Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stuart

Stuart MSTRKRFT

Leuk Bevonden:
    0
    Dat scheelt! _O_

Beetje bijdehand, maar je hebt gelijk! :+

Okee dus na aankoop van de Xbox meteen de gegevens veranderen naar die van mij behalve de naam. In geval van een schade Microsoft bellen onder de naam van de 1e eigenaar maar wel mijn eigen adresgegevens doorgeven.

Klinkt goed!

2. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, mijn xbox is opgehaald! om 3 uur gebeld en hij is 3 kwartier later opgehaald! echt top! hoop dat ik hem snel terug heb.

3. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, sinds vanmiddag staat er bij mij op https://service.xbox.com/
    "U heeft geen geregistreerde apparaten."

Vanochtend stond mn xbox er nog wel met als reparatie status dat hij ontvangen was.
    Zou dit betekenen dat ik een nieuwe xbox krijg? Of is die site gewoon brak :)

4. RO3Li

RO3Li KUTFORUM

Leuk Bevonden:
    402
    Mijn xbox is gelukkig weer terug... maar ik had ondertussen alweer een andere xbox gekocht want ik kon niet wachten tot ik deze terug had ( had hem sinds de launch en pas 1x kapot geweest ). deze ga ik nu verkopen ( die gerepareerd is van de launch afzegmaar ) en heb ik mooi een gloednieuwe xbox thuis staan met hdmi etc :)

5. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Ook bij mij is de console opgehaald door UPS. Binnen een half uur na bellen, stonden ze voor de deur. Had de xbox nog maar net ingepakt. Goede service. Ben benieuwd hoe lang het repareren duurt.

6. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb men xbox maandag terug gekregen va, reparatie RODD
    maar nu heb heb ik iets vreemd aan de hand als ik me op xbox live connect Als ik dan op maktplace ofzo wil gaan krijg ik steeds da icoontje dat hij nog aant laden is.Heeft er iemand enig idee hoe ik dat probleem kan verhelpen

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ze je hier beter kunnen helpen:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=105652

8. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is gister verstuurd en vandaag aangekomen. Maar als ik status wil checken op xbox.com heb je een Serviceaanvraagnummer nodig. Die heb ik helemaal nooit gehad. Hoe kom ik daar aan?

9. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze krijg je normaal van de helpdesk van microsoft.Anders even terug bellen om hen het nummer te vragen

10. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Nou gisteren kwam UPS langs om mijn Xbox af te leveren, ik was niet thuis, mijn ouders niet, maar mijn broer wel. Hij zit altijd op z'n kamer, en heeft z'n computer etc altijd téééring hard staan. Hij hoorde de bel dus niet... Mijn vader vond een briefje in de bus en ze komen 'm maandag opnieuw brengen. :mad:|:-

11. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag voor de eerste keer de Charge en playkit gebruikt. Dat wil zeggen dat de accu leeg was en ik dus die kabel heb aangesloten.

Na een half uur niet gespeeld te hebben, maar wel de xbox te hebben gehad, pakte ik de controller in de handen en voelde ik dat de accu ontzettend heet was.
    Ik schrok zelfs even, zo warm was hij dus.

Is dit normaal?
    Of heb ik hem fout opgeladen?

12. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Hier heb ik niet zoveel verstand van, maar het lijkt me niet helemaal normaal.

Ik heb mijn Xbox terug!!! :thumbs:\o/:thumbs: Net effe een uurtje POTC gespeeld, deed het prima. Ik ben dus weer helemaal blij. Enne broertje, ik vergeef je O-)

13. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox site staat nog steeds dat ze wachten op apparaat, maar hij is er al sinds vorige week volgens UPS. Hoelang blijft het daar staan?

14. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Best lang, als het eenmaal veranderd naar ontvangen, dan gaat ie binnen een paar uur ook naar de laatste status. Het is echt een kansloos systeem, slaat nergens op want je krijgt info, maar het is totaal niet up to date.

15. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    waardeloos zeg... naja dan maar gewoon afwachten.

Opeens is die veranderd naar 3! Mooi, nu hopen dat die snel ook naar 4 schiet :p

Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vandaag mijn 360 terug nieuw moederboord\o/

Hoe kan ik zien of het de nieuwe versie is?(moederboord)

17. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    @X-Commander: Daarna wordt het helemaal lachen ;). Als ie namelijk bij de laatste status is, dan staat er iets van dat ie naar je toe wordt verzonden. Nou dikke doei, dan duurt het nog een paar dagen voor ie uberhaupt aan UPS gegeven wordt. Die laatste status, dan hebben ze die labels voor het terugsturen opgevraagd bij UPS en duurt het nog een paar dagen voor je em hebt (max 7, bij mij 5 dagen)

18. X-Commander

Leuk Bevonden:
    0
    Damn! ik hoopte zo dat als die op 4 zou staan dat hij dan onderweg was :mad: Nou dan maar weer ergens mijn nintendo 64 vandaan halen ofzo, want zo te horen gaat dit lang duren.

19. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij denk ik dat het ook het geval is. Ik heb de 360 donderdagmiddag zien vertrekken, kreeg zaterdag een mail dat ie binnen was en heb vandaag op de site gezien dat er een status 4 is en dat ie terug gestuurd wordt. Ik dacht al wat rete snel!
    Maar begrijp dat het nog wat dagen gaat duren. Vind het zelf geen probleem, had gerekend op twee weken. Ben al lang blij met de service dat mijn 360 gerepareerd wordt. Nu alleen maar hopen dat het hierbij blijft en dat ik niet om de paar maanden mijn 360 moet opsturen. Heb 2,5 jaar geen klacht gehad.

Hoe kan het eigenlijk dat mensen een gerepareerde 360 terugkrijgen en dat het RoDD terug blijft komen?

20. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het verschilt nogal vaak, de tijd voordat je hem terug hebt. De eerste 360 had ik na een maand pas weer terug omdat er fouten waren gemaakt en de tweede al na een week.

Wat betreft de RROD, die wordt veroorzaakt doordat het moederbord in de 360 uitzet, en dan buigt, waardoor er contactjes loslaten (maar er zijn meerdere oorzaken). De fout zit gewoon in het ontwerp van de 360, waar vooral oudere versies last van hebben. En aangezien MS eerst alle oude revisies de deur uit wil hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina