1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    moest ik ook hoor:thumbs:
    + ze repareren niet eens (direct)je eigen xbox, je krijgt gewoon een andere xbox terug die al gerepareerd is.
     
  2. IntenSePinda

    IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen mijn Xbox meegegeven, moest van dat mannetje alles eraf halen(persoon van de xbox service lijn), geen spel, geen kabels, maar ik had het zelf in een doos gezet, maar die UPS bezorger had ook een doos van Microsoft, en toen had die gewoon zo een sticker op mijn doos geplakt, en de mijne meegenomen, in dat doos van Microsoft stond er ook zo een kleine kartonnen doosje erbij dat me kabels erin moesten, maar de UPS bezorger was al weg, maarja dat persoon aan de lijn van de service lijn die zei dat ik alles eruit/eraf moest halen.. dus ja..Ik had ook mn faceplate eraf gehaald maar bij andere mensen op verschillende forums moest dat er gwn opblijven :-$ agh ja ik zie wel wat ze doen, btw er staat nu op de XBOX website dat het op actie 3 is, dat ze het al hebben ontvangen, en op UPS staat al 2/3 dagen dat me xbox al is afgeleverd.. (zelfde status)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij u zetten ze nog te minsten dat ze hem hebben ontvangen. Mijn Xbox 360 is er 2 dagen en nog altijd status 2. Hmm alles zalwel inorde komen hoor. Wie weet hangt er een faceplate aan. Dan heb je een extratje :D
     
  4. IntenSePinda

    IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ''U'' lol.. 2 dagen? dan hoef je niks te vrezen denk ik, het zal de volgende dagen(2 dagen ong) waarschijnelijk wel veranderen.. pff dan maar ff GTA'en op me ps3.
     
  5. nagelschip

    nagelschip Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, omdat de Xbox 360 van mijn broertje stuk is ben ik alles voor hem aan het regelen.
    Inmiddels is de Xbox vandaag opgehaald door UPS en opgestuurd naar Duitsland.
    Nu wil ik graag de status checken op de Xbox site, alleen krijg ik de fout:

    Geen serviceaanvragen gevonden. Voer je informatie opnieuw in of meld je aan bij Device Service Home om alle herstelaanvragen te bekijken.

    Duurt het even voordat de website mijn aanvraag heeft verwerkt?
    Ik gebruik als serviceaanvraagnummer gewoon mijn referentienummer dat ik per telefoon doorkreeg. Klopt, toch?
     
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom ;) ,

    Het zou moeten werken de serviceaanvraagnummer. Maar het is mogenlijk dat je een getal verkeerd hebt verstaan. Ik zou eventueel bellen als je echt de status wil weten. Je kan ook zien via de tracking code die je op label van UPS kijken of je Xbox 360 al aangekomen is in Duitsland.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die service op Xbox.com werkt niet helemaal lekker. Bij de een werkt het wel, bij de ander zo nu en dan en bij de ander helemaal niet. Je kan het blijven proberen, maar je kan sowieso de status checken met het UPS-trackingnummer op de website van UPS en anders kan de helpdesk van Microsoft je altijd nog helpen met een update van de status. Suc6! ;)
     
  8. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey...

    Me xbox is gister kapot gegaan , kreeg eerst vlekken en nu helemaal geen beeld meer. Ik heb onderhand al het label en het bewijs via email uitgeprint. Alleen hoe krijg ik die doos dan? Zodra ik de doos heb stop ik hem daar in en plak ik het erop en laat ik het de UPS ophalen. Alleen die doos, hoe kom ik eraan?
     
  9. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    via UPS krijg je als het goed is de doos, op dat label staat een tracking nummer vul dat in bij www.ups.com en je kan zien of de doos onderweg is...zo was het bij mij in ieder geval wel, kreeg het tracking nummer van de doos al te horen op het moment dat ik belde dat mijn x doos stuk was ....

    oh ja mijn status op xbox website nog steeds op 2, (wachten daar op komst van mijn x-doos..haha is er al 3 dagen nu)
     
  10. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0

    net effe gekeken op de xbox website en jawel status van mijn ingezonden x-doos staat nu op 3 ofterwijl : ze hebben mijn x-doos ontvangen in het servicecentrum !!!! whoeha !! yeah !! _O_ voor UPS & MS ! :thumbs:
     
  11. Jessin W

    Jessin W fuck xbox

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    op mijn vragen over xbox reageert niemand maar hier over wel.
    merkwaardig

    /Mod Het kan aan mij liggen. Maar ik zie je in je postgeschiedenis meer klagen ipv vragen stellen. Blijf aub ontopic :) - the Matrix
     
  12. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    de UPS is gratis?
     
  13. IntenSePinda

    IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja UPS komt het gratis ophalen en ze leveren het ook gratis terug bij je.

    Toen mijn status van 2 was overgeschakelt naar 3 (ontvangen bij repairservice) is die nu nog steeds hetzelfde.. (2 dagen lang zowat), ik zou een ander xbox krijgen en hij zit nu nog steeds ''gerepareert'' te worden, wat een stelletje eikels daarzo in duitsland.
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag was de status naar 3 gegaan en zelf nog naar 4. Hij moet nog opgehaald worden door UPS. En dan komt hij richting naar hier :) Zal waarschijnlijk maandag worden.
     
  15. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoefde toch alleen online die reparatie aantevragen , dan in een doos met het label en naar de ups bellen. Door dat label weten hun dat hij weer naar mij toe moet?
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als jij al alles heb geregeld met Microsoft, dan kun je dat label uitprinten en een afspraak maken met UPS. Vervolgens wordt het bij je opgehaald en na reparatie/vervanging wordt het weer netjes bij je bezorgd. That's it! ;)
     
  17. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja,

    Ik had het online gedaan daarom vroeg ik het even. Ik kreeg de volgende dag het label via e-mail en verder niks. Dus ik wachten en heb ik maar zelf een doos bij postkantoor gehaald en hem daar ingestopt en laten ophalen. Meer mensen die geen doos kregen van microsoft?
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor de Xbox/Xbox360 is UPS gratis.

    De kosten voor het opsturen van accessoires (Defecte HDD) moest ik zelf betalen.
     
  19. IntenSePinda

    IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg een doos, wou het niet eens had het in een oude vorige reparatie doos gezet..=) mja mocht het nieuwe doos behouden..

    En eindelijk is mijn status naar 4!!

    Apparaat verzonden naar de klant - Je console is gerepareerd of vervangen. We sturen de console naar je terug.

    Maar nog geen mail van ze ontvangen voor de trackingnummer om te kijken waar het pakket zich bevindt??
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij status van reparatie staat de tracking code. Vermits je ook vandaag status 4 hebt zoals ik zal je via ups nog niet kunnen volgen omdat ze pas morgen of zo de xbox bij reparatie center. Want code van tracking werkt nog niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina