1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Als 't goed is niet. Ik had dat ook met Saints Row cache geleegd en kon zo weer door.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je raakt je saves niet kwijt.
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    GTA heeft sowieso veel problemen met te langzaam ladende textures. Vooral benq drives hebben er last van. Hoe langer je speelt hoe minder het wordt*. Doe je niks aan, is ook niet iets om je druk over te maken. Over een maand of 2 kan je het spel op je harde schijf zetten, dan is het probleem opgelost.

    *Als je met een harde schijf speelt natuurlijk.
     
  4. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    hallo,
    ik heb een probleem met geluid en een stil staand beeld. Het begon eerst met het geluid wat via een optische digitalekabel naar mijn versterker gaat. Af en toe viel het geluid weg, een beetje rommelen aan het stekkertje en het geluid kwam weer terug. De afgelopen weken gebeurde dit steeds vaker en sinds afgelopen weekend staat soms het beeld stil met paarse danwel groene blokjes. Ik kan de xbox dan niet uitzetten of reseten, alleen door de stekker eruit te trekken. Iemand een idee waar het probleem kan zitten? Ik heb verschillende optische kabeltje gebruikt, maar het probleem blijft zich herhalen...
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien je AV kabel, maar ik denk dat het opsturen wordt.
     
  6. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    ...ja hoor, net even de harddisk verwijderd om te controleren... 3 rode lampjes...8) Ups haalt 'm eerdaags op, voor de derde keer...


    oja, geen BIA voor mij... zucht
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een aantal dagen een soort echo in m'n geluid zitten. Het licht niet aan de televisie ( dvd en digitale tv doen t gewoon ). Ik hoor bepaalde dingen gewoon goed maar bepaalde 'kanalen' in het geluid zijn verdwenen of klinken heel erg in de verte. Heb zoiets wel is gehad met mp3 oortjes en toen bleek er een knik ergens in mn kabeltje te zitten. grappige is dat die kabel daar als een half jaar ligt zonder aangeraakt te zijn geweest.

    Eerst die zoem ( die nu weer weg is.. volgens mij was het de drive of een fan ) nu dit, is ie aan het sterven ?
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  8. remco66

    remco66 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi

    ik heb een paar dagen geleden een elite gekocht.

    ik heb hem maar 2 a 3 keer gebruikt voor een uurtje of 2.

    nu heb ik al 2 keer een raar iets gehad.

    ik haal de stekker altijd uit het stopcontact omdat ik die brick lichtje[en stroom besparen]iritant vind.

    nou ik doe de stekker er in en ik zie dat het lichtje op de brick rood is,en inderdaad als ik de xbox aan doet dan zie ik een rode cirkel.

    nou dan doe ik hem uit ,stekker er in en uit,en hij is weer normaal.
    dus alleen als ik al de stekker er in doe dan zie ik al dat rode lampje op de brick.
    hoe kan dit?
     
  9. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Bij mij hebben ze dus twee volle weken nodig gehad om mij een nieuwe (lees een gerepareerde van iemand anders) xbox (scheeld 1 maand met mijn andere) te sturen.

    Edit: ze hebben er tenminste wel 1 gestuurd met een normale dvd-drive.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  10. remco66

    remco66 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  11. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook een beetje geduld hebben? Ik zit ook nog te wachten op een antwoord hoor :thumbs:
     
  12. remco66

    remco66 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry.
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb dat ook met de voedingsbloks zins mijn Xbox 360 voor het laast gerepareerd is. Alleen Xbox 360 werkt wel bij eerste start. Volgens mij moet je je er geen zorgen in maken ;)
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat komt omdat dat ding niet gemaakt is om constant uitgeplugd te worden. Gewoon lekker die stekker laten zitten. Ook heb ik gehoord dat gebruik van stekkerdozen slechte invloed kan hebben op het ding.
     
  15. remco66

    remco66 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    dan laat ik hem er in zitten voortaan.
     
  16. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Normaal zou die stekker geen probleem mogen zijn. Gewoon even de helpdesk bellen en je probleem voorleggen. Ik doe mijn stekker er ook altijd uit en heb nog nooit problemen gehad (wel 5 RROD´s maar dat is een ander verhaal)
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens mijn probleem al opgelost. Het ligt aan de ingang van mijn televisie. Als ik hem via HDMI aansluit heb ik nergens last van. Ook niet wanneer ik hem aan een 2.1 Setje aansluit :) Toch blij dat het mn xbox niet is. Heb toch zat ingangen op mn televisie :D
     
  18. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan, zet ik net mn xbox aan en flikkert het beeld en zie ik het 2¼ keer onder elkaar.. Wat is dit voor *&#^@. Heb mn kabels gechecked en daar ligt het niet aan. Zou mn xbox alweer kapot zijn.. Pff dat is dan al de 4e keer. Weet iemand misschien waar het aan ligt? Mijn beeld flikkert en ik zie 2 zwarte strepen en het beeld gaat naar beneden. |:-|:-|:-
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij ligt dat aan je grafische kaart, en dat is niet goed.
     
  20. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht, laat ik het eens ff checken met mijn PS3.. en die geeft nu hetzelfde beeld. Het ligt dus waarschijnlijk aan mijn tv.. Maar ik snap niet hoe dat kan. Vanmiddag deed hij het nog gewoon en nu dit :confused: Het probleem ligt dus bij mijn tv, maar snap niet hoe dat ineens kan. Als ik tv kijk geeft hij het beeld wel normaal weer maar als ik naar een EXT zap (waar mn ps3 en Xbox op aangesloten zijn) dan krijg ik dat beeld :confused: Het duurt trouwens ook erg lang voordat ik eindelijk beeld krijg van mn xbox. Als ik van een zender na mn xbox ga dan duurt het zo'n 5 sec wat normaal 1 a 2 sec is.

    EDIT: Overal de stroom afgehaalt.. en hij doet het weer. GELUKKIG MAAR :D
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina