1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag maar gebeld naar de servicelijn, aangezien ik nog geen bevestigingsmail gehad had van Microsoft. Ik had zondag via internet de reparatie ingevoerd. Het probleem volgens hun: ik heb m al langer dan 2 jaar, dus hij was niet goed doorgekomen, omdat het officieel buiten de garantie viel. Nu heb ik een nieuw referentienummer van die gast gekregen en zouden ze binnen 24u wél een mailtje sturen. Moet echter zelf voor een doos zorgen, dat wist ik niet. Maar eens op zoek gaan en dan hopelijk deze week nog _0/ met de 360
     
  2. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu al 2 dagen op een mailtje te wachten en krijg helemaal niks:confused: ik ga nu maar WEER is bellen want volgens UPS moet dat mailtje binne 24uur aan komen
     
  3. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net al voor de 10e keer gebeld ofzo, 1e mailtje was fout, en de 2e en 3e nooit ontvangen. Nu word het via de post gedaan "zoals hij dat noemde".
    Ik heb een nieuw referentie nummer, en nu komt UPS binnen 3 tot 5 werkdagen langs MET het label. Als ik niet thuis ben laten ze het label achter en moet ik zelf nog een afspraak maken, en anders plakken ze het label er op, nemen ze de doos mee (Waar ik zelf voor zorgen moet) en is het geregled.... IK HOOP HET MAAR!

    Iemand enig idee wanneer de UPS dan ongeveer zal komen? zal die er dan morgen al zijn? of duurt het dan egt veel langer die 3 tot 5 werk dagen?
     
  4. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    heb zelf ook geen mail gegeven :confused: laat de label maar toesture ndenk ik
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Raar, ik kreeg ze altijd netjes binnen één dag via e-mail..
     
  6. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    vanmiddag heeft ups doos gebracht, ook heeft hij netjes gewacht zodat ik hem meteen kon inpakken en hij hem gelijk kon meenemen:thumbs:
     
  7. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer had je gebeld dan?
     
  8. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zat ik dus echt bijna tegen het plafond. Eerst 18 minuten wachten, krijg ik een engelse aan de lijn die mij niet kan horen, verbreekt de verbinding. Weer 8 minuten aan de lijn, weer een engelse, verbond ze me door met een nederlandse.
    Even de situatie uitleggen:
    1e Xbox, RRO
    2e Xbox: doorslippende koeling bij uitschakelen, daarna RROD
    3e Xbox: DVD rom speler krijgt zn schijfjes niet eens rondgedraaid en maakt een hels kabaal
    4e Xbox: Vandaag thuisgekregen met een halve gare knop van de dvd-rom drive. Ik stuur dus echt altijd een cosmetisch perfecte Xbox op. En hier betaal je dan 400 euro voor. Krijg nu geen splinternieuwe want dat zouden ze nooit doen (en ik sprak al met een supervisor). Hij stuurt nu een mail voor een A kwaliteit console. Tis toch van de zotte. Hier word ik persoonlijk niet blij van.

    Sorry hoor moest het even kwijt!
     
  9. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    vorige week woensdag
     
  10. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja soms lijkt er geen einde aan te komen maar bundel al je klachten een keertje en leg dit kordaat doch niet furieus uit aan de klantendienst, denk persoonlijk wel dat je of 1) een leuke vergoeding krijgt + reparatie offc.
    of 2) nieuwe Xbox omdat je al zoveel problemen hebt gehad.
     
  11. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel rustig gebleven maar ik ben gewoon pissig hoe ze je behandelen. Dit heb ik niet aan de telefoon laten blijken, ik vind niet dat je dat zomaar kan maken. Hij kan er ook niks aan doen. Over die vergoeding kan ik simpel zijn, dat is niet waar ik mijn Xbox voor opstuur. Heb 2 keer een spelletje grekegen en ben daar heel blij mee. Ik ga er zelf ook niet om vragen. Zolang ik nu maar gewoon een goede Xbox krijg klaag ik nergens over. Dit ging me echter gewoon te ver om in 1,5 maand ongeveer een week een Xbox te bezitten door reparaties.
     
  12. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:

    Bij sommige games heb je wel is dat dingen als het gras niet meteen helemaal geladen zijn en dat ze daardoor als je er vlakbij bent pas compleet zichtbaar zijn.
    Heel soms zie je ook bijv. een struik of boom verschijnen terwijl je er dichtbij loopt.

    Hoop dat het een beetje duidelijk is, maarre licht dit aan je 360 of aan het spel zelf?

    Hoop niet dat een game als GTA IV dat heeft want dat zou ik jammer vinden.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bij welke games heb je dit? Saints Row? Want daar is het een bug. Dan laadt hij de textures niet goed en verschijnen er pop-ups. Dit kan ook soms verholpen worden door je cache te legen.
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn pop-ups. Als het in begin van een game niet zo was dan wil het zeggen dat je pop-ups krijgt door krasjes op je disc. Maar meestal iss het de game zelf.
     
  15. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dank je voor je info.
    Ik heb het met Halo 3 bijvoorbeeld altijd gehad dus dat zal wel normaal zijn.

    En nu heb ik het met COD 4 in de map Creek alleen.

    Maar ik heb geen krassen op me disc die mijn 360 gemaakt heeft.

    Dus het hoort dus gewoon zo?

    Zit het overigens in veel games?
    Hoorde dat het in GTA IV ook zit.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Pop up in Halo3? Nou dat heb ik nog nooit gehad. :+
    Kan aan je 360 liggen, dat ie wat langzamer is met alles laden.
     
  17. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou een hele lichte vorm van pop-up hoor.

    Alles werd gewoon prima en meteen geladen.

    Alleen als je in die auto reed zag je de schaduwen van het gras nog tevoorschijn komen.

    Misschien hoort het zelfs wel zo hoor door de snelheid van je voertuig.

    Maar als het aan me 360 lag, had ik het toch wel in meer games?
     
  18. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt vast niet aan je 360 hoor. Ik heb (of had, gezien mijn RROD van het moment) het namelijk ook weleens bij games. Zoals gezegd bij Saints Row, of bij Gears of War waar niet meteen de 'goeie' kwaliteit textures wordt geladen, maar dat je even moet wachten en je eerst nog wat wazige textures ziet.
     
  19. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat jij beschrijft heb ik ook wel is bij Bioshock gehad.

    Sommige games hebben dat nou eenmaal.

    Ik las ergens dat GTA IV ook pop-up heeft.

    Maar mijn 360 is net gerepareerd en wil niet dat hij weer stuk gaat dus vandaar dat ik niet wil dat het aan mijn 360 ligt;)
     
  20. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb een E71, in de openingspost staat dat je hem zou kunnen resetten iemand enig idee? Dit is namelijk iets wat die garantie niet dekt. Ik heb hem maandag terug gekregen, is binnen een maand 2 maal kapot gegaan, en nu dus weer... Mijn god!! Lichte frustratie...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina