1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  2. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben altijd vriendelijk geweest en zal ik altijd blijven.
    hoop gewoon nou eens dat mijn xbox het langer doet dan 6 maanden.
    anders word het misschien toch een ps3. mijn ps2 is nog nooit stuk gegaan en van defecte ps3 hoor ik ook weinig.
    hou liever de 360 want tis gewoon een top ding kwa games maar dat stuk gaan zit nu wel dwars.

edit:

gebeld met ms. word gewoon opgehangen en kan niet eens normaal conversatie doen.
    # Verlopen van de garantie: 7/8/2008 7:59:59 PM

een paar daagjes net uit garantie en ze geven me gewoon de vinger.
    dus ik vriendelijk verteld dat het apparaat als 4x stuk is gegaan... zeg die doos gewoon van pech gehad meneer en hangt op.
    ik ga weer bellen, vind dit weer toppunt. net buiten garantie en je kan dood vallen met je microsoft product.

Laatst bewerkt: 11 aug 2008
  3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral opnieuw bellen, voor hetzelfde geld krijg je iemand anders aan de lijn die vriendelijker is :)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    In dit geval zou ik gaan bellen met Microsoft Nederland ipv xbox-support. Daar zijn ze een stuk professioneler en nemen je ook serieus. Mijn 360 was toentertijd voor de 2e keer stuk, maar was bij de laatste reparatie tot 3x kwijt geraakt en ik wachtte al ruim 8 weken, ik ben door de mensen van MS Nederland toen erg goed geholpen.

MS Nederland bellen werkt overigens alleen in dit soort 'extreme' gevallen.

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je wel met de vaste lijn gebeld? Vind ik zelf beter dan mobiel. Ik had pas eerst mobiel gebeld kreeg ik engelse aan de lijn en moest ik 90euro betalen! en met de vaste lijn(0800-023-3894) was het voor mij wel gratis. Weet het nummer trouwens al uit mijn hoofd door al dat gebel.

6. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net weer gebeld en kreeg een vriendelijkere mevrouw aan de telefoon.
    had mooi de naam van de ophangster en die hangt nu bij de manager.

moet nu paar gebruikelijke dingen testen en als het nog vast loopt word hij binnen garantie "gerepareerd." een nieuwe is niet mogenlijk wegens buiten garantie.
    maar ja al word ie maar weer gemaakt en doet ie het voor 6 maanden.
    koop misschien dan wel een 60 gb 360 met hdmi. zonde om alle games weg te doen als ik een ps3 zou nemen.

7. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met terugsturen? Mijn tracking gegevens staan sinds zaterdag 13.00 uur op Billing Information Recieved. Verder nog niks. Betekent dit dat MS me xbox nog niet heeft ingeleverd? Terwijl ze wel 7 dagen per week werken :confused:? Of gaat het altijd een beetje langzaam?

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAAAAAAARGH :mad:

3x raden

Een RROD :mad:, het is nu alweer anderhalf jaar geleden dat mijn 360 nog eens stuk is gegaan (best lang volgehouden, dat dan weer wel), maar het is weer eens raak.

Ik ben inmiddels de tel kwijt, maar ik denk dat dit de 4e of 5e is die stuk gaat. Zucht.. :'-(

9. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond staat hij magisch al op een pudo in eindhoven of degelijke.
    ups tracking is raar.

10. mattmaxx72

mattmaxx72 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is wordt mijn (vierde) box zometeen opgehaald door UPS. Kreeg nu dus inderdaad keurig een doos opgestuurd door UPS. Hoorde trouwens van de UPS afspraakmeneer dat er in NL 300 xboxen per dag (!) door hen worden opgehaald... Dat zijn er volgens mij meer dan er verkocht worden...

11. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen ze niet in de bestaande xboxen aanpassen dat er minder kans is op een RROD

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hebben ze al gedaan met de Elite en de Falcon en volgens mij ook met gerepareerde xboxen, maar ze hebben het probleem nog niet verholpen, het is te hopen dat ze het wel kunnen verhelpen in de toekomst

13. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er geen hol meer van. Ik heb een nieuw tracking nummer (logisch ze sturen me xbox terug), maar er gebeurd niks mee. Deze staat al sinds zaterdag op Billing Information Recieved. Nu keek ik vandaag toevallig op het tracking nummer van de heenreis. En er is sinds vandaag wat veranderd, terwijl hij wel al deliverd is.

Het bovenste gedeelte is dus nieuw :confused:. Zijn ze nu met het oude pakket me xbox aan het terugsturen ofzo. Waarom krijg ik een tracking nummer waar verder niks mee gebeurd? En vooral, waarom duurt het zo lang? Ik heb geen geduld, ik weet t.

14. IntenSePinda

IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

Leuk Bevonden:
    0
    Wow Xenn0X, ik heb ongeveer hetzelfde zoals jou.
    1e keer, wou die Disc drive niet open gaan.
    2e keer, weer hetzelfde probleem.
    3e keer, snel overhitting, me xdoos staat al een eind verder van me muur vandaan, maar na een KORT verloop van tijd was die echt heel erg heet.. zelfs de muur was gloeiend heet. En ik had teveel vastlopers, rare kleuren op me tv scherm. Dus had het opgestuurt vanwege de moederboord.. wat doen ze nou nadat ze het na 2 weken terug sturen.. hebben ze de DVD DRIVE verwisseld omg... ik heel erg boos zijn want me vakantie ging eraan, en die idioten verwisselde me drive alleen! En had nog steeds dezelfde problemen met me xdoos.. vastlopers, overhitting etc.
    4e keer, Dus opgebeld, en beetje boos reageren, je moet ze duidelijk maken dat dit niet nog een keer moet gebeuren.. en ja ik eisde gewoon een nieuwe xdoos, want zo MOEILIJK is het gewoon niet. Want ze sturen de rest van de wereld ook gewoon gemakkelijk een ''replacement unit'', en je zou het gewoon na de 1e reperatie al niet meer terug moeten sturen, want je neemt natuurlijk aan dat het al gerepareerd is en dat de problemen zich niet nog een keer voordoen.. Ik zei ook ik heb aan SNES en die werkt nog steeds perfect! Dus dat mevrouw wist ook niet meer wat ze moest zeggen.. ik zei van jah alleen wat ik wil, is gewoon een nieuwe xdoos want ik heb al 3x hetzelfde terug ontvangen, en nu nog steeds heb ik er problemen mee.
    Toen zei ze van ja je hebt inderdaad gelijk, want zoiets mag helemaal niet voorkomen, (vooral niet na de 3e x waarbij ze alleen de drive verwisseld hebben) En toen kreeg ik ook compensatie (3x) zelfs.. en toen me xdoos eindelijk terug kreeg, zag ik dat ik een geheel nieuwe terug hebt gekregen, van het datum 24-04-2008, maar wat het grappige is, is toen ik het nog een keertje dus de 4e keer opstuurde, was het op verschillende gaming sites, dat microsoft nu de NIEUWSTE moederboord erin zet dat gelijk aan de falcon-jasper ofzo is.. ( bron http://xbox-underground.net/forums/showthread.php?t=58
    Dus toevallig toen ik het terug had gekregen, was ik ook zo erg blij want me xdoos was gewoon heel verkoeld nog na 8 uren dat 360 aan te laten.. dus voor mij kon het gewoon niet beter. :D

Ik hoop dat jij ook een beetje geluk hebt, en dat je die nieuwe moederboord erin krijgt. (zou wel moeten, maar er zijn nog mensen die nog steeds de oudere moederboorden opgestuurt krijgen..) Veel succes, hoe frustrerend het ook is..:):

15. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap mijn status niet bij UPS... Hij staat al sinds 5 augustus in Herneboering (zie citaat hieronder), mijn xbox had dan toch al lang bij mij thuis afgeleverd moeten zijn... Het is tenslotte al een week geleden... Of komt het door de vakantie tijd?

16. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna precies wat ik dus ook heb he

17. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... Vakantietijd? Heb jij al naar Microsoft gebeld of het apparaat uberhaupt al gerepareerd is? Als ik de doos morgen nog niet binnen hebt dan bel ik ze allebei op (UPS en Microsoft).

18. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb nog niet gebeld, maar ik ben t van plan morgen te doen, als er nog steeds niks veranderd is. Alleen bij mij was ie eerst wel gewoon aangekomen en gefixt. Alleen krijg nu ineens dit dus, en op het andere Tracking Nummer gebeurd niks :confused:. Maar goed ik ga morgen ff bellen.

19. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vanavond door UPS gebeld in verband met het "verkeerd" :confused: versturen van van de xbox 360... Volgens UPS zat er een "Electric Flex" in doos terwijl er toch duidelijk een 360 in de verpakking zat. Nu heb ik gelijk naar de support van XBOX 360 gebeld. En die vertelde dat het misschien zo was dat de doos misschien verwisseld waren met een andere doos of dat de kapotte xbox 360 "express" verwisseld kan zijn met een electric flex (wat waarschijnlijk een voeding van computer is). Ze zullen nu een onderzoek gaan starten naar de toedracht van dit probleem.

Ik vind dit echt waardeloos. Ik wacht nu al bijna twee weken op de reparatie van mijn 360 en nu krijg dit te horen... het kan waarschijnlijk naar een tijdje duren voor dat ik mijn 360 of een vervangend exemplaar terug krijgt.

20. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Oei oei dat is wel erg zuur allemaal. Maar jou xbox was in het zicht van de haven gestrand zie k in je Tracking details. Vlak voordat ie afgeleverd zou moeten worden werd ie teruggestuurd.

Ik ga morgen dus ook ff bellen, want mijn xbox is dus wel afgeleverd en gemaakt (heb ook verificatiemail gehad en ook op xbox.nl staat dat ie eraan komt) en ineens worden de Tracking details van de al afgeleverde doos aangepast :confused:. Maar goed, morgen weer een dag.

Laatst bewerkt: 13 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina