1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IntenSePinda

IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik krijg, >>> UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw.

>_>.. verwacht het HEEL misschien morgen, zoniet, dan maandag..

2. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Zal voor maandag zijn vrees ik.

3. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    yep ook mijne volgende week terug....kan al wel zien dat ik weer een andere 360 terug krijg want serienummer is verandert.....hopelijk een recente uit 2008 !!! mijn 360 geschiedenis...

eerste 360 : (met de launch in 2005 gekocht) mfr date 2005-11-23
    tweede 360 : mfr date 2005-10-19 (ja ik kreeg een oudere terug !) :mad:
    derde 360 : mfr date 2006-02-22 (hey een nieuwere uit 2006) ;)
    vierde 360 : mfr date 2006-08-26 (yep weer nieuwer...) _O_
    vijfde 360 : hopen op een stillere en goedwerkende 360 die minimaal 3 jaar meegaat !! :confused:8)_0/

4. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lekkere service bij Microsoft, helemaal niets over te klagen!
    Precies 7 dagen heeft de reparatie geduurd en nu netjes een nieuwe moederbord en dvd drive erin gezet. Toppie!

En natuurlijk ook met dank aan UPS

5. IntenSePinda

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je een nieuwe uit 2008 krijgt..;)
    Btw; hoe zie je of je serienummer ofzo is veranderd om te weten of je een nieuwe hebt gekregen

6. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    De service is echt beter geworden. Het was al goed. Maar nu heb je wel sneller je Xbox 360 terug. Maandag zal ik mijn Xbox 360 terugkrijgen dan is het werkdag 8 of 9. Snel dus.

7. IntenSePinda

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee, ik heb net de Support lijn gebelt en die zeggen van dat ze niks aan me Xbox gerepareert hebben.. of zelfs niet hebben verwisselt.. stelletje eikels daarzo, zodra ik het heb dan stuur ik het nogmaals op heb een flinke discussie had, hoewel die mensen aan de support lijn er niks mee te maken hebben.. maar die kneuzen in Duitsland!!
    Ik bedoel, ik stuur het toch op met een reden (verschillende zelfs)

Wordt erg snel warm
    Veel vastlopers
    Rare kleuren op me tv scherm
    Disc errors

Over dat rare kleuren zoals paars en groene vlekken op me tv beeld, heb ik gekeken of alles goed in me xbox zat en zowel de scart kabel, alles klopte, heb het ook op verschillende TV's geprobeert, niks werkte!

En nu krijg ik het gewoon simpel weer terug, ik laat het echt niet hierbij, ik ga zelfs contact dan moeten opnemen met Kassa, of de media.. dit kan echt niet.. (dit was de 3e keer voor het opsturen, hierna nog een keer voor wel de 4e keer!!)

Laatst bewerkt: 18 jul 2008
  8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De fout ligt niet in Duitsland maar bij de Supportlijn , heb het zelf ook mee gemaakt.
    Als de Supportlijn niet goed de foutmelding formuleert of vergeet , dan doen ze in Duitsland namelijk niets.

Heb mijn Xbox ook 2 keer moeten opsturen.

9. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik schrijf het serienummer van mijn xbox altijd op, op de xbox website en dan op ondersteuing klikken, reperatiestatus bekijken...en daar zie je dan (mits je status 3 of 4 is ) het serienummer staan ..... ik krijg dus weer een andere....en dat zou er best eens 1 van 2008 kunnen zijn _O_

en inderdaad de service en snelheid van MS repaircentre in duitsland zijn erg vooruit-gegaan !! eerste keren duurde het 3-5 weken voordat ik een email kreeg dat ik hem terug kreeg....en dan nog een week w88 voor ik hem echt had.....

maar ja volgende week weer gamen....ben blij dat dit me niet overkomen is op het moment dat gears of war 2 voor de eerste keer in mijn drive zit....8)

10. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ook van die roze en blauwe en groene vlekken enz. Ik heb hem gewoon aangemeld via internet en is nu aangekomen in Frankfurt en me status is nog op 2. Zal mij benieuwen of ze mijne wel repareren.

11. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0

Hmm, ik heb geen serialnummer staan. Maar ik maak me nu ook wel ongerust van wegen IntenSePinda. Mijn xbox 360 had twee problemen. Eerste was RROD en tweede mijn voedingblok of stroomkabel was kapot. Want ik moest de stroomkabel (die je in de voedingsteekt) in begin van voedingblok omhoog zetten. Anders werkte de voeding niet. Als ik het zelfde voor krijg eis ik gewoon snellere service. Dat ik hem snel terug heb. Want net als bij IntenSePinda ging onze status van 2 naar 4 op 1 dag.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    had hier ook van die rare vlekken alleen bji mij lag het niet aan de xbox maar mn radio box staat direct naast mn tv, als ik die in een bepaalde hoek naast mn tv zet zijn die vlekken gewoon weg.

13. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    gisteren weer gebeld na lange tijd frustratie.

xbox maakt een teringherrie. 3de x dat hij nu voor reparatie gaat.

kreeg wel een spoedbehandeling. ze komen hem met een gratis doos ophalen.

zal mij benieuwen hoe lang t duurt.

14. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Tja daar moet je bij oppassen. Maar TV's die geen 60 Hz kunnen draaien kunnen dit ook krijgen als je op 60 Hz speelt. Ik kreeg dat toch op mijn vorige tv.

Mijn xbox 360 in aan het terugkeren. maar nu staat er dit:

Ook is mijn status uitzondering.

FRANKFURT,
    DE 18/07/2008 16:47 DE GEKOZEN SERVICE IS NIET BESCHIKBAAR VOOR HET BESTEMMINGSADRES / NIV VERLAAGD, NAAR GEADRESSEERDE VERZONDEN, GEKOZEN SERVICE NIET BESCHIKBAAR

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn xbox flipt helemaal sinds gisteren.

- Iedereen is offline
    - Alle berichten zijn verdwenen
    - Alle laatst gespeelde spelers zijn verdwenen
    - Er zijn geen achievements van iedereen te vinden
    - Ik kan geen friendinvites accepteren (96 friends)
    - Ik moet de disc er 10 keer in doen voordat hij ze vind.
    - Dan springt xbox live 10 seconden aan en doet hij het wel even.
    - Dan springt hij uit en dan test ik de connectie en geeft hij een foutmelding bij xbox live
    - Xbox live is nog een maand geldig vanaf vandaag..

Iemand ook maar een idee wat hier aan de hand is?

Morgen denk ik naar MS bellen. Of heeft hier iemand wat tips wat ik kan doen?

16. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0

Heb je cache al eens leeg gemaakt? Er is een topic van iets met vastlopers.
    Het is wel raar dat je puur online problemen hebt. En als je andere account eens pakt?

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Het zijn idd grotendeels online problemen. Behalve dat hij sinds gistere de spellen niet in een keer pakt. Cache legen heb ik idd nog niet gedaan maar ben bang dat mijn Cod 4 saves dan gewist worden of iets dergelijks.

En op mijn andere acount heb ik dezelfde problemen.

Edit:

Nu zie ik op Mygamercard.net dit:

This player has enabled Privacy Settings on their account which prevent updates to game information. Only historical data previously obtained by MyGamerCard.net can be shown.

Ik heb nooit de privacy settings erop gezet. Dit kan je toch gewoon ergens in het laatste tabblad veranderen?

18. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0

Je updates van games wordt gewist en zo. Maar je savefiles,uitbreidingen van games, filmpjes en zo blijven staan. :)

19. IntenSePinda

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen misschien wel sneller zijn, vroeger kon het wel duren tot 3/4 weken, maar man-o-man wat is die service/kwaliteit ervan slecht geworden.. ik wacht het wel af tot maandag.. (als ik het uberhaubt mag verwachten op maandag want er is nog niks bijgewerkt bij UPS..)|:-

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb iets heel raars, sinds 2 dagen moet ik voor elk spel dat ik opstart (zowel normaal spel, als arcade, als xbox original) een update installeren. En niet 1x maar gewoon echt elke keer als ik iets opstart... waar kan dit aan liggen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina