Nou nee, ik heb net de Support lijn gebelt en die zeggen van dat ze niks aan me Xbox gerepareert hebben.. of zelfs niet hebben verwisselt.. stelletje eikels daarzo, zodra ik het heb dan stuur ik het nogmaals op heb een flinke discussie had, hoewel die mensen aan de support lijn er niks mee te maken hebben.. maar die kneuzen in Duitsland!!
Ik bedoel, ik stuur het toch op met een reden (verschillende zelfs)
Wordt erg snel warm
Veel vastlopers
Rare kleuren op me tv scherm
Disc errors
Over dat rare kleuren zoals paars en groene vlekken op me tv beeld, heb ik gekeken of alles goed in me xbox zat en zowel de scart kabel, alles klopte, heb het ook op verschillende TV's geprobeert, niks werkte!
En nu krijg ik het gewoon simpel weer terug, ik laat het echt niet hierbij, ik ga zelfs contact dan moeten opnemen met Kassa, of de media.. dit kan echt niet.. (dit was de 3e keer voor het opsturen, hierna nog een keer voor wel de 4e keer!!)
Laatst bewerkt: 18 jul 2008