1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die dus morgen komt waarschijnlijk ?

    Weet er iemand hier iets meer van want dan hoef ik namelijk niet heel de dag thuis te blijven morgen.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  2. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is inmiddels onderweg naar Frankfurt.
    Ik heb vandaag een nieuwe Elite binnen gekregen }:]
    0835 betekent week 35 2008 toch?
    Hij is in elk geval een flink stuk stiller dan die ik had!

    Zodra de andere terug is van reparatie gaat ie meteen marktplaats op.

    Arjan
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nou hij is echt dood van mij nu. Zal Microsoft wel even bellen, of +31 202036606 als je mobiel belt. Wil met mobiel bellen, dan moet ik die die 31 niet intoetsen toch of wel. Thanks.

    Zal ze ook meteen vragen of ik weer compensatie krijg! :)

    Edit:
    Nu doet hij het weer, waarom blijft hij niet gewoon een RROD. Maakt niet veel uit toch, ik kan hem beter gewoon nu opsturen ?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik gebruikte altijd precies het nummer zoals het staat aangegeven.
    Dus ook inclusief die +. Weet ik zeker dat ik het goede nummer heb. :+

    Ik zal aan je denken als ik straks Fable En Far Cry ben het spelen. ;)
     
  5. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je laat hem flink opwarmen door o.a. heel lang gears of war te spelen achter elkaar en hem in een dichte kast zetten of die luchtgaten helemaal bedekken. Wel een beetje zielig voor je xbox360 maar het moet dan maar zo he, liever een snelle dood dan een langzame en pijnlijke :9.
     
  6. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb na 11 dagen mijn xbox terug gekregen. Een hele nieuwe. Maar nu tilde ik hem op en hoorde wat rammelen in die xbox. Net of er iets los zit, is dat normaal?
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    De 360 rammelt altijd, raar ding. Maar met zekerheid durf ik niks te zeggen.

    Trouwens, die van mij is niet echt dood. Net zat ik gewoon een potje FIFA te spelen, daarna freezde hij weer. Deed hem uit en aan en toen gaf hij een RROD, doe ik hem 5 minuten later aan en dan doet hij het weer. Zou ik hem zo ook gewoon kunnen verzenden ? Lijkt mij wel toch ?
     
  8. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet ik of ze een falcon erin hebben gezet in mijn xbox360 van 2006 ?
     
  9. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle xboxen rammelen, althans alle die ik heb gehad, en dat zijn er inmiddels 7. De 8e is vandaag verzonden en die zal ook wel rammelen.

    (P.S. Ik heb er twee, een met 4x een RROD, de andere met een krassende DVD drive en vervolgens ook een RROD)
     
  10. Gsi_trappertje

    Gsi_trappertje Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ok wel ik lees al een hele tijd dit topic en forum en ben dus nu net voor dit bericht maar lid geworden ik heb ook problemen gehad met mijn xbox na 2 jaar dienst en was hem 9 dagen kwijt ik ben zeer te spreken over de help desk en ms daar ik dus nu 2 weken een elite maar heb gekocht en ik belde voor de migratie kabel en deze had ik binnen 1 week


    ik gebruik deze post ook maar gelijk om te zeggen dat ik dus gsi_trappertje ben en ook zo heet op live ben nu 35 jaar oud(i refuse to grow up) en heb vrouw en 2 boys van 11 en 15 en eigenlijk ook op zoek ben naar friends list invulling met gelijk gestemde gamers ik hou van slap ouwehoeren maar ook van zwaar en serieus gamen soms ben ik elke dag online en soms dagen niet

    o en moderators ik mis sectie voor nieuwkomers om zich voor te stellen ;)
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  12. Gsi_trappertje

    Gsi_trappertje Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    wel thx das snel maar de gamers hoeven niet speciaal richting mijn leeftijd te zijn maar gewoon een beetje gelijk gestemd das nl iets wat ik wel een beetje zoek en mis gewoon een "vrienden game club" maar goed dit is off topic hier *)
     
  13. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die een xbox360 terug heeft gehad van 2006 en weet of er een falcon chip in zit ?

    Ik heb net MS gebeld en ze zeggen dat alles nieuw is van binnen en dat alleen de buitenkant oud is. Dus ik denk wel dat die falcon chip er gewoon in zit :).
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik wil Microsoft bellen, maar ik doe wat verkeerd. Ik bel met mobiel. Eerst 31 202036606, is niet in gebruik en daarna 202036606 gedaan maar die is ook niet in gebruik. Zal wel wat verkeerds doen. 8)
     
  15. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    --------------------------------------------------------------------------------

    Hallo mensen, mijn Xbox 360 maakt een extreem raar geluid als ik aan het gamen ben een soort van: GRRRRRRRRR ofzo het lijkt of me disc die erin zit helemaal verkracht wordt serious. ik weet werkelijk waar niet wat het is. maar het beperkt me wel het is irritant, het overtreft het geluid van de game en ik krijg er hoofdpijn van. natuurlijk weet ik dat een Xbox 360 van nature al veel geluid maakt maar dit is het echt extreem, want ik game al meer dan 3 jaar op de 360 en dit heb ik nog nooit meegemaakt. heeft iemand wellicht een idee ?

    Ps: m,n huidige Xbox 360 is er wel eentje die al eens kapot is geweest maar daarna weer gemaakt is misschien kan m,n huidige probleem daarin gelinkt zijn ?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt hij ook krassen op de CD?
     
  17. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik niet weten zal dat eens checken. maar heb je enig idee wat het probleem zou kunnen zijn ?

    Ik vind het echt kut ben net verslaafd aan Fallout 3 en dan gebeurt deze kutzooi.

    Edit: heb net gekeken en hij maakt geen krassen op de CD.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het was 0031202036606, misschien handig om in de startpost te zetten, had er vorige keer ook al problemen mee toen ik ze moest bellen. :+

    Gebeld, was zo klaar. Alles is bekend bij me, vaste klant. :lol: Doos wordt gestuurd, Maandag of Dinsdag binnen en dan neemt UPS hem meteen mee. Ik sta in de spoedafdeling ofzo, maar dat neem ik maar met een korreltje zout. Zie wel wanneer hij weer binnen is. :+

    Moet er wel om lachen eigenlijk, wat een timing. Al baal ik er wel van, heb die boxart en boekjes van Fable 2 en Far Cry 2 nu wel helemaal doorgelezen. :+
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zei toch dat je die '+' wel moest invoeren! 8)
    Die plus staat voor 00.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tja, hoe moet ik weten dat die + voor 00 staat :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina