1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zag net dat mijn xbox weer onderweg naar huis is. Hij is vanochtend om 6:55 vanaf eindhoven verzonden naar mij toe. Hopelijk schieten ze een beetje op want ik moet over 25 minuten naar school.|:- Op de heenweg deden ze er anderhalf uur over van mijn huis naar eindhoven. Ach misschien moeten ze eerst nog ergens anders heen.
    Levert ups de spullen bij de buren af als je niet thuis bent?
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Weet iemand toevalllig waarom mijn 360 soms opnieuw opstart als ik de tv uit/aanzet
     
  3. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor mensen, een maand geleden teruggekregen van de repaircenter en nu 10 minuten gelden weer RROD (0102 weer). Deze keer moet ik mijn Xbox360 en powersupply meesturen. Niks te klagen over de service die is top, maar waarom moete die dingen zo fokking snel kapot gaan, ik hoop dat ik hem in de meivakantie terugheb...
     
  4. djp

    djp Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    5 minuten geleden is mijn xbox opgehaald door UPS, hoop echt dat ik hem volgende week vrijdag weer heb.....
    Maar belangrijker is dat hij goed wordt gemaakt zodat ik niet zoals anderen over een maand weer het zelfde probleem krijg......Ik had een E74 probleem, maar wat ik me nu afvraag...E74 kan toch ook een adapter probleem zijn en juist die heb ik niet hoven opsturen?
     
  5. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, net de servicelijn gebeld, hij is onder het juiste labelnummmer aangekomen volgens die gast. al kwam ie niet héél overtuigend over. Maar goed, ik zie m wel weer verschijnen.
     
  6. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    mijn xbox 360 is net ook opgehaald door UPS (enigszins onverwacht maar ik vond het niet erg :p)
    Als hij niet terug is voor GTA uitkomt wordt ik toch wel enigszins lijp.
    Weet iemand waar ik mijn xbox 360 kan tracken?
     
  7. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    www.xbox.com
     
  8. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is vandaag, veel eerder dan verwacht, opgehaald door ups. Gisteren nog gebelt naar xbox service voor de klachten omtrend mijn xbox. Zeer snelle service voorlopig dus.

    Je kan hem ook tracken op ups.com ;)
     
  9. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje. Als ik nu m'n referentienummer invul (bij www.xbox.com/nl-nl/support en dan naar reparatiestatus opvragen) zegt ie dat er niks is gevonden. Komt dat omdat ie vandaag binnen is gekomen of klopt er iets anders neit?
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    toch niet, ups kwam net langs, en vertelde mij dat hij zelf het etiket al had,
    en dat het een fout van microsoft is, die mensen vertelt dat ze het per post krijgen, terwijl ups het gewoon elke keer meeneemt,

    hij was blij dat ik al had ingepakt, want veel mensen wachten met het inpakken totdat ze het etiket hebben,

    ik hoop btw dat ups een beetje voorzichtig is, aangezien ik geen doos in pak service ben, en het opvulmateriaal bestond uit reclame folders, en afgeplakt met normaal plakband, die tevens de doos bij elkaar houdt:p
     
  11. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    s de Towel trick illegaal, want ik heb hem gedaan en hij doet het weer. Ik denk dat ik hem toch mee laat nemen ipv hem af te bellen want volgens mij is de Towel trick alleen uitstel van executie.
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Net is mijn 360 opgehaald door UPS. Ze zouden alleen de doos brengen. Maar ze kwamen gelijk de 360 ophalen. Ik was net niet thuis. Mijn Broertje wel. Ik moest alleen de voedingkabel meesturen. Hij heeft hij ook de HD en videokabels meegestuurd! K*t!

    Ik net bellen naar de helpdesk, ze hebben er een melding van gemaakt. Hopelijk krijg ik het in orde terug, ik vrees het ergste.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2008
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Fijn, Ups vanochtend langs geweest en is er niemand thuis dus komen ze het maandag pas weer proberen. Welke idioten komen dan ook op een werkdag iets om kwart over 11 afleveren.|:- Mag ik weer tot maandag wachten omdat ze te lui zijn om op zaterdag te werken. Egt verrot dus..
     
  14. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,
    vandaag start ik mijn xbox op krijg ik geen beeld maar wel geluid, ik heb wel is dat als ik aan het spelen ben dat hij dan effe wegvalt het beeld maar dan leg ik er iets onder of geef ik hem een tikje, maar nu doet hij nks meer maarwel geluid

    iemand dit ooit gehad
     
  15. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    @lenn, gebruik interpunctie ajb, dit is niet erg goed te lezen.
    Check even of je kabels wel goed vast zitten, als ze gewoon goed zetten zou ik microsoft maar eens gaan bellen.
     
  16. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er opletten, alles zit goed vast. Ik snap er helemaal niks van. Iemand nog ooit dit meegemaakt?
     
  17. AViCED

    AViCED Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is rond half 5 opgehaald!

    had vorige week vrijdag gebeld met xbox. Hun zouden mij een mailtje sturen met alle informatie en etiketten van ups.
    Door een fout bij xbox (geloof iets met server crash o.i.d) heb ik geen mail gekregen dus ik maandag weer gebeld. Weer 3 dagen wachten voor ik het mailtje kreeg.
    Alles uitgeprint en ondertekend, xbox doos binnestebuiten gevouwd en UPS gebeld.

    Njah vandaag dus opgehaald, en ik hoop dat die voor gta4 terug is (ik ga er wel van uit aangezien er vrij veel positieve berichten zijn over de snelheid van xbox )
     
  18. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil even zeker weten of de pop-ups in COD4 nou wel of niet horen.

    Hoor verschillende reacties, maar ik wil het graag zeker weten.

    Bij de levels met veel groen zie je om het level heen bomen, van veraf zijn die wazig maar zie je ze wel al.
    Als je dichterbij komt zie je ze in volle details tevoorschijn komen.

    Ik wil niet dat het aan mijn 360 ligt, dus daarom mijn vraag:

    Zijn de pop-ups in COD 4 online normaal of komt het door problemen met mijn 360?
    Hij is overigens net gerepareerd.

    Als je druk aan het spelen ben merk je het niet eens op, maar als je goed gaat kijken in een rustig potje bijvoorbeeld.
    Zie je het wel bij die bomen waar ik het over had.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2008
  19. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelfde (E74), ik gebruik af en toe de xbox van mijn broertje op mijn voeding/component kabels dus daar zit geen probleem.
     
  20. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop met je mee! mijne is gister rond 14uur opgehaald! Hij is vanmorgen al afgeleverd in Frankfurd. Dus ik hoop dat die volgende week terug is! en anders maandag de 28e :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina