1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is vanaf de release datum en die had vrijdag nog garantie.

    Ik had die stickers vrijdag avond aangevraagd maar nog niks gehad? Hoe lang duurde dit bij jullie?
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal binnen 2 a 3 uur in je mailbox maar kan tot max 48 uur duren op werkdagen dus uiterlijk morgen middag moet je ze wel hebben
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is laatste tijd veel gedoe mee met labels krijgen via de mail, bij mij heeft het een week geduurd omdat ik ze ook steeds niet kreeg Zeepsop had dit probleem ook volgens mij. Toen hebben ze voor mij een nieuwe opdracht aangemaakt en de UPS labels laten meenemen en die had ik toen binnen 2 dagen.
     
  4. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het morgen niet verholpen is bel ik Microsoft ook wel even. Wil hem het liefst over 2 weken hebben en zo kan dat dus niet als ik maar geen labels ontvang.
     
  5. Sherman

    Sherman Guest

    Ik werd net gebeld door microsoft klantenservice; 'ja je je xbox is sowieso gemodificeerd.' ( Mijn xbox is dus NIET gemodificeerd, en ik loop nu al een maand tegen die schoften te vechten) Had ook al een officiele brief gestuurd, en na 2 weken nog steeds geen antwoord op. Ga nu dus mn rechtsbijstand er op afsturen, dus ik zeg dat zo aan de lijn, is de reactie van die sloerie: "Ja moet je doen, maar het staat bij ons zo in het systeem, en dus is het zo" Ben die slechte service van microsoft nu écht gewoon zát. De hele tijd dat gedonder met die arrogante toon, en ik kan naar mn 400 euro fluiten die ik destijds betaald heb. Wat ik wel weet: IK KOOP NOOIT MEER EEN MICROSOFT PRODUCT stelletje ...... In de kerstvakantie komt hier godverdomme een PS3.
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mij voorstellen dat je kwaad bent door de situatie maar als ik je nog 1 x zie schelden met ziekte's waaraan mensen dood gaan dan pleur ik persoonlijk van het forum af....

    verder : laat je rechtsbijstand het uitvechten , die hebben verstand van dat soort situatie's en je betaalt ze er voor....
     
  7. Sherman

    Sherman Guest

    sorry...

    Ja maar die kunnen praktisch ook niet veel meer dan ik. Ze gaan geen rechtszaak aanspannen voor één xbox. Ik ben een apart geval, en daar gaan ze verder geen kosten voor maken. Als het (pak em beet) 10000 gevallen waren geweest, hadden ze het denk ik wel gedaan. Al krijg ik een nieuwe of geld terug, ben ik nog steeds gedupeerd, omdat ik nu al meer dan een maand niet kan spelen en dat wordt waarschijnlijk nog wel meer. Ik ben het gezeik gewoon echt zat.
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Excusses geaccepteerd ;)

    Dan weet je duidelijk niet hoe rechtsbijstand werkt , juist wel dat ze voor je een rechtzaak gaan aanspannen als het zover moet komen....ze gaan eerst met Microsoft communiceren en daarbij komen ze er vaak wel uit....

    Als het echt nodig is gaan ze naar de rechter voor je....

    Dus mijn tip , leg het uit met alle data waarop jij contact heb gehad , je referentie nummer er bij , zo uitgebreid mogelijk beschrijven wat er aan de hand is van begin tot einde.....en je zal verrast zijn wat ze bereiken incl compensatie voor de "geleden schade"
     
  9. Sherman

    Sherman Guest

    Ok. :) Maar ik wil eigenlijk niks meer te maken hebben met microsoft, ben nu gewoon niet meer loyaal aan ze, als ik zie hoe ze met mij omgaan. Ik wil een PS3, en zorg dat er geen cent meer naar die pipo's heen gaat, en dan wacht ik wel even af wat er voor resultaat uit de onderhandelingen komen. Misschien staat hier over een maand ofzo wel een nieuwe 360 te koop op de bazaar... ;)
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Jup, ik heb nu dit : DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN.

    Moet ik nu tot morgen wachten of kan ik nog op de een of andere reden het vandaag krijgen, want morgen is er weer niemand thuis :mad: Ik was al helemaal blij dat ik zo kon gamen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  11. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeepsop: Ik zou UPS gewoon even bellen, zij kunnen je ongetwijfeld meer vertellen.
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoop ik voor je dat je PS3 niet stuk gaat, want de service van Sony is belabberder als die van microsoft, als ik de verhalen zo lees.
     
  13. Sherman

    Sherman Guest

    Op hoop van zegen dan maar! :b:
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb een paar opties en allemaal hebben ze geen nut. Dus ik ga maar gewoon wachten op woensdag :mad:
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm, ze kunnen hem toch ook bij je buren brengen ? Zou ze even bellen en vragen of dat kan.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Mja, op die Notice staat van wel dat je dat via internet kan doen. Daar staat niks. Dan maar even bellen!
     
  17. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Even ervaring van een vriend:
    Vorige week zaterdag (6e) kreeg ie een E74 RROD. Balen als een stekker natuurlijk, maar uiteindelijk gewoon op maandag bij een UPS depot afgeleverd. Vandaag weer teruggekregen, en tis een nieuwe (opus model geloof ik). Al met al exact een week geduurd en hij is helemaal vol lof over MS :)
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Leuk man, XBox aangekomen, moeder belt Ype, Ype blij, Ype naar huis, Ype XBox aansluiten >

    [​IMG]

    Anyway, heb via de phone ff duidelijk gemaakt dat ik het er niet compleet mee eens was. Hun respons daarop was dat ze het met spoed PROBEERDEN te behandelen, waar ik het ook niet mee eens was, dus boden ze me allemaal games aan, GoW1, Forza2, Viva Pinata, VP Trouble in Paradise of allemaal accesoires, waar je niets aan hebt. Ik heb maar gekozen voor een extra wireless controller :x.

    Ze PROBEREN hem nu dus met spoed te behandelen en ook gaan ze hem testen voor hij de deur uit gaat (He, laten we eens slim doen).

    Ik bood ze nog aan een nieuwe te halen in de winkel en de rekening door te sturen, maar na even na vragen mocht hij dat niet doen.

    Nu maar weer wachten op WEER een NIEUWE XBox (Dit was overigens ook een nieuwe).
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, dat is klote. Kan je weer een week wachten. :mad:

    Toch zal ik als ik jou was je 360 op een andere plek neerzetten, zo te zien heeft hij niet echt veel ruimte, en onze grote vliegtuigmotor houd wel van ruimte zodat hij zijn hitte kan verspreiden.
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Lijkt zo klein omdat het scherm zo groot is ;P Zit aan beide kanten ruim 5 cm en aan de achterkant ruim 10 cm.

    Anyway, mn vorige XBox heeft weken gedraait van 100 uur plus, met streaks van 15 uur plus, zonder problemen of extreme warmte. Op een kale Zaterdag avond, ging hij gewoon ineens niet meer aan.

    Nu deze XBox, die net binnen is gekomen, ik sloot hem aan en hij gaf direct 3 rode lampkes. Dus die was ook echt niet overheated. Wel zeer frustrerend!

    Anyway, ik haal morgen toch maar gewoon een nieuwe, dan maar een elite. Weet iemand toevallig waar ik op moet letten voor zo'n Jasper of Falcon chip? Zonder al te veel moeite?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina