1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet.

    Ik heb de verzendcodes aangevraagd om mijn email adres. Maar ik had me referentie code ff op me laptop ingetypt maar ben het vergeten op te slaan. Is dit erg?:eek:
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet niet of het echt een probleem is maar ze vragen het wel altijd als je ze opbelt.
     
  3. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net een mailtje daar stond mijn nummer ook in. Kreeg net een mailtje met 3 mogelijkheden i.v.m. die sticker maar ik heb me optie al doorgegeven via de telefoon. Nu maar wachten op die sticker.
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo.. dit is mijn 9e of 10e xbox, net een elite gekocht van het zomer maar ik krijg toch alweer een error.

    E74... ik kreeg in een keer allemaal rare groene en paarse vlakken in mijn beeld, vreemd genoeg NIET op mijn blade.. ik zat net in de friends list te browsen, en die gaf geen rare beelden, alleen alles op de achtergrond wel.

    Nou krijg ik 1 rood vlakje, rechtsonder dus.

    Als ik mijn HDMI kabel eruit trek, geeft hij GEEN foutmelding.. maar zodra ik hem er weer in doe, wel weer dezelfde foutmelding.

    Wat denken jullie, gewoon nieuwe kabel kopen? of wordt dit weer enkeltje duitsland voor mijn gloednieuwe elite?

    EDIT:

    laat maar.. ook met een component HDMI kabel geeft hij dezelfde error, het ligt dus niet aan de kabels, het zit hem in de xbox zelf dan.
    En dat wordt weer opsturen dan, weer 2-3 week weg en al nummertje 10 heb ik net even opgezocht.. gaat lekker, dit was ook nog eens een 2007 model, waar je van zou verwachten dit wel wat beter zou werken.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ligt eraan dat 2007 model was zeker nog geen Falcon?
    Ze zijn er nu met die Jaspers eindelijk een beetje zeker van dat het RRoD-proof is, met name door de 65nm GPU ;)

    Over de referentiecode: dat is niet heel erg belangrijk een referentiecode is alleen om het sneller te kunnen vinden, maar mocht je nog een keer bellen en je zegt je naam en je serienummer van je xbox (wel even opschrijven voor je 'm laat ophalen!) dan hebben ze zo je aantekeningen weer gevonden.
     
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg is dit. Maar goed dat Xbox 360 3 jaar garantie heeft, een hoop goede games en een zeer goede online. Maar Microsoft kan er alleen maar van leren bij de volgende Xbox. Ik wil eigenlijk ook wel een elite. Maar mijn Xbox 360 is nog niet zo heel lang terug van reparatie. Ik heb een Falcon met nieuwe disc drive toen gekregen. En hij wordt amper warm en is stil. Dus eigenlijk zie ik geen reden om een Elite te kopen. Alleen 120 GB is wel mooi. En de kleur is ook mooi :p De huidige kleur is ook wel mooi :)
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wat mooier en je hebt een grotere schijf erbij, maar qua hardware is hij niet veel beter dus.. zo snel al een error, ik heb hem denk ik net 4 maanden. |:-
     
  8. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Xdoos was vrijdag bij de buren afgegeven. Het is mijn oude weer. Naast de e74 error opgelost (ze hebben wat aan het moederbord geknutseld ;) ) ook nog een nieuwe dvd-drive d'r in gestopt. Gaf de laatste tijd wat problemen met openen maar was niet echt een probleem.
    Online (wireless) gaf weer wat problemen maar vandaag dus weer full operational. Benieuwd voor hoe lang...
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik hoop dat ik hem morgen terug krijg. Ook al is die net meer dan een week weg, ik mis hem toch wel :+ nu al die games hier liggen! Hij is nu nog in Herne dus dan hoop ik dat die er morgen via Apeldoorn weer hier is!
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Is er trouwens ook een manier om te checken wanneer de garantie van jouw Xbox is afgelopen, aangezien ik die van mij al +/- 3 jaar heb zonder kapot te gaan.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wanneer heb je hem gekocht? Vanaf dan + 3 jaar en dan is de garantie afgelopen. Dat is dan op RROD. Anders + 2 jaar voor de rest ;)
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt hem wel op de site checken, bij Reparatiestatus ;)
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de 3 jaar 10! xboxen verslijt of je krijgt elke keer de zelfde foutcode's zou het dan niet een idee zijn om de xbox eens ergens anders neer te zetten? een andere tv proberen?

    Misschien heb je wel een plek waar die zijn warmte niet goed kwijt kan bijvoorbeeld.

    Niet dat ik je wil bestempelen als onkundig of zo hoor maar zoveel toeval geloof ik persoonlijk niet in.
     
  14. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    ik zette mijn xbox een paar minuten geleden aan en ik zag de 3 ringen dus ik dacht oke leuk hij is kapot ook om weer de beste tijd dus toen dacht ik ik ga ff naar de error code kijken alleen hij laat helemaal geen error code zien op m;n tv scherm zou iemand me hier aub mee kunnen helpen
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit alle kabel even opnieuw aan en let er op dat je destroomkabel en de tv kabel goed aandrukt achter op de xbox
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die van mij is weer binnen. Ik heb een replacement gekregen maar hoe kon ik alweer zien van welke maand en jaar die is?
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    MFD vertelt van wanneer die is , te vinden op de sticker achter op je Xbox
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd kijk er weer gewoon overheen. ;)
    Die van mij is nu van:

    18-10-2008
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou je er weer een tijd mee moeten kunnen doen
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als die even lang meegaat als de vorige dan vind ik het prima.
    Die ging 2 jaar en 10 maanden mee. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina