Ik heb een vraag.
Ik heb mijn xbox nieuw in doos gekocht via marktplaats ca 2,5 jaar geleden. Ik heb nog nooit problemen gehad met RROD gelukkig
maar ik heb een paar vragen. Ik had eerst voor een kapotte headset gebeld, daar heb ik netjes een nieuwe voor opgestuurd gekregen. Toen moest ik mijn telefoon nummer geven en die heb ik gegeven. Toen belde ik ongeveer 8 maanden later weer aangezien mijn controller RB het niet goed meer deed, en de rechter stik soms naar automatisch naar de zijkant blijft gaan. Er werd om mijn telefoon nummer gevraagt, maar daar was 1 cijfer fout van
De meneer die mij dus blijkbaar eerder geholpen heeft heeft mijn telefoon nummer dus gewoon niet goed genoteerd. Toen vroegen ze of ik nog het aankoopbewijs nog had maar die had ik niet omdat ik de xbox 2e hands gekocht heb. Dat had ik ook gezegt, waarop hij reageerde dat je dan sowieso geen garantie meer hebt. Dat vind ik een beetje raar, want dat ding moet het gewoon doen, of je hem nou zelf gekocht hebt of dat iemand anders hem gekocht heeft. Nouja, die controller kreeg ik dus gewoon niet vervangen.
Mijn vraag is dus hoe ze mijn xbox controlleren op garantie, want ik weet niet hoelang je normaal gesproken garantie hebt? En kunnen ze, stel dat ik nog garantie heb de xbox gewoon niet aannemen, omdat ik hem van 'iemand die ik ken, nieuw in doos 'gekregen'
heb?'
Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...