1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

1. Minder dan 1 week

15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

37,4%
  3. 2 weken tot een maand

15,8%
  4. langer dan een maand

4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jep, bij mij word 't ook vandaag afgeleverd.;)

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij is mijn disc-drive naar de klote. Gisteren stopte ik er een CD in, spuugt hij hem er weer uit als hij hem gaat lezen. Iets van drie keer achter elkaar ofzo. En dan ook nog in de avond, toen ik met een maat GTA IV aan het spelen was, opeens zwart scherm. Mijn 360 maakt minder geluid en beland in het dashboard en de disc-drive gaat open.

Dat wordt weer MS bellen.. >_>

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Is dat alleen bij GTA IV, of meerdere? Het kan ook aan GTA liggen:)

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wat is dit nou weer voor een dikke onzin :mad:

Ik heb net xboxsupport gebelt of ik mijn xbox vandaag zou krijgen aangezien er dit staat ( dit wou ik even weten omdat ik nog weg zou gaan vandaag)

Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 24/06/2008.

Trackingnummer: ***************
    Type: Pakket
    Status: In transit - Op tijd
    Vastgestelde aflevering: 24/06/2008
    Verzonden naar: HOLTUM, NL

Ik heb die man precies verteld wat ik zojuist heb gepost. Maar hij zei dus dat 't niet zeker was dat ik hem vandaag kreeg. Waarom staat er dan wel de datum van vandaag bij? Moet ik het nu wél of niet vandaag verwachten? Ik neem aan dat al veel meer mensen het zelfde bij UPS hebben staan, of gehad. Dus als de datum van vandaag erbij staat, is het ook zeker dat ik hem vandaag krijg of...... ?

Ik hoop op een snelle reactie :b:

5. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ralluf, bedankt voor je reactie, alleen ze komen hem meteen ophalen en plakken het label, dus ik kan misschien niet op het label kijken voor trackingnummer.
    Ben zelf misschien niet thuis, vandaar.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Meerdere games, denk ik. Bij Pro Evolution Soccer 2008 spuugde hij hem ook gewoon uit toen ik hem erin deed.

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Is geen probleem. Je kunt gewoon Xbox-Support bellen. Die kunnen je vertellen wat je referentienummer & trackingnummer is. ;)

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dan ligt het inderdaad aan je xbox. Dat word voor jou dus xboxsupport bellen voor reparatie/vervanging!

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Iemand al het antwoord op wat ik 2 uur geleden gepost had? aangezien ik vanmiddag nog weg wil gaan...

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Antwoord op je vraag; dat hele systeem is gewoon bullshit. Je krijgt hem vandaag of over een paar dagen, het zal iig niet lang meer duren.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vandaag zal wel niet meer lukken... bezorgen maar tot 5 he.. en anders ware ze er allang geweest .. maarja , dat word dus nog langer wachten :mad:

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    dan heb je dus nog 2 uur tijd xD

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Heb je dat helemaal zelf bedacht? :+
    Achja... ik heb er geen vertrouwen meer in =(

Edit: Ninja_Sean heeft hem toestrax rond 12uur binnengekregen. Alles werd tegelijkertijd ge-update de hele tijd tusse mij en hem. Goed voor hem dat hij hem al heeft, jammer voor mij dat ik nog 1 dag (of langer) moet wachten...

Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  14. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je zien wanneer hij afgeleverd wordt? Bij UPS tracking staat er nu: Geretouneerd naar afzender.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    Vandaag me Xbox weer terug, heeft in totaal 6 dagen geduurd, vanaf vorige woensdag. Hoezo dit ownt. :+

16. d-arnhem

d-arnhem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag me xbox ook weer ontvangen me serienummer is gelijk aan me oude maar had hem gemerkt maar dat is er af,had met eeen stift op de achterkant me voorletter gezet,waar het serie nummer en al staat.
    Maar er zijn toch geen gelijke serienummers dus neem aan dat dit gewoon me eigen ik box is.
    Zo ga ik hem maar eens uitproberen.

17. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne nog steeds niet opgehaald, wacht nu al vanaf woensdag!
    Dit zuigt echt!

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik begin UPS nu langzaam zat te worden..

Afgesproken datum was vandaag.

Ik ben ziek. En ik heb de héle dag op de bank gezeten met de laptop.
    Als er iemand kwam, dan zag ik 't wel. En als iemand dan zou aanbellen, hoort een dove 't nog wel. Want die had ik namelijk naast me in het stopcontact geduwt.

En dan nóg durft UPS dit op de site te zetten. Ik heb ze de hele dag niet gezien: EINDHOVEN, BEST,
    NL 24/06/2008 18:18 DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN

Ik ben nu zo pissed off he. Waarom kan het nu niet gewoon normaal geregeld worden? Ben dan gewoon eerlijk en zeg dat je te lui bent om nog ff naar Limburg te rijden en het af te leveren. En als je te weinig betaald krijgt en liever gaat staken snap ik ook nog wel. Maar ga a.u.b niet zeggen dat ik niet thuis was, want dat is écht dikke bullshit. Sorry maar dit moest gewoon ff.
    UPS niet bereikbaar na 18:00uur, dus schiet zeer lekker op!
    Ik net xboxsupport gebelt. Hebben ze er een rapport van gemaakt. Alles klopte gewoon. Dus ze konden ook niet op een ander adres zijn geweest. Ze had zelfs nog bij ups gekeken of de gegevens klopte waar ik woon. En dat klopt gewoon! Ook haar was het een raadsel. Ik moet dus nu morgen vroeg om 8uur maar gaan bellen naar UPS hoe of wat. Lekker.. heb er nu al zin in! :mad:

Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  19. Ninja_Sean

Ninja_Sean Finished the Fight

Leuk Bevonden:
    0
    IK ben een gelukkig mens nu ik me xbox weer heb *)
    Verder vind ik het wel rottig voor Ralluff dat ze hem nu nog niet hebben, Aangezien het eigenlijk vorige vrijdag zou zijn, dan maandag en nu dinsdag.
    Gelukkig kwam hij bij mij wel aan. Verder nog succes he Ralluff morgen heb je hem heuswel ;)

20. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En die HD-DVD drive, kan je daar ook je games in stoppen? En zoja, is dat stiller dan samsung?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina