Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow vanacht had ik 3 rooie lampjes knipperend, kdeed em even uit en hij deed weer normaal.

misschien door warme weer dat die veelste heet werd?

hij leeft nu wel weer maar zou ik em opsturen of gwn laten tot die et weer doet ofzo?

Laatst bewerkt: 1 aug 2008
  2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Zolang hij het doet zou ik hem niet opsturen. Drie rode lichten kan ook worden veroorzaakt door een korte onderbreking in het elektriciteitsnet of dat de voedingskabel er niet goed inzit.

3. ProGunNL

ProGunNL keep going

Leuk Bevonden:
    0
    hey

ik graag een nieuwe x360 kopen omdat mijn oude nu bijna geen garantie meer heeft en al te vaak de rrod heeft gehad, maar hoe kan ik zien dan het de falcon versie is???

help me plz

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Koop de Xbox360 ben een grote winkel zoals de Mediamarkt.
    De kans had je daar een Falcon hebt is veel groter en bij een winkel zoals de Bartsmit of Intertoys.

Een winkel zoals de MM of Gameshop kunnen ze wel zien welke versie er in de doos zit.

5. Roberto Coppi

Roberto Coppi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 20gb harde schijf lijkt erg traag te zijn. Alsof deze nodig gedefragmenteerd moet worden, maar dit is niet mogelijk. Arcade games, films en muziek, alles wat op de hdd staat laad erg langzaam in het dashboard. Ik moet bijvoorbeeld na het downloaden van een game of demo vaak een minuut wachten voordat deze zichtbaar is in het dashboard.

Het vreemde is dat games die ik kort na de aanschaf van mijn xbox heb gekocht wel snel zichtbaar zijn.

Heeft iemand dit probleem ook? Of wellicht een oplossing?

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je zou kunnen proberen is naar tabblad system te gaan, dan naar memory, op y drukken voor device options en daar "x,x, linkerbumper, rechterbumper,x,x" indrukken. Als het goed is vraagt ´ie dan of er "maintenance" gedaan moet worden.

Mijn xbox werd hier weer een stuk sneller van. (en kreeg een 500 mb ruimte op m´n hdd vrij)

Voor meer info... google: 360 clear cache.

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  8. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dus, nooit geweten dat daar een thread over was... |:-
    Anyway, problem solved! :D

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hehe, geeft niet. Daarom breng ik het even onder de aandacht. :)

10. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox zijn ze donderdag komen ophalen 3rode lampjes snif.
    Ik denk dat wel met het weer heeft te maken aangzien ik hier meer klachten lees op het forum.
    Hoop maar dat het niet te lang duurt.
    Heeft er iemand hier al een launch xbox opgestuurd en een xbox met hdmi aansluiting terug gekregen?

11. Roberto Coppi

Roberto Coppi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas had ik dit al geprobeerd en werkt het niet :-( Toch bedankt.

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als het opschonen van de cache niet werkt, dan blijft er weinig over wat je kunt doen. Je kan wat items verwijderen of (je belangrijkste) items naar een MU overzetten en dan je HDD formatteren in de hoop dat het beter wordt. :)

Heb je trouwens al contact gehad met de helpdesk? Zo niet, dan raad ik je aan dat sowieso even te doen.

13. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 wordt aanstaande maandag door UPS opgehaald voor reparatie. Nu heb ik per post ''labels'' gehad. Die meoten op de doos worden geplakt.

Maar ik snap nu niet wat ze met die labels bedoelen... ik heb een dubbelgevouwen papiertje ontvangen, waar links bovenaan mij adres staat en verder staan er een aantal barcodes op. Moet dat a4tje op de doos???

Gr

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dubbelgevouwen met het adres en barcodes boven. ;)

15. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    vage MS, hebben ze het over labels! :p moet je een dubbelgevouwen a4tje op de doos plakken!

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    kon vanmiddag niet praten over live en dacht dat mijn headset kapot was. Toen probeerde ik mijn headset in een andere controller te pluggen en toen deed hij het wel.

Weet iemand een manier de headset ingang van je controller schoon te maken?

Ben bang dat hij gewoon kapot is, maarja een nieuwe controller moeten kopen omdat alleen het headset gaatje het niet doet vind ik beetje duur

17. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    het laadje van mijn 360 gaat op een rare manier dicht met een soort knik lijkt wel dan maakt die een raar geluid, spellen e.d. leest die wel gewoon niks aan de hand tenminste dat dacht ik altijd (het is namelijk al zo sinds die terug is van reperatie (ja elke 360 gaat een keer verrot)) maar nu heb ik zaterdag het enternainment pakket gekocht met pgr4 en gears of war nu heb ik pgr4 echt hooguit 10 minuten gespeeld en gears of war net ook hooguit 20 minuten (nog niet echt tijd gehad) maar nu zitten op allebij de cd's kringetjes en die zaten er nog niet op. Het is per cd 1 kring vlak bij het binnente randje van de disc, nu heb ik gelijk al mijn andere spellen nagekeken en het blijkt dat elke game hier last van heeft, is dit normaal een zon kring of wordt dit weer een ritje microsoft?

EDIT mijn 360 valt buiten gerantie periode (is er nog een uit de launchtijd en die is inmiddels vervangen op reperatie) doet mircoschoft hier gratis wat aan of moet je voor deze geintjes nog betalen ook?

Laatst bewerkt: 3 aug 2008
  18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    lijkt me wel dat je garantie hebt van minstens een mand op de reparatie. je verwacht niet dat er iets anders kapot gaat na een reparatie toch?

19. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja het punt is dat het wel langer is geleden van de reparatie maar heb het nooit gemerkt van de kringetjes, alleen de ''knik'' bij het open en dicht doen van de drive maar heb daar ook verder nooit wat achter gezocht.

net ook gekeken bij de 4e disc van lost oddysey en daar zit ook een kringetje op precies dezelfde plaats als alle andere maar deze schijf nog nooit gebruikt, is het dan normaal dat er een kring op de schijfjes zit? lijkt me niet toch

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    nee niet echt tenzij je hem 2e hands hebt overgenomen van iemand?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina