1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello,

    Hebben meer mensen last van freezes in combinatie met Brothers in Arms : HH ?
    Ik probeer het spel te spelen op m'n xbox die al twee keer is vervangen ( twee keer een RROD) maar na een minuut of 5, 10 soms een halfuurtje blijft het spel hangen.

    Dit gebeurd trouwens alleen bij Brothers in Arms en Gears of War. Een spel als Halo 3 kan wel uren gespeeld worden. Zal wel weer een RROD aan zitten te komen :mad:
     
  2. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg net positief bericht van ms:
    Device shipped to customer - Your console has been repaired or replaced. We are shipping it back to you.

    Jammer genoeg is het weekend dus moet ik alsnog tot volgende week wachten...
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb nu de doos in orde gemaakt dus hopen dat de UPS snel komt. De 27ste van oktober ga ik een week op vakantie en rond die tijd zal hij wel komen. Hoe doen ze dat. 2 keer langskomen en daarna ophalen bij het postkantoor neem ik aan?
     
  4. ulas1905

    ulas1905 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

    ik heb 2jaar geleden een xbox gekocht (2dehands), maar helaas heeft het nu RROD. Ik ben daarom ff naar xbox.com gegaan en heb mijn xbox ingeschreven en het blijkt nu dat ik nog 1 maand garantie heb. Ik heb geen bon ook geen doos, heb ik nog steeds garantie ? ? En kan ik mijn xbox laten repareren zonder problemen door microsoft ?
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met de RROD heb je 3 jaar garantie. Is het een release xbox? En zolang de zegel maar intact is. De bon heb je verder niet nodig en als de xbox is geregistreerd dan zou je zonder problemen de xbox kunnen opsturen. Gewoon even de helpdesk bellen en zij helpen je dan verder.
     
  6. ulas1905

    ulas1905 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je snelle reactie\o/
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mijn xbox werd ook terug gebracht met UPS terwijl ik op vakantie was, ze waren bij mij 3x geweest en hebben hem daarna bij de buren achter gelaten.
     
  8. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je ook alweer doen als je de ring of death hebt precies?
     
  9. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bellen naar Microsoft, zeggen dat je de ring of death hebt. En dan krijg je verder te horen wat je moet doen. ;)
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we dan de roddel starten dat de Cod 5 beta je xbox kapot maakt? Ik heb nog nooit iets met m'n xbox gehad, en heb nu precies hetzelfde verhaal wat jij nu verteld.

    Kan ik vandaag eigenlijk nog regelen dat er morgen iemand m'n xbox op komt halen?
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Thnx :)

    Jup. Op zondag kan je ook gewoon ms bellen: Klik. Wel bizar dat jij dan precies hetzelfde hebt. De mijne moest sowieso nog eens kapot, alleen niet nu!, maar met de beta deed hij echt heel vreemd.
     
  12. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja en toen hield mijn 4e xbox er vanmorgen mee op...
    Deze heeft 't een jaar gedaan wat op zich al stukken beter was dan de vorige 3...

    Ook ik heb de COD5 beta de laatste dagen veel gespeeld. Zou er een verband bestaan?
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In de COD5 topic wordt aangegeven dat dit een bekend probleem is op de COD site. Zou wel erg apart zijn maar dit is anders wel heel toevallig :x
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel heel raar zijn, ROD komt toch doordat het apparaat te warm wordt? De beta speel je gewoon van je HD, de dvd drive hoeft niet eens te draaien en dus zou je xbox ook niet echt op z'n warmst zijn zeg maar.

    Heb net gebeld, ik hoop wel dat alles afgehandeld/gefixt kan worden voordat Gears 2 uit is.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    RROD kan erg veel oorzaken hebben, tientallen errors kunnen een RROD veroorzaken ;)
     
  16. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    De startpost lezen :).
     
  17. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Vandaag Saint's row 2 aan het spelen, wanneer plotseling na een missie, allemaal zwarte tekens/zwarte verticale strepen in beeld komen. En het vage is, dat die strepen alleen in beeld komen als ik het spel speel, want in het pauzemenu en het hoofdmenu zijn die strepen niet zichtbaar (ook niet wanneer het spel opstart).
    Ik dacht dat dit alleen een probleem kon zijn bij Saint's row 2, maar ook diezelfde strepen in beeld bij SW:the force unleashed. GTA 4 ook geprobeerd en daarbij hetzelfde probleem (bij opstarten en in de menu's geen strepen, maar tijdens het spelen zelf wel). Spider-man 3 en Halo 3 ook geprobeerd, maar die hadden geen zwarte strepen, maar gewoon verticale strepen die duidelijk zichtbaar zijn. Daarnaast ook enkele arcade games geprobeerd, maar die hadden er ook last van (aegis wing, Feeding frenzy 2(deze had heel erg vertroebeld water)).

    Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik heb al een tijdje last van de cd-lade, die wanneer ik hem sluit,(af en toe) begint te knipperen en open wil, maar dan niet open gaat. Maar dit zou ook kunnen liggen aan de xbox360 zelf (harde schijf of videokaart?).
    De televisie zelf heeft verder niets, als ik gewoon televisie kijk.
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, kleine vraag.

    Ik heb net Saints Row van iemand gekocht, en kenelijk is hij gevallen (helemaal aan de rand)
    Kan dit later in de game effect hebben. (vastlopers of dat hij het niet kan lezen)
    Als hij opstart maakt hij wel rare geluidjes.

    Ik heb het spel nog niet betaal dus wat raden jullie aan, een andere zoeken of niet?


    Edit: N/m hij geeft al disk error aan.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ik heb nu al 4 berichten van Friends gehad dat ze een RRoD hebben na het spelen van SR2 en de CoD5 Beta. Beetje vreemd en nu is het de vraag welke van de 2 de oorzaak is. Zelf heb ik geen van beide, maar het is volgens mij ook beter om er vanaf te blijven aangezien een van 2 toch echt wel de oorzaak moet zijn. Beetje jammer! |:-
     
  20. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    @Chillco
    Die zwarte strepen kunnen inderdaad komen door de videokaart,maar het kan ook komen omdat de cd drive de data allemaal niet meer goed inleest. In iedergeval als de cd lade niet meer goed open gaat etc moet je gewoon microsoft bellen ,want dat gaat alleen maar van kwaad naar erger. Dat heb ik toen de tijd ook gedaan en heb toen er geen last meer van gehad. Wat betreft dat probleem met die strepen als het bij ieder game voorkomt netzoals bij arcade games zoals je al zegt hierboven zal de GPU ook wel ze langste tijd hebben gehad.

    @iedereen
    Ik weet niet ,maar ik heb sinds mijn reparatie in mei afgelopen jaar nooit meer een vast loper of unreadable disc error gehad en gisteren tijdens saints row 2 freezde hij en moest ik hem aan en uitzetten. Dus tja ik weet het niet. Maar wat lethal al zei en wat mij ook is opgevallen is dat echt een stuk of 5 van mijn vrienden ook een rrod hebben gekregen ,dus is het allemaal wel erg verdacht.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina