1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hij doet 't weer :D, de harde schijf zat er niet goed in. Blijkbaar heeft dat erge invloed 8)
     
  2. elsido

    elsido Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik andere ervaring mee:'-(. Eerste keer dat mijn xbox stuk. Het was begin mei 2007 toen die kuren begon te krijgen en uiteindelijk de rrod ik gebeld 25 mei was ie opgehaald door ups en 17 juli had ik um terug. Het was die periode waarin de repair centre's in europa het zo druk hadden dat zelfs repair centre uk weigerde nog meer xboxen aan te nemen.

    PS. mijn xbox heeft nu de status ontvangen in repair centre:).
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ook ik heb vandaag een emailtje gekregen dat hij is aangekomen in het reparatiecentrum.
    Staat nu ook op xbox.com op status 3!
    Met een beetje geluk maken ze hem morgen, word die donderdag opgehaald, en vrijdag of zaterdag afgeleverd. (ja, ik mag toch wel dromen8))
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Vandaar dat ik ook zij, voor zover ik weet heb je hem tegenwoordig binnen 2 weken terug :)
    Gelukkig hebben ze nu toegegeven dat het een productiefout is en hebben ze dus gewoon de repair centre's uitgebreid.
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Mijn xbox is nu al aangekomen in Herne Boernig bij de Duitse/NL grens op de terugweg naar huis. Kan ik hem vandaag dan al verwachten ?
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    als hij al in NL is dan heb je grote kans dat hij vandaag binnenkomt
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Anders morgen wel :p
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    YES net me Xbox360 teruggekregen. Ik heb een Xbox360 van 14-10-2008 teruggekregen en hij is super super stil. Heb ik er toevallig 1 gekregen met een nieuwere chip ofzo. Er zit wel een BenQ dvd drive erin
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  9. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag mijn Xbox ontvangen. Ik even de xbox aansluiten, snoeren checken, druk ik op de power-button wil de xbox niet meer aan gaan? Heb dezelfde xbox teruggekregen dus het kan niet aan de voeding liggen, dacht ik zo!
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Brand het lampje op je voeding wel? (Oranje als het goed is)
     
  11. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    of juist wel, welke kleur geeft het lampje op de voeding aan?
     
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lampje geeft een geelachtige kleur aan...
     
  13. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ook als je de xbox aan probeert te zetten? zoja dan ligt het denk ik toch aan je voeding
     
  14. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de hulp probleem opgelost, na de voeding een keer uit te schakelen, startte hij dan eindelijk een keer op, alleen maakt hij wel erg veel lawaai!
    P.S: het moederbord is vernieuwd.
     
  15. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik anderen alleen maar kan meegeven die een Xbox met ROD hebben, is dat je niet te veel per dag meer moet gaan spelen, want het gevolg daarvan is dat je xbox 360 oververhit raakt, deze oververhitting kan uiteindelijk zorgen voor hardwareproblemen ( er zou zelfs wat smelten waardoor je xbox niet meer optimaal presteert).

    Verder veel gameplezier gewenst!!!
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Kreeg gisteren een emailtje dat hij in 't repair centre was gekomen.
    Krijg echter nu een email, met precies dezelfde inhoud.:confused:


    EDIT: Ik dus nu kijken bij mijn 'reparatiestatus' op xbox.com , en staat die nu opeens op status 4!
    Wat klopt er dan precies niet, of zal ik nog een email krijgen met de melding dat hij is teruggezonden?

    Wat ik overigens niet snap. Mijn xbox is vrijdag opgestuurd geworden, maandag afgeleverd, dinsdag in repair centre gekomen, en nu alweer klaar?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen aandacht aan die mailtjes besteden. Ik kreeg een mail waarin stond dat die weer onderweg naar huis was. Maar ik had hem al een week.
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, daar heb ik me de 1ste keer dat ik hem opstuurde, (vorig jaar) al genoeg aan zitten ergeren, toen is er ook heel veel misgegaan.

    Maar neem toch aan dat xbox.com, met hun statussen, wel klopt?
    Als zij er neer zetten ' Apparaat verzonden naar de klant ' , neem ik niet aan dat ze hem nog binnen moeten krijgen oid.
    Als je een nieuw serienummer krijgt, oftewel een andere xbox, krijg je daar een aparte email van, of zie je dat pas als je hem thuis krijgt?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    -Die kloppen wel.
    -Staat in de brief die er bij zit.
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Bedankt!:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina