel ja, je kunt het zelf ongeveer aangeven wanneer ze kunnen komen, meestal vragen ze of het de dag nadat je belt uitkomt, en dan kan je zelf aangeven hoe laat je ze voor de deur wilt hebben, of je kan de doos langsbrengen bij een ups-service punt
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee.. een vaag probleem, sinds 2 dagen bevriest COD4 online.. dan reset ik hem meestal en kan ik weer een uurtje of twee vooruit.

    Maarrrrr.. zonet weer gehad, reset gedaan en toen kreeg ik een rood lampjes recht sonder... alle kabels eruit gehaald en opniew erin gedaan, weer bevroor de game.

    Hier komt ie, ik heb sinds een week een HD TV en mischien dat het probleem daar vandaan komt? de kabel die nu op HDMI staat? anders had ik dit nooit, en deze heb ik alweer een jaar. (is mijn 7de xbox 360).

    ik kreeg deze foutmelding:

    http://81.174.248.204/photos/xbox360error.JPG

    weet niet 100% zeker of het ook "E 74" was, maar leek er erg op.
    Zal morgen wel weer bellen met MS, maar mischien dat iemand hier dit al eens eerder heeft meegemaakt?

    EDIT:

    de foutmelding is E 79... HDD foutmelding, maar zonder HDD doet ie het ook.
    zucht.. hij start al niet meer op, bevriest bij het begin scherm en dan houdt het op.

    Was ik net level 9 prestige met COD4 ook nog, lijkt me de kans groot dat ik alle saves ga verliezen op mijn HD nietwaar? zal hem wel moeten meeleveren. GRID was ik lekker ver mee, oblivion was ik ver mee, maar dat koste uren, weken om zover te komen.. ga dat echt niet allemaal over doen.

    Dat wordt dan xbox nummer 8... gaat lekker zo, zal een officiele klacht indienen tegen microsoft, want dit wordt mij iets teveel van het zotte.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Yay, mijn Xbox is nu als 'ontvangen in het MS Centre' gemarkeerd. Nu hopen dat ze het snel fixen, en ik een lekker nieuw mobo krijg, hopelijk eentje met extra koeling ofzo.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    Gelukkig gaat het bij jou allemaal al vrij snel. Mijne word morgen opgehaald..
    Hoop dat het een beetje snel gaat :x
     
  20. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 weken heb ik mijn harddrive ontvangen, houdt mijn wireless adapter op met werken.. Nu heb ik een nieuwe gehaald en die geeft precies dezelfde error aan. Dit ligt dus waarschijnlijk aan m'n xbox 360 denk ik en zal ik 'm weer moeten opsturen.. Iemand enige andere oplossingen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina