1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is net binnengekomen!! Alles doet t weer, mn moederbord was kapot! kreeg nog een gratis Live abonnementje van een maand erbij ook :D

    MS (L)
     
  2. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed voor je ;). Maar vertel me eens ff, want je had em een dag eerder dan mij verstuurd, wat zag je op de site van UPS? Want ik weet t allemaal niet meer. Vandaag is de xbox pagina met de tracking code weg, en er staat "geen uitstaande reperatie" en op de UPS pagina staat nog steeds Billing Info.... bla bla. Dat ze bij UPS nog zitten te wachten op microschoft :confused:. Ik hoop dat die van mij er morgen is dan, maar microsoft kennende...
     
  3. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    er stond gewoon elke dag netjes vermeld waar mn app zich bevond! Dus vandaag checkte ik op mn werk stond er dat hij de 13e zou worden geleverd. Dus vandaag. Ik kom thuis en ja daar wassie dan! Die van mij viel ook binnen de garantie, dus van billing info weet ik niks!
     
  4. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook binnen gekregen vanmiddag... De 360 doet het weer net zoals jij! :)

    Het pakketje had nu een andere track en tracingnummer van UPS! Alles is dus toch nog goed gekomen :D

    Toch nog een goede service van MS en UPS!
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  5. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou das niet zo mooi allemaal dan. Ga er zo dan maar ff achteraan.

    EDIT: ongelooflijk, het lijkt alsof we allemaal ineens geluk hebben. Terwijl ik het vorige bericht tikte is de status veranderd. Hij is nu In Transit en morgen 14-8 is ie er. Nou ben heel benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  6. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah! leve UPS en MS :p
     
  7. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    wanneer werden jullie 360´s opgehaald om naar Duitsland verzonden te worden (Dordtenaar en wiebe87)?
     
  8. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Wiebe, nou niet te vroeg juichen ;). En sowieso niet echt leve MS, want als het leve MS was dan hoefden niet elke dag zoveel mensen hun xbox op te sturen en anderhalve week wachten. Dan hadden ze een deugdelijk aparaat gemaakt

    @josh, die van wiebe was een dag voor mij opgehaald, geloof maandag 4-8? Ik had em zelf weggebracht op dinsdag 5-8 en hij was de volgende ochtend in Frankfurt aangekomen.
     
  9. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt die van mij is 4 augustus opgehaald en de 13e terug gebracht! Ik vind dit echt wel snel hoor! En toch blijf ik het top vinden dat mn box gratuit is gerepareerd. Hij was ook al echt 1,9999 jaar oud :D dus mazzel gehad dat ie pas geleden was gecrashed!

    *vraagje!

    Als mn box nu crashed, dan heb ik zeker geen garantie meer op de reparatie??
     
  10. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mag toch aannemen van wel. Als ze hem net gerepareerd hebben en hij doet t binnen korte tijd weer niet dan neem ik aan dat ze em gratis fixen hoor. Wie zegt dat zij hem niet gewoon niet goed gerepareerd hebben.
     
  11. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit niet het juiste topic voor deze vraag, maar ik vraag me af hoe het zit met garantie na een verkoop van je Xbox 360.

    Stel voor dat ik een nieuwe Xbox 360 koop en die na een maand weer verkoop aan Pietje. Pietje krijgt na 1 maand problemen met zijn Xbox 360. De Xbox is dan eigenlijk pas 2 maanden oud, maar is wel van eigenaar gewisseld. Heeft Pietje dan nog recht op garantie?

    Ook las ik ergens dat je jouw eigen gegevens kan wijzigen. Adres, telefoonnummers, etc. Verlies je dan ook de garantie als je verhuist, dan moet je immers ook je gegevens aanpassen en lijkt het misschien of je een 2e eigenaar van de Xbox bent.
     
  12. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de eerste vraag kan ik je wel antwoord geven. Volgens mij is het officieel zo dat je garantie hebt op een apparaat en niet op een persoon. Ik hoor echter een hoop verhalen mbt de xbox 360 en MS dat ze wel garantie op een persoon hebben, en dan heb je dus idd dat de garantie vervalt als ie tweedehands is. Wat je dan zou kunnen doen is op naam van de eerste koper alles regelen mocht er iets mis zijn.

    Over de gegevens wijzigen weet ik niets, maar het is volgens mij zo dat je garantie hebt op jouw naam, dus dan zou je ook je adres en tel. nummer kunnen wijzigen zonder gevolgen.
     
  13. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zolang de 1e eigenaar hem nog niet geregistreerd heeft, kan de 2e eigenaar zich toch makkelijk als 1e eigenaar voordoen?
     
  14. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat sowieso, als er geen gegevens zijn bij M$, dan kunnen ze natuurlijk ook niet weten of de zogenaamde 1e eigenaar dat wel of niet is. De kans lijkt mij echter wat klein dat iemand z'n Xbox niet zou registeren? (dat moet toch via Xbox.com?)

    Adres, telefoonnummers.. maar je naam?

    Ik vraag me dit af, omdat ik van plan ben een 2ehands Xbox te kopen. Dat hele gedoe met RoD staat me niet helemaal aan en daarom wil ik zeker weten dat ik mijn garantie niet verlies bij de koop van zo'n witte doos.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  15. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vrees ik het ergste, want zogezegd heb ik verhalen gehoord over dat je garantie idd vervalt. Misschien kan je MS zelf nog even bellen om te informeren of je de console kan laten overzetten op een andere naam. Maar volgens mij kan dit niet.
    Ik geloof dat het maar 1 iemand een consolenummer kan registreren, daarna kan dit niet meer veranderd worden. Dus als 2e eigenaar moet je wel contact kunnen krijgen met de 1e eigenaar, anders moet je uiteindelijk zelf voor de reperatie betalen.

    En heb denet mijn xbox eindelijk weer terug van UPS;) Doet het weer perfect en ondanks dat alleen het moederbord vervangen is lijkt ie toch een stuk stiller. Zelfde DVD speler heb ik nog wel.
     
  16. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vervelend! Moet je voorstellen dat ik een vrouw ben en een Xbox koop. Dan registreer ik 'em vandaag meteen en ga spelen. Morgen trouw ik met Jan Appelman en dus verandert mijn naam in Appelman, dan zou dat betekenen dat ik geen garantie meer heb op mijn Xbox omdat ik een andere naam heb.

    (damn wat een bizar voorbeeld, maar het gaat om het idee! ;)

    @ X-Seventeen-X: Gratis reparatie?
     
  17. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mijn 360 viel nog binnen de 3 jaar ROD-garantie, dus het was gratis ;)
     
  18. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig kan je als man ook de achternaam van je vrouw aannemen hoor ;)
     
  19. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag word mijn xbox opgehaalt door UPS, en hij is 2dehands maar ik heb gewoon uit naam van de vorige eigenaar gebelt en een adreswijziging gedaan in mijn adres. Hij staat nog op zijn naam maar op mijn adres, daardoor bespaar ik bijna 100 euro. Wat je nodig hebt is al de gegevens van de oude eigenaar. Adres, Naam, huistelefoonnummer, email waar de xbox op geregistreerd staat enz. En dan kan je wijzigen.
     
  20. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat ik dacht klopt dan wel
    Je kunt alle gegevens veranderen behalve de naam, die is vast gelinkt aan je SN-Nummer van je Xbox
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina