Ik begin UPS nu langzaam zat te worden..
Afgesproken datum was vandaag.
Ik ben ziek. En ik heb de héle dag op de bank gezeten met de laptop.
Als er iemand kwam, dan zag ik 't wel. En als iemand dan zou aanbellen, hoort een dove 't nog wel. Want die had ik namelijk naast me in het stopcontact geduwt.
En dan nóg durft UPS dit op de site te zetten. Ik heb ze de hele dag niet gezien: EINDHOVEN, BEST,
NL 24/06/2008 18:18 DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN
Ik ben nu zo pissed off he. Waarom kan het nu niet gewoon normaal geregeld worden? Ben dan gewoon eerlijk en zeg dat je te lui bent om nog ff naar Limburg te rijden en het af te leveren. En als je te weinig betaald krijgt en liever gaat staken snap ik ook nog wel. Maar ga a.u.b niet zeggen dat ik niet thuis was, want dat is écht dikke bullshit. Sorry maar dit moest gewoon ff.
UPS niet bereikbaar na 18:00uur, dus schiet zeer lekker op!
Ik net xboxsupport gebelt. Hebben ze er een rapport van gemaakt. Alles klopte gewoon. Dus ze konden ook niet op een ander adres zijn geweest. Ze had zelfs nog bij ups gekeken of de gegevens klopte waar ik woon. En dat klopt gewoon! Ook haar was het een raadsel. Ik moet dus nu morgen vroeg om 8uur maar gaan bellen naar UPS hoe of wat. Lekker.. heb er nu al zin in!
Laatst bewerkt: 24 jun 2008