pfff
normaal is de klantenservice van MS erg goed, maar nu toch...
in juni was bij mij om een of andere vage reden 2x xboxlive afgeschreven.
Dus gebeld, en een hoop blabla, vervolgens werd mij beloofd dat het geld terug gestort zou worden, dit zou echter 3 maanden duren!
Maar goed in oktober nog steeds geen geld terug gehad, dus nog maar een keertje gebeld, en het zou nu binnen een week betaald worden.
Nu is het ondertussen december en heb ik nog steeds niets ontvangen, dus net maar weer eens gebeld, hebben ze het geld naar een verkeerd credit card nummer overgemaakt
.
Nu moet ik zelf maar de creditcard maatschappij bellen, en dan ervoor zorgen dat het geld alsnog bij mij terecht komt. De vrouw die ik ook vandaag bij de klantenservice aan de telefoon had, was ook totaal niet behulpzaam, en het kwam er echt op neer van: het is je eigen probleem, zoek het zelf maar uit.
Tegen het einde had ik het echt gehad met die vrouw, dus vroeg ik of ik een klacht kon indienen, maar nee ze verteld mij dat dat niet mogelijk is
. Er is geen klachtenservice, en ze heeft ook geen baas, oid die ik zou kunnen bellen om een klacht in te dienen.
Maargoed net even gegoogled, en het lijkt erop dat ze daar inderdaad geen klachtenservice hebben.
Weet iemand hoe ik een klacht kan indienen, over de gang van zaken?
Klik om te vergroten...