1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik wel nog garantie dan? Ik heb de console in 2006 gekocht en moest de 360 al een keer eerder opsturen wegens RoD

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gewoon even bellen. Dan hoor je het gelijk.

3. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \o/zaterdag een mailtje ontvangen van support dat ze hem weer verzonden hebben\o/alleen is mijn tracking nummer nog niet actief:confused:

4. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is normaal, UPS werkt niet op zaterdag en zondag. Vandaag of morgen zal die pas door UPS afgehaald worden en leveren ze hem terug naar jouw.

5. Tuur07

Tuur07 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox opgestuurd

Mijn xbox is maandag 6 oktober opgehaald door ups, en op de site van ups zag ik dat ie al dinsdag in frankfurt was aangekomen. De site van xbox zegt echter nog steeds "servicecentrum wacht nog op apparaat". Is dit normaal?

6. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is normaal, zoals al vaker gezegd, de xbox site is wat dat betreft waardeloos

7. WalterMelon

WalterMelon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren maakte mijn Xbox ineens superveel lawaai. Daarna zaten er op de disc dikke cirkelvormige krassen (kennen jullie vast wel). De game opnieuw geprobeerd op te starten, maar toen stond er disc unreadable. Geprobeerd met een ander spel, weer dat lawaai enz.

Aangezien mijn xbox nog maar 2 weken oud is, heb ik gelijk met xbox gebeld. Zij vertelden mij dat hij gerepareerd moest worden. Vandaag is hij opgehaald door UPC.

Over het vergoeden van de games (Fifa 09 en PGR 4) deed de man aan de telefoon een beetje vaag. Ik moest mailen naar microsoft, en zij zouden spellen die zij hebben geproduceerd (PGR 4 alleen) vervangen . Over andere spellen konden hij niks vertellen.

Weten jullie of deze spellen worden vergoed? Heb namelijk nog geen antwoord van microsoft. En weet iemand misschien ook hoe lang mijn Xbox weg blijft?

8. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet proberen de klantenservice van EA te bellen? Het nummer staat ergens achterin het boekje.

9. WalterMelon

WalterMelon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat zij de game gaan vergoeden omdat Microsoft een verkeerde xbox levert. Maarja ik kan het proberen;)

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    En toen had ik weer drie rode lampjes, godver.
    Kan heb geeneens meer opstarten, spel zit er nog wel in. :{

Morgen maar weer eens bellen dan..

11. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb een vreemd fenomeen de laatste tijd, mijn xbox gaat niet meer uit zonder de stekker eruit te trekken. Net even een crapy filmpje geschoten met mijn telefoon.

Dit is me nu al zo'n 4 keer overkomen, heel vreemd. En weet ook niet eens zeker of mijn xbox nog garantie heeft ofniet (ouder dan 3 jaar denk ik). Moet maar voor een Elite gaan vrees ik. Zou wel fijn zijn dat daar wel goede hardware inzit, man wat een bende.

Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  12. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dan toch eens naar je voeding kijken. Je xbox zou met welke error dan ook alsnog z'n dvd drive moeten kunnen uitwerpen, tenzij de voeding niet genoeg levert.

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Na een paar keer proberen kreeg ik hem wel zover.
    Spel is er dus inmiddels uit. :)

Hopen dat ik nog garantie heb.

14. nagelschip

nagelschip Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Wij spelen reeds op onze tweede Xbox 360 (De eerste keer defect moederboard), en hebben opnieuw een probleem:

Bij het spelen van een spel ( Halo 3 ) doet de console vreemd en loopt na een paar minuten (of zelfs seconden) vast. Geeft of een zwart scherm, of een paars scherm met witte strepen, of een beeld met vage vierkantjes. Elke keer iets anders, maar doet in ieder geval dan helemaal niets meer.

Kent iemand dit probleem? Valt dit op te lossen? Of is ook deze console verneukt?

Dankje en groeten,
    Rowan.

15. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb na 1,5 week mijn xbox weer terug just in time voor de grote games die komen. Ze hebben mijn moederboard vervangen en ook mijn drive met de nieuwe Lite-On. Voorheen had ik een lawaaierige Toshiba samsung, mijn xbox is btw van juni 2006. Maar wat zijn de voordelen van mijn nieuwe drive, los van het feit dat hij ietjes stiller is? En wat zijn de voordelen van een nieuw motherboard?

16. Metalfreak

Metalfreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nu helaas geen beeld meer op mijn Xbox... Heel soms als je geluk hebt krijg je nog beeld, maar als het dan verschijnt is het van slechte kwaliteit, kleuren lopen niet meer in elkaar over en het knippert paarsachtig. Op de normale bijgeleverde analoge kabel krijg ik helemaal geen beeld meer.

Ik heb gelukkig nog garantie, maar als ik 'm nu via UPS moet laten opsturen, hoe gaat dat? Zij komen die dan halen? Wordt lastig aangezien ik elke dag moet werken en niet voor 18:00 thuis ben...

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik kan je niet direct helpen hoor, maar weet je 100% zeker dat het een defect is? Heb je goed gekeken of alle kabels goed zijn aangesloten, of het aan de tv of aan de console ligt?

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Onze 360 heeft één keer, vrij snel, een ROD gehad maar dat loste zichzelf weer op.. Maar nu is ie er weer sinds gisteren en ik weet niet wat ik er mee moet. 1,3 en 4 lichten rood op, de code die ik krijg (zoals in de startpost aangegeven) is 0020. Die is nog niet bekend blijkbaar, ook de HDD eruit halen en weer terugstoppen heeft geen zin. Ik hoop dat iemand nog suggesties heeft.. Alvast bedankt

Edit/Ik heb een beetje meer gelezen over deze code en het lijkt erop dat als de kleine dingen die je zelf kunt doen (resetten etc) niet werken dat je gewoon een X-Wrap (?) reparatie moet laten doen. Er staan wat filmpjes op youtube hoe het moet, maar voor 50E ofzo laat ik het liever doen.. Iemand daar nog tips/adressen voor als ik het zelf niet kan regelen?

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Heb ik vandaag mijn 360 terug gehaald vanuit maastricht (mn kamer). Krijg ik na 5 min the Ring of Death. Hij start dus helemaal niet meer op. Drie ledjes van het rondje knippere rood. Dus dat betekent dat ik dan toch garantie heb vanwege de drie jaars regeling van the RoD? En het opsturen staat niet beschreven bij de beginpost. Maar wordt de 360 opgehaald door Microsoft zelf of hoe gaat dat in werking?

Groeten,
    Joep

20. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon contact opnemen met Microsoft Xbox support (zie xbox.nl). Je zult versteld zijn hoe klantvriendelijk men is. Niet geschoten, altijd mis. Geldt ook voor jou Pindakaas.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina