1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vorige week woensdag is mijn 360 opgehaald.
    Krijg ik vandaag "al" een mailtje dat hij aangekomen is..

Kan ook de status niet bekijken omdat hij zegt dat er niks geregistreerd staat. 8)
    Hoop eigenlijk wel dat ik hem deze week terug krijg.

2. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik heb ve vriend een launch core 360 gekregen (welke al vaker kapot is gegaan, hij heeft nu een arcade) en de MFR is van 16-10-2005. Ik ga er vanuit dat er toch nog garantie op dat ding zit, in NL kon je 360 toch pas kopen vanaf dec-2005?

Ik ga morgen vanuit mijn werk even bellen met microsoft, maar wat heb ik nog eens nodig qua serienrs etc? ik kan het in de 1ste post zo snel niet vinden, dus kan iemand even helpen ?
    Toevallig heb ik voor hem in de dash nog kunnen kijken naar console id + serienr (?) ivm die memcard/hdd actie. Paar minuten daarna kwam de RROD dus (gewoon in de dash gebeurde het dus). Anyway, ik mag de 360 houden aangezien hij al een arcade heeft en geen zin heeft in het gedoe met microsoft/ups.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Garantie heb ik nog tot 02-12-2008

4. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde als jij cookie... Staat ook dat zending niet kan worden afgeleverd. Heb gebeld naar microsoft maar moet geen probleem zijn aangezien in hun systeem staat dat die zending niet wordt teruggestuurd.

5. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb precies hetzelfde alleen heb ik wel een berichtje van xbox.com gekregen dat die word teruggestuurd omdat die is gemaakt.
    Hebben jullie dat mailtje niet?:confused:

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nope. Hoe lang duurde het voordat je die mail kreeg?

7. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Na 14 dagen is Xbox vandaag teruggekeerd.
    Vorige was gemaakt in 2006, deze op 11/08/2008! Ze hebben me een nieuwe gegeven denk ik.

8. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er stond dus eerst dat die naar mij werd teruggezonden omdat er iets fout was ofzo...dus ik dacht echt Wtf, maar na iets meer dan een week kreeg ik ineens een mailtje van xbox.com dat ze mn xbox hadden ontvangen en drie uur later was die al gerepareerd(dat was vrijdag btw).
    Maar nu heb ik mn xbox helaas nog steeds niet terug:confused:

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Heb je een idee waar dit vandaan komt? Het kan namelijk van de DVD-Rom Drive komen, maar dat is dus alleen tijdens het spelen van een game. Verder kan het eigenlijk alleen van de ventilators komen of de voeding. De HDD is ook nog een optie, maar die kun je dan wel weggooien als het zo'n pokkeherrie maakt. Maar goed, luister even goed waar het vandaan komt. Ik gok een kapotte ventilator en ik ben bang dat je toch echt de helpdesk moet gaan bellen als je het gefixt wilt hebben. Suc6! ;)

10. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Nee, heb geen mailtje gehad. Er is ook nog niets veranderd op ups bij tracking... Ben zeer benieuwd, kan Fable 2 in ieder geval wel schudden komende vrijdag :'-(

Edit: Heb net bericht gehad dat het servicecentrum m'n xbox heeft ontvangen!

Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Check de vorige paar posts ;)

Status is bij mij sinds gistermorgen niet meer veranderd.

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okey dan er si gelukkig dan niet veel aan het handje, ik kan maar beter niet naar de status kijken dat maakt mij alleen maar nog gekker :9

14. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag heren en damens.
    Mijn headset is stuk, covert de garantie dat ook?

Mvg

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even MS bellen, je kan waarschijnlijk een nieuwe krijgen.

16. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker is dat, afgelopen zondag RROD gehad, MS gebeld, keurig te woord gestaan en omdat het de 4e keer was dat deze xbox overleed en mijn andere xbox al 2x is overleden (ik heb er 2) vonden ze dat hier een spoed van gemaakt moest worden. E.e.a. zou dan versneld worden afgehandeld.

UPS zou met een doos langskomen en de console zou met voorrang worden gerepareerd c.q. worden vervangen.

Het is nu woensdag en ik heb nog steeds niemand van UPS gezien. Volgens mij is de normale procedure dus sneller....

Anyway, maar weer eens bellen met MS.

17. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Vandaag de mail voor UPS gekregen om een afspraak te maken voor het ophalen van mijn x360.
    Nou wil ik uit de mail mijn "UPS retourlabel" en "ontvangstbewijs" ophalen(die ben je toch nodig om UPS te bellen voor een afspraak?). Als ik dan de betreffende links aanklik, krijg ik de volgende foutmelding:
    "Error: Unable to retrieve the UPS Label information. Please check the retrieval link. ( Error Code: 0 ) "

Moet ik nu weer met MS bellen voor een nieuwe of kan ik die labels op een andere manier krijgen?

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je ze al geprint hebt, kun je die nog gebruiken. Heb je ze nog niet geprint, tja, dan moet je weer MS bellen.

19. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor je antwoord:thumbs:.
    Dat is het hem juist. Ik kan ze niet printen, omdat, als ik bv. dat retourlabel wil ophalen, ik die error krijg.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Jeej, vandaag een mailtje gehad dat me 360 opgestuurd is.
    Hopelijk dan hij morgen of vrijdag binnen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina