1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je Xbox registreerd, dan kan je bij reparartie status ONDERSTEUNING valt dat onder, je gerigistreerde xbox selecteren en dan zie je 4 punten:

    1 * Wanneer uw reparatieopdracht is verzonden, verandert de status in Reparatieorder verzonden. Dit betekent dat de order in de wachtrij staat om te worden verwerkt.
    2 * Nadat de reparatieopdracht is verwerkt, verandert de status ervan in Servicecentrum wacht nog op apparaat. U kunt zelf bepalen hoelang dit proces duurt! We leveren u een lege doos per pakketdienst. Wanneer u de doos ontvangt, dient u uw Xbox te verpakken volgens de opgegeven instructies. Stuur het naar ons terug via de opgegeven pakketdienst.
    3 * Apparaat ontvangen door het servicecentrum. Het repareren of vervangen van uw Xbox kan tot twee werkdagen duren.
    4 * Apparaat verzonden naar de klant.

    De mijne staat nu op 2, UPS heeft al wel inmiddels gemeld dat hij afgeleverd is. Dus hij zal vandaag of morgen wel naar 3 gaan...
     
  2. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    via het trackings nummer van UPS kan je de status bekijke of die afgeleverd is, staat op je label, en anders via ONDERSTEUNING, reparatiestatus en dan je geregistreerde serial number van je xbox. En dan zie je 4 status punten, zie mijn vorige post!
     
  3. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil even zeker weten of de pop-ups in COD4 nou wel of niet horen.

    Hoor verschillende reacties, maar ik wil het graag zeker weten.

    Bij de levels met veel groen zie je om het level heen bomen, van veraf zijn die wazig maar zie je ze wel al.
    Als je dichterbij komt zie je ze in volle details tevoorschijn komen.

    Ik wil niet dat het aan mijn 360 ligt, dus daarom mijn vraag:

    Zijn de pop-ups in COD 4 online normaal of komt het door problemen met mijn 360?
    Hij is overigens net gerepareerd.

    Als je druk aan het spelen ben merk je het niet eens op, maar als je goed gaat kijken in een rustig potje bijvoorbeeld.
    Zie je het wel bij die bomen waar ik het over had.
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dit is 100% normaal, en de game developers hebben bepaald dat bij een bepaalde afstand het gras verdwijnt, omdat er anders waarschijnlijk fps problemen ontstaan,

    met games op de pc kan je dit instellen, op de console is dit al voor je ingesteld, dus het hoort gewoon zo:)
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    voor de 3e keer dan maar
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    UPS belt net aan, krijg ik een kabel. Wtf, ik heb allang mijn goede kabel al en die ik nu heb gekregen is een hele andere weet niet wat ik er mee moet. Ghehe snap er niks van, het zal wel goed zijn :lol:
     
  7. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dit heel zeker?
    Ik heb het bij COD 4 bijvoorbeeld een klein beetje.

    Maar niet bij alle games hoor, bij sommige.

    Ik ben een beetje bang dat het aan mijn 360 ligt dus daarom moet ik het wel zeker weten:9
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    lol... net de ring of death weer gezien op mijn nieuwe xbox 360... was immers alweer 6 maand geleden dat ik deze had.

    xbox 360 nummer 7.. RIP.

    xbox 360 nummer 8.. coming soon.
     
  9. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, raar verschijnsel. Enige wat ik kan bedenken is dat mss te maken heeft met de 360 media remote (als je die hebt) en die ook voor je tv hebt ingesteld, dat door een foutje de 360 ook aangaat. Of met de remote van de tv zelf, iig de Samsung remotes kunnen ook de dvd, digi tv etc bedienen. Misschien dat die dan op een of andere manier ook met de 360 reageert ofzo.

    Weet niet of je er wat aan hebt, denk btw niet dat er veel mensen zijn die dit probleem ook hebben.
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heb panasonic telev. zal wel is kijken bij settings en dan remote ofzo.
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen UPS bellen, kunnen ze de volgende dag al komen? En tot hoelaat zijn ze eigenlijk bereikbaar?
     
  12. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook juist mijn eerste RROD. 3 Lichtjes knipperen en heropstarten na de kabels uitgetrokken te hebben enzo helpt niet.
    Dus ik kan veronderstellen dat ik naar microsoft kan bellen zodat ze hem komen halen? De error code controleren heeft zeker niet veel zin?
    En dan nog een vraagje, wat moet allemaal afgegeven worden? Steek je alles mooi terug in de doos, inculsief alle aansluiting kabels, remote en HDD? Of kan ik gewoon enkel de console meegeven?
    dank bij voorbaat!
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan beter wel de Error Code controleren, voor jezelf maar het kan ook zijn dat ze bij Microsoft willen weten wat er aan de hand is. Normaal moet je alleen je 360 versturen, zonder HDD, kabels, games enzovoorts. Maar sinds kort zijn er ook mensen waarbij je je Voeding + Kabel van voeding mee moet versturen. Of dit bij jou ook het geval zal zijn zou ik niet weten. Gewoon Microsoft bellen en dan leggen ze je alles uit wat je moet doen! ;)
     
  14. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen! Bedankt voor het snelle antwoord :thumbs:
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0

    ja ik weet dat zeker, want dat is bij iedereen zo, daarom is in dat level pipeline het ook geen goed idee om in het gras te liggen omdat de vijand je makkelijk kan zien,

    maar je kan altijd bellen met MS en het vragen, het is gratis, dus waarom niet?:)
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar.. die van mij doet het in 1 keer weer... even bellen naar MS.

    lol.. 2 keer geprobeerd, systeem ligt eruit voor vandaag... morgen weer proberen zeggen ze.

    Op de vraag of hun systeem soms op vista of XP draait kreeg ik geen antwoord... :)

    Kan ik morgen gewoon tegen die UPS knakker zeggen dat het niet meer nodig is dan? beetje lomp nietwaar?
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wil je hem dan niet liever toch opsturen voor de zekerheid? Straks krijg je alsnog een blijvende RROD en dan kun je wéér bellen. Een RROD krijgt je niet voor niets denk ik, misschien zit er iets bijna los.
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou hem inderdaad maar gewoon opsturen. Mijn laatste premium gaf 'éénmalig' een keer de RROD, en niet zo heel veel later was ie helemaal gaar. Het is in ieder geval geen goed signaal. ;)
     
  19. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb snel een antwoord nodig.

    Ik was vandaag Saints Row aan het spelen, ineens bleef hij vast hangen, ik denke er is niets aan de hand dus reset.

    Nu als ik de Xbox opstart, MET spel erin, dan zegt die: Open Tray :confused:

    Doe ik dat, zegt die nog eens open tray..
    Dus hij kan duidelijk niet het spel lezen, noch leest hij iets anders. :confused:

    Muziek CD's NIET
    DVD's NIET
    Games NIET

    Games op de hardeschijf (demos) leest hij dan wel (logish maar kom)

    Wat moet ik doen?
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    help desk bellen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina