1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Hij maakt alleen het geluid als er een game inzit en je aan het spelen bent?
    Als dat zo is dan kan het je drive zijn. Die niet helemaal recht meer zit ofzo.

btw hoe heb je je xbox staan rechtop of ligt die?

2. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vooral als er een game inzit en ik aan het spelen ben, en m,n xbox 360 ligt gewoon. en als het aan m,n drive ligt wat valt er dan aan te doen ?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan zal ik toch even MS opbellen. En dan moet je hem waarschijnlijk op gaan sturen.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm, krijg net mijn labels binnen via Email. Maar die vrouw zei dat UPS ze al meenam met de doos die ze ook zouden brengen, nouja zal ze wel alvast uit printen en dan kijk ik wel wat er zal gebeuren.

5. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou me ook weer klaar voor een volgende. Donderdag was ik online GTA: IV aan het doen. En was denXbox 360' disc drive aan het laden en stopt die ineens, even later opnieuw laden en weer stoppen. Heb ik met eeste Xbox 360 gehad en was die na een maandje kapot. Ik moet wel zeggen gisteren uitgeblazen met een compressor en hij doet doet het niet meer. :p

6. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is de 30e oktober rond 7 uur 's ochtends afgeleverd in M0frika, wanner kan ik hem hier weer bij mijn tv'tje neerzetten?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het duurt meestal tussen de 1 a 2 weken. Dus reken maar uit. ;)

8. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ? is mijn probleem in de ogen van Microsoft erg genoeg om mij een nieuwe Xbox 360 te geven ? ik dacht dat, dat alleen het geval was bij een Xbox die voor 100% niet meer functioneerde. mijn Xbox 360 heeft een grote beperking maar functioneert nog wel. hoe zit dat precies ?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat weet ik niet, daarom kan je het best even MS opbellen, en even kijken wat zei zeggen. Want je xbox doet niet normaal. :)

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hai!

Dit is wel heel erg snel he...

Kan nooit goed zijn als ik hier lees dat het soms wel 2 tot 3 weken duurt. Maargoed ze zullen dan vast een nieuwe sturen!

11. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Toenstraks dit gepost bij Far Cry 2 topic, maar het schijnt niet aan het spel te liggen.... (?)

''Ik weet niet of ik de enige ben, maar na een tijdje bezig geweest te zijn met de level editor, kwamen er na een tijdje hindelijke flikkerende diagionale '' 3d dimensionale'' strepen op mn beeld, in het bijzonder als er veel op het scherm is. Van alles geprobeerd in het spel, console gereset, maar als ik nu Far Cry 2 speel, zie ik continu van die strepen op het beeld lopen, wat mn plezier totaal verpest..... Iemand anders hier ook al last van ?''

Er werd al gezegd dat het misschien aan de grafische kaart ligt. Wel balen want ik heb net een nieuwe van Microsoft gekregen, toen de andere van mij een ROD melding gaf...
    Iemand die me misschien kan helpen / uitleggen ?
    Alvast bedankt

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Strepen door je beeld is nooit goed, kan je videokaart zijn en dat lijkt mij ook zo. Zoals ik zei, kan je er misschien foto's van maken, en is het ook zo bij andere games ?

13. PsychoBoyJack

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb geprobeerd foto s te maken, maar aangezien het hier dan gaat om zwarte en witte lijnen die een fractie van een seconde te zien zijn, wil dat niet echt goed lukken. Na langer spelen word het effect heftiger en nemen de strepen toe. Bij andere games die ik even heb kunnen proberen ( dead space, CoD 5 beta) had ik er schijnbaar geen last van, maar bij Dirt viel het gelijk weer op.
    Maar is er dan verder ook niemand hier die een soort gelijk probleem met zn 360 heeft gehad?
    Ik las na ff googlen ook dat het wellicht aan mn component kabel kan liggen...

Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup heb ik ook gehad, begon weinig maar uiteindelijk was alles onder, niet veel later was mijn 360 kapot. Videokaart is gewoon stuk.

15. PsychoBoyJack

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, maandag maar (weer) even bellen met Microsoft, in ieder geval bedankt Fiasco!

16. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me nou echt eens af hoeveel % van alle 360's er nou wel eens stuk zijn gegaan... Die van mij in ieder geval al 2 keer in 2/2,5 jaar tijd. Wat mij trouwens wel opviel is dat het de 1e keer 4 weken duurde (en toen kreeg ik een nieuwe) en nou maar 1 weekje (en nu is hij gerepareerd) :) Moet wel zeggen dat het lawaai nog bijna erger is dan eerst... Misschien moet ik de Xbox (nog) meer luchtruimte geven ofzo, want dit verpest soms wel een beetje het geluid van games;)
    De garantie is trouwens wel keurig, maar dat mag dan ook wel

Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  17. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xbox 360 heeft sinds gisteren ook de RROD. Dus ik heb alle kabeltjes eruit gehaald en er weer in gedaan en huppa, hij deed het weer. Vandaag zet ik hem aan en weer de RROD. Dus ik weer alle stekkertjes eruit en erin en hij doet het weer. Met die foutcode heb ik 0103, heeft iemand hier ervaring mee?

18. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen bellen naar de support. Want dat is erg vaag.

19. PsychoBoyJack

Leuk Bevonden:
    4
    Dat kan vandaag toch ook gewoon...? Tenminste dat staat in de startpost.

20. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    ja vandaag kan ook nog, moet denk ik nog lukken dat je dan morgen UPS je pakketje kan laten ophalen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina