1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht 100 euro maar dit kan ik ook fout hebben.
    Persoonlijk zal ik een nieuwe Arcade kopen want de HDD heb je al.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Je kan het ook buiten MS om doen, een paar mensen kunnen dit en vragen er rond de €50,- voor.
     
  3. elsido

    elsido Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag terug gekregen. Het moederbord en dvd drive zijn vervangen. Wat schepte trouwens mijn verbazing ik had mijn xbox kaal in gestuurd en nu krijg ik hem terug met maand xbox live (standaard), nieuwe voeding, nieuwe av kabels, nieuwe wireless controller en nieuwe handleidingen en garantie informatie:thumbs:. Wat een service van MS.

    Ik vraag me af of dit bewust is gedaan omdat ik zei dat ik vorige keer een niet zo goeie ervaring had met de service of dat het gewoon standaard word gedaan:p.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  4. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe voeding zal wel moeten omdat je misschien minder watt nodig hebt ofzo, of ik zeg het verkeerd :p.
     
  5. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg er vandaag ook 1 maand xbox live bij voor het ongemak.
    Bij mijn Elite is alleen het moederbord vervangen.
     
  6. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een vraag.
    Ik heb mijn xbox nieuw in doos gekocht via marktplaats ca 2,5 jaar geleden. Ik heb nog nooit problemen gehad met RROD gelukkig :emo: maar ik heb een paar vragen. Ik had eerst voor een kapotte headset gebeld, daar heb ik netjes een nieuwe voor opgestuurd gekregen. Toen moest ik mijn telefoon nummer geven en die heb ik gegeven. Toen belde ik ongeveer 8 maanden later weer aangezien mijn controller RB het niet goed meer deed, en de rechter stik soms naar automatisch naar de zijkant blijft gaan. Er werd om mijn telefoon nummer gevraagt, maar daar was 1 cijfer fout van :confused:

    De meneer die mij dus blijkbaar eerder geholpen heeft heeft mijn telefoon nummer dus gewoon niet goed genoteerd. Toen vroegen ze of ik nog het aankoopbewijs nog had maar die had ik niet omdat ik de xbox 2e hands gekocht heb. Dat had ik ook gezegt, waarop hij reageerde dat je dan sowieso geen garantie meer hebt. Dat vind ik een beetje raar, want dat ding moet het gewoon doen, of je hem nou zelf gekocht hebt of dat iemand anders hem gekocht heeft. Nouja, die controller kreeg ik dus gewoon niet vervangen.

    Mijn vraag is dus hoe ze mijn xbox controlleren op garantie, want ik weet niet hoelang je normaal gesproken garantie hebt? En kunnen ze, stel dat ik nog garantie heb de xbox gewoon niet aannemen, omdat ik hem van 'iemand die ik ken, nieuw in doos 'gekregen' :+ heb?'

    Alvast bedankt.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heeft Kassa onder een steen geleefd? ik ben trouwens benieuwd hoe deze krassen er uit zien. Ze kunnen beter een item maken over de service van Sony.
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Na 3 jaar kan je controller natuurlijk versleten zijn, het is een gebruiksvoorwerp. Logisch dat je dan geen garantie meer hebt lijkt me.
     
  9. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Na, ik had 8 maanden geleden gebeld, toen had ik maar gewoon een 3e controller erbij gekocht om van het gezeik af te zijn :p. Dus het gaat meer om de xbox vraag.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je hebt gezegd dat hij tweedehands is, dan ben je de sjaak. Een tweedehands product heeft geen fabrieksgarantie meer, want die staat op de naam van de 'eerstehands' persoon, dus degene die hem in de winkel heeft gekocht.
     
  11. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had afgelopen donderdag ring of death dus ik had die avond gebeld en geregeld maar ik heb nog steeds niks ontvangen van microsoft. Had ze gevraagd via de post te sturen btw.
     
  12. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ze voor de zekerheid nog 'n keer bellen, je hebt 'n referentienummer gekregen als het goed is. Dan kunnen ze het waarschijnlijk meteen goedmaken mocht er iets fout zijn gegaan.

    Gisteravond heeft mijn xbox na enkele vastlopertjes dan voor het eerst de beruchte RROD gekregen, meteen gebeld met microsoft. Hele nette service en aangezien het de derde keer is dat er iets mis is met mijn xbox krijg ik nu 'n snellere service. Mijn xbox zou binnen 10 werkdagen al weer terug moeten zijn. Ik heb nog even flink benadrukt bij de telefonist dat ik mijn eigen xbox terug wil en geen gereviseerde en hij maakte daar 'n aantekening van. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren en wat ik terug krijg.
     
  13. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, als ik vandaag niks krijg bel ik wel ff.
     
  14. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze net gebeld blijkt dat ze helemaal niks hebben verstuurd, slechte service de man aan de lijn was wel vriendelijk en stuurt ze nu via de email omdat het anders nog 3-5 werkdagen zou duren.

    Pfff.
     
  15. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen de tijd dat je hem terugkrijgt, is race pro allang uit
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor 12 Feb heeft die hem wel terug denk ik. ;)
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb met de xbox support gebeld, waarna er mij de normale gang van zaken werd uitgelegd, ongeveer 24 uur erna heb ik 2 mails ontvangen, waarvan er in één mail 2 labels zaten:

    - UPS elektronisch retour label (Deze heeft een barcode en al)
    - Elektronisch bewijs van retourlabel

    Ben er niet helemaal zeker van, maar ga er gewoon vanuit dat ik die ene met barcode op de doos moet plakken, en de ander aan de chauffeur moet meegeven? Moet dus zelf niks op de xbox plakken, geen referentienummer of dergelijke? Het wijst zich inderdaad vanzelf, maar kan geen kwaad om toch nog even te vragen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  18. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik hem 4 weken kwijt moeten zijn
     
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Die tweede moet je zelf houden.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor ! gisteren kreeg ik ineens allemaal antifacts in beeld , dus ik me xbox aan en uitzetten en de welbekende E74 error ,Kutzooi !

    Meteen maar MS gebeld en krijg de stickers opgestuurd naar me huis , betekend dit trouwens dat ze de box meteen komen halen ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina